Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gdzie regulacja recznego


PiterA4

Rekomendowane odpowiedzi

wymieniłes klocki i co ?

regulacja Ci sie rozjechała ???? :polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::facepalm:

proszę Cie.... pracuje przy tym ponad 20 lat i wiem co nie co na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tempy jestes widac to.....to ze mu podregulowali i jest ok a ja nie regulowalem i jest jak jest zmien robote albo przestan glupoty pisac:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja nie ma nic do tego, po wymianie klocków powinien jeszcze niżej brać. Coś zawalone podczas wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

podreguluj sobie rozum, nie masz bladego pojecia o czym mowa

gdybys wymienił tarcze i klocki to nie było by problemu

zakładajac tylko klocki na zajezdzone tarcze nie spodziewaj sie ze hamulec bedzie

taki sam jak przed wymianą, nierównosci na powierzchni styku tarczy z klockiem powodują

wyższe naciąganie hamulca ręcznego poniewaz klocek nie przylega dokładnie do tarczy

do tego klocek lekko krzywi sie w zacisku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

podreguluj sobie rozum, nie masz bladego pojecia o czym mowa

gdybys wymienił tarcze i klocki to nie było by problemu

zakładajac tylko klocki na zajezdzone tarcze nie spodziewaj sie ze hamulec bedzie

taki sam jak przed wymianą, nierównosci na powierzchni styku tarczy z klockiem powodują

wyższe naciąganie hamulca ręcznego poniewaz klocek nie przylega dokładnie do tarczy

do tego klocek lekko krzywi sie w zacisku

kur.. pisze ci ze mierzylem tarcze i jest tam fc**j miesa ile razy ci to zapisac ????nieczytasz ze zrozumieniem i potem sie slinisz jak stara piz....:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co z tego ze masz tam w ...uj mięsa jak tarcza nie jest równa :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ty pod sufitem dobra jak mam sie klocic z gosciem co naprawia tarpany to PROSZE O ZAMKNIECIE WATKU DZIEKUJE!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbliza sie wiosna, a w zasadzie juz jest :grin: , wiec wypadaloby sie zabrac za reczny, licze na jakies podpowiedzi,

a problem w tym, ze prawdopodobnie zapiekla sie dzwignia na lewym kole, czy wystarczy ruszyc i zakroplic jakis specyfik, czy czeka mnie wieksza rozbiorka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapiekl Ci sie trzpien od mechanizmu recznego w tylnym zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz ręczny podciągnac to weź wcisnij hamulec i zaciagnij ręczny i póść ręczny i tak kilka razy to podciągniesz samoregulacje gdzieś to wyczytałem i tak robie i hamulce nie blokują i reczny niżej bierze bo regulacji ja szukałem i nie znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz ręczny podciągnac to weź wcisnij hamulec i zaciagnij ręczny i póść ręczny i tak kilka razy to podciągniesz samoregulacje gdzieś to wyczytałem i tak robie i hamulce nie blokują i reczny niżej bierze bo regulacji ja szukałem i nie znalazłem

co ty na do devastation?? może to zadziałać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura. Na jednym z metalowych elementow jest kieł na ktorym powinien byc plasik

Z mimosrodowym otworem. Tym się wybiera ten luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek nie rozumiem twego motywu przewodniego....

Chciałeś wiedzieć jak podciągnąć ręczny a dave pisze jak krowie na rowie ze tam jest samoregulacja.

Rok temu wymieniałem także z tyłu heble tylko ja zmieniłem także tarcze(chodź było jeszcze grubo ponad min)Wsio działało od razu tzn jak juz dotarłem tarcze Na rozym małego dziecko jak tarcze mają rowki to normalne że zmniejsza się ich przyleganie a co z tym idzie także skuteczność.Jak klocek zjedzie sie lekko to wtedy będzie znacznie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

podreguluj sobie rozum, nie masz bladego pojecia o czym mowa

gdybys wymienił tarcze i klocki to nie było by problemu

zakładajac tylko klocki na zajezdzone tarcze nie spodziewaj sie ze hamulec bedzie

taki sam jak przed wymianą, nierównosci na powierzchni styku tarczy z klockiem powodują

wyższe naciąganie hamulca ręcznego poniewaz klocek nie przylega dokładnie do tarczy

do tego klocek lekko krzywi sie w zacisku

kur.. pisze ci ze mierzylem tarcze i jest tam fc**j miesa ile razy ci to zapisac ????nieczytasz ze zrozumieniem i potem sie slinisz jak stara piz....:grin:

a mnie tak zastanawia co ma grubość tarczy do krzywizny jej płaszczyzny styku z klockiem? widziałem już nie jedna tarcze która na grubość była ok, a powierzchnia styku z klockiem była w kształcie wypukłej soczewki. tarcza zużywała się wraz z klockiem a co za tym idzie klocek całą swoją powierzchnią przylegał do tarczy, jeśli do takiej założysz nowe klocki to muszą się one dopasować a skutki niedopasowanych masz widoczne. ( jeden z przykładów dlaczego trzeba poczekać by klocki się ułożyły) prościej tego wytłumaczyć się nie da no ale jak widzę co niektórzy są oporni na przekazana wiedzę od starszych kolegów. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem od jakiegos czasu po zaciagnieciu recznego tylko jedne koło sie blokuje drugie nawet nie reaguje. i podczas cofania cos piszczy. co mysze zrobic by zaczeło to normalnie hamowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki zamiar ale przez ten snieg nic sie nie chce. a wystarczy tylko czyszczenie czy co jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba go rozebrac i sprawdzic jak pracuje tłoczek i mechanizm od recznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki bo u mnie również jak ręczny brał gicio tak teraz żeby cokolwiek trzymał to muszę ciągnąć pod szyje. Za bardzo się nie znam a chciałbym spróbować psiknąć gdzieś tam w któreś miejsce na tylnym prawym kole wd40 :) może pomoże i teraz pytanko gdzie i w co psikać :) sorki za pytania ale nie chce napryskąc tam gdzie nie trzeba :)) macie może jakieś zdjęcie albo cóś ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...