Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wielu spośród nas jeździ na felgach o duże średnicy 17" 18" 19" a czasem nawet 20 cali:shock3:. To nie tajemnica, że nasze polskie drogi są usiane dziurami jak ser szwajcarski i stąd moje pytanie: jak tam u Was z trwałością zawieszenia?? Sam jeżdżę na 17stkach i myśle kiedy usłyszę jakieś pukanie w zawieszeniu. Moje pytanie wzięło się stąd że wcześniej miałem passata B5 na 16stkach a jak wiemy tam też był wielowahacz i czy zakładałem oryginalne zawieszenie czy nie maks 50 tyś. km wytrzymywało i było kompletnie do wymiany (zaznaczam, że starałem się omijać dziury).

Opublikowano

Powiem tak jeżdżę na 16 oryginał, od 4 lat przeleciałem 100kkm i nic z zawieszeniem zbytnio nie robiłem. Wymieniłem końcówki drążków średnio około 5 dych/szt. Dodam zima,lato. można i założyć 20 cali tylko po co?, dla szpanu? Jak się ma dużo kasy na wymianę zawieszenia jego sprawa. Dziś żebym kupował auto i było by na 17,18,19 czy 20 jest dla mnie mniej wartościowe, nawet jak nic nie puka i stuka zawieszenie przed sprzedażą można wymienić na chińszczyznę, z gwarancją półroczną do wymiany. Mówimy tu o zawieszeniu wielowachaczowym. Dochodzi jeszcze koszt opon. do 16 około 300zł/szt. wystarczy na 2 sezony i trzeci ewentualnie. Zimówki na trochę więcej 3 sezony. Tak więc pozostaje na 16 a co inni na to.

Opublikowano

Kolego ja śmigam na 18 już w drugim samochodzie i nie miałem problemu z zawieszeniem.. :wink:

Opublikowano