hokeista21 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Witam, tak jak w temacie jak docisne mocniej pedal gazu, to po odpuszczeniu silnik zachowuje sie tak jak by dostawal jeszcze dawke paliwa, obroty nie opadaja od razu gwaltownie. Prosilbym o podanie mozliwych przyczyn. Pozdrawiam
trzmi3lu Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Mocniej tzn. ile 3tys obr. czy 7 ? W silnikach z turbo nigdy nie bedą odrazu opadac bo niestety ale turbina troche trzyma.
quadysz Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 turbina nie ma tu nic do rzeczy, wprawdzie wirnik nie wychamuje, ale po ta sa zawory upustowe zeby niepotrzebne cisnienie wypuscic i nie rozwalic silnika. Ale ten problem to nie mam pojecia moze cos z przepustnica, ale to strzal w ciemno
trzmi3lu Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 No to moze własnie z tym zaworem jest problem, tyle ze kolega dokładnie nie opisał przy jakich obrotach zauwazył taki problem. A co do rozwalenia to szybciej padnie turbina a nie silnik Co do przepustnicy to mozesz miec racje, ale najlepiej to chyba pod vaga podłaczyc i napewno cos bedzie widac. pozdrawiam
pioteros Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Albo błąd przepustnicy ze się nie domyka, albo masz nieszczelność w kolektorze i lewe powietrze się dostaje i podtrzymuje ssanie, jałowe obroty masz równe czy bywa ze ci faluja?
barb123 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 wprawdzie wirnik nie wychamuje, Czego nie zrobi? Może pedał gazu szwankuje
Rafal-L Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 ja bym obstawial nieprawidolowo pracujaca przepsutnice... wczysc, podlacz spodrotem, zaadoptuj i sprawdz czy problem dalej sie pojawia
feti Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 Z tym rozwaleniem silnika nie zgodzę się. Mi jak padła turbina na trasie to poszło tyle oleju z niej do silnika, że korbowod wywalil dziurę na wylot i po zawodach. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
quadysz Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 wprawdzie wirnik nie wychamuje, Czego nie zrobi? wyhamuje mialo byc ja być praca, lubić polska mowa apropos rozwalania silnika to widze sami znawcy chodzi o to co sie dzieje po puszczeniu gazu, turbina nadal kreci sie ilestam tysiecy obrotow na minute i nie zatrzyma sie ot tak, co za tym idzie cisnienie w ukladzie nadal jest i jak nie bedzie wypuszczone przez zawory upustowe to moze narobic szkod w silniku. A to co koledzy pisza o tym ze sie turbina wysrala i puscila olej w wydech to zupelnie inna bajka...
hokeista21 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 wiec problem pojawia sie przy wyzszych obrotach, jak przeciagne go pod czerwone to przykladowo przerzucajac z 1 na 2 skrzynia wymusza opadanie obrotow i pojawia sie sila rzeczy nie przyjemne szarpniecie. Nie wiem czy to moze miec cos z tym wspolnego ale wyszedl blad nie prawidlowy przeplyw powietrza wtornego czy jakos tak, mechanik zdiagnozowal dziurawy wezyk, jest juz zamowiony i czekam na wymiane, lecz z tego co mi tlumaczyl to cala ta pompa powietrza wtornego zajmuje sie wydmuchiwaniem niespalonego paliwa z kolektora ktore jest dawkowane w wiekszej ilosci gdy silnik jest zimny. ---------- Post dopisany at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:46 ---------- co do jalowych obrotow to jest wlasnie roznie... jak jest zimny to wskakuje na 1100, jak jezdze spokojnie i jest rozgrzany to trzyma sie rowno na 900, a jak jestem po trasie albo troche go przegonie to na jalowych opadaja troche po nizej 900.
pioteros Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 A same faluja czasem? Jak tak to szukaj dziury w plastikowej odmie przy pokrywie zaworów lub przy bloku silnika
hokeista21 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 co to znaczy same faluja? W jakiej sytuacji?
pioteros Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 czy na przyklad stoisz na swiatlach i nie raz bywa ze ci skacza obroty chociaz minimalnie
hokeista21 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 no powiem Ci ze takie mikroskopijne drgania pojawiaja sie wlasnie w momencie gdy np tak jak pisalem wczesniej troche go przegonie, albo jestem po trasie, wtedy juz nie sa ona na 900 tylko obnizaja sie troche i tak minimalnie wariuja ---------- Post dopisany 17-03-2013 at 16:40 ---------- Poprzedni post napisany 16-03-2013 at 18:50 ---------- Wiec przepustnice wyczyscilem, byla troche zabrudzona, ale raczej nic to nie dalo, martwi mnie natomiast sam jej stan, zastanawiam sie czy to ze ona nie domyka sie do konca jest normalne. Zobaczcie sami ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
edekxp Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 trochę duża ta szczelina, u mnie jak była troszkę zabrudzona to prześwitu nie widziałem a obroty mam 760- 800
hokeista21 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Opublikowano 19 Marca 2013 na zdjeciu jest juz wyczyszczona, jak domykalem ja sam to szczeliny praktycznie nie bylo i na wale jest delikatny luz, nie wiem czy to normalne jest. Co do obrotow to na jalowych nie powinno byc 900 ? ---------- Post dopisany 19-03-2013 at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2013 at 18:01 ---------- Witam ponownie, dzisiaj troche go przegonilem, i podczas wyprzedzania na 3 przeciagnalem go do konca, zmiana na 4 i tak przy 4500 obrotow zaczelo mnie odcinac, pedal mialem w podlodze a jego zaczelo dusic, czy to faktycznie moze byc cos wspolnego z przepustnica? wolne opadanie obrotow i teraz to dlawienie sie? Na komputerze nie wykazuje zadnych bledow
feti Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Mi dlawienie bardziej kojarzy sie z problemem z układem paliwowym. Wtryski, wałek rozrządu, itp. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
szczur_84 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 ale co że niby wałek rozrządu rozwiń swą myśl kolego
KICHOL Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 ustaw na początek obroty bo 900 rpm za dużo......najlepiej jak zrobisz film telefonem będzie widać w jaki sposób nie schodzi z obrotów..........to że gwałtownie nie schodzi z obrotów to dobrze bo to nie jest motocykl......zajeździłbyś sprzęgło i skrzynię podczas zmiany biegów gdyby obroty nie były podtrzymywane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się