Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ASV] przeładowuje; błąd 17965 - Charge Pressure Control


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam samochód z silnikiem ASV 2001r 110PS. Od jakiegoś czasu auto zachowuje się tak jakby w pewnym zakresie obrotów przeładowywało i wchodzi w tryb awaryjny, co ciekawego w silniku nie zapisują się błędy o przeładowaniu, jedynie o czujniku ciśnienia. Znawców proszę o interpretację i ewentualne sugestie co do samego zrobienia logów jak i do stanu auta.

17965 - Charge Pressure Control

P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

GRUPA 003 Basic Settings i Measuring blocks Log (6 - 003,003)

GRUPA 000 Basic Settings i Measuring blocks Log (7 - 000,000)

GRUPA 011 Basic Settings Log (8 - 011)

GRUPA 004 Basic Settings Log (9 - 004)

GRUPA 003, 008, 010 Dynamiczne Log (10 - 003,008,010)

GRUPA 000, 011 DYNAMICZNE Log (11 - 000,011)

Opublikowano

gruszka i geometria do sprawdzenia .

Opublikowano
...co ciekawego w silniku nie zapisują się błędy o przeładowaniu, jedynie o czujniku ciśnienia...

17965 - Charge Pressure Control

P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

ależ ten właśnie powyższy błąd wskazuje jednoznacznie na przeładowanie :wink:

W logach dynamicznych (grupy 010 i 011), które wstawiłeś, akurat nie widać przeładowania powodującego zapisanie błędu 17965 i w ich trakcie sterownik silnika nie wszedł w tryb pracy awaryjnej aczkolwiek widać, że ciśnienie doładowania skacze od przeładowania do niedoładowania i tu słusznie kolega napisał Ci abyś sprawdził pracę zmiennej geometrii jak i sztangi wewnątrz gruchy podciśnienia przy turbo. Chodzi o to abyś odpiął sztnagę z dźwigni kierownic spalin zmiennej geometrii turbo i osobno poruszał palcami najpierw dźwignią kierownic apalin a potem sztangą bo albo tylko któreś z nich się będzie przycinać albo obydwa mechanizmy razem będą działały felernie.

Jak zerkniesz na fotkę w tym linku to masz zaznaczoną dźwignię kierownic spalin (VNT Lever) oraz sztangę (actuator rod) i musisz je rozpiąć (najpierw trzeba zdjąć e-klips czyli circlip, który zabezpiecza sztangę na dźwigni) i wtedy sprawdzasz zakres i płynność skoku każdego z nich : http://obrazki.elektroda.net/87_1265765225.jpg

Mam nadzieję, że wiesz gdzie szukać turbosprężarki ?

Dodam, że dostęp do sztangi i dźwigni kierownic spalin będziesz miał najlepszy od góry silnika o ile Twój silnik nie będzie posiadał chłodnicy spalin.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...