bartallo Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Witam. wiem ze już parę wątków na ten temat jest ale jakoś nie mogę znaleźć rozwiązania. problem polega na tym, że nie wiem czy to wina gazu czy benzyny. zacznę od falowania. zaczyna się już delikatnie na zimnym silniku delikatnie przez chwile, na postoju na WYŁĄCZONYM gazie chodzi w równo ale raz na pół minuty na minute zarzuci obrotami do 1,2 tyś i się uspokoi... na gazie wygląda to o wiele gorzej. dojeżdżanie do świateł, czy inne sytuacje które wymagają wciśnięcia sprzęgła najczęściej kończą się zgaśnięciem. chyba, że dojeżdżam na 2 biegu do świateł i jadę na samym biegu bez gazu to po wciśnięciu sprzęgła uda się dojechać. tak naprawdę wszystko zaczęło się po wymianie listew gazu bo w poprzednich jeden wtrysk nie działał wiec wymieniłem wszystkie. teraz miałem KME. na początku były dziwne teorie, że to wina rozrządu- po wymianie nic (i tak miałem wymienić na szczęście), wyczyściłem przepustnice- też nic, kupiłem używaną przepustnice, założyłem- nic.... tez podjechałem do innego gazownika, który wymienił mi dysze bo twierdził, że są za duże- też nic i powiedział że wtryski są dojechane i trzeba je wymienić. pojechałem do pierwszego gazownika mu o tym powiedzieć. sprawdził dysze, powiedział, że on wsadził 2,4 a ten drugi zmienił na 2,3, a podobno różnice w jeździe czuć dopiero po 0,4 więc twierdzi, że nic tym nie zmienił. ale powiedział, że w ramach gwarancji założy mi jeszcze raz wtryski nowe. też KME bo doszliśmy do wniosku, że może poprzednie były wadliwe. w poniedziałek jadę do niego na ustawienie mapy bo dał mi parę dni na ułożenie się wtrysków. wiecie co może być nie tak jak i to zawiedzie? myślałem nad przepływomierzem??? bo skoro na ciepłym silniku na benzynie też lubi zarzucić obrotami to chyba nie jest wina instalacji? instalacja to wtryski KME, reduktor KME red 1. , sterownik KME DIEGO.
wilku213 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Jakieś błędy na VAGu? Nie ma sensu w ciemno wymieniać tak jak Ty- przepustnicy, teraz myślisz o przepływce... po co? Czy komputer pokazuje jakieś błędy? Wskazane by były tutaj logi, wtedy będzie można stawiać jakąś tezę. Ja bym tu złotówki nie postawił, że problem tkwi w instalacji gazowej, skoro na rozgrzanym, czy też zimnym silniku- wszystko jest ok. Wiele tu nie kombinuj, tylko komp w ręce i konkrety.
bartallo Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 po wymianie przepustnicy wyskakuje błąd jakiś od przepustnicy ale myślę, że to od tego że numery przepustnicy się różnią literą na końcu i nie można go skasować dlatego jeszcze muszę włożyć z powrotem starą przepustnice po za tym od czasu do czasu wyskakiwał błąd sondy lambda i immo.
wilku213 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Jakiś tam błąd z przepustnicą? Może z nastawnikiem? Sonda lambda- jak najbardziej może być tu problem, ale to się dowiemy, kiedy zrobisz logi. Immo tu nie ma nic do rzeczy.
Mosiadz Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Kolego. Podobny przypadek co opisujesz miał pewien Pan któremu dawałem na podmiankę swoją cewkę zapłonową. On miał A6 2,8 V6. Okazało się że znikły usterki które on odczuwał przed wymianą. Jeśli masz możliwość podmienić cewkę zapłonową zrób to. Bo może się okazać że tutaj jest pies pogrzebany. Pozdrawiam.
bartallo Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Opublikowano 15 Marca 2013 hymm cewka w sumie byla wymieniana ale na nowa moze nie taka mi dali... pomysle nad tym dzieki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się