Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Rzeszowskie - Zapraszamy Niedziela Parking Kryty PODPROMIE


slaweq

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli chodzi o wygląd to oczywiście lans i trans jak to w nowych modelach bmw czyli ładnie i nowocześnie ale jak można było zamienić w miarę szybki samochód ( dzwięk !!!) w dodatku z Q na dieselka i to w dodatku rwd ? nie kumam zupełnie chyba ze robisz jakies mega trasy i spalanie ma najważniejsze znaczenie wtedy Twoj stary wolnossak nie moze się oczywiście równać z 3.0d -ale jak dla mnie to zamienił stryjek....a w Twoim przypadku zamienił Qdrive na Idrive :) nie wiem jak to jedzie bo jeździłem mocniejszym 535d i jest tak sobie a moją wypowiedz bierz przez pół bo dla Ciebie widzę liczy się bardziej jak mnie widzą tak mnie piszą...a dla mnie jak mnie nie widzą albo jak szybko znikam :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Już za 5 dni kolejny Spot...

Pasuje się zacząć powoli modlić, nawet i od dziś, żeby była dobra pogoda :wink4: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już za 5 dni kolejny Spot...

Pasuje się zacząć powoli modlić, nawet i od dziś, żeby była dobra pogoda :wink4: .

:hi:

No pasuje żeby przestało padać bo już mnie zaczyna wnerwiać ten deszcz :disgust:

Ostatnio mnie nie było ale w niedziele wpadne na 100% :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Panie grzes1150 :P mnie też niestety nie było, a mam kubek do odebrania :), no ale co by się nie działo w Niedziele trzeba przyjechać :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilę mnie nie ma i już nawydziwiane :polew: Mam wyjazd integracyjny na weekend i myślałem że spot dopiero 5-tego :wallbash: Nie dam rady chyba w niedzielę ( :drunk:) :no:

A propos, chyba któryś z kolegów ratował klubowym avantem B5, mitsubishi carismę (akumulatorem) pod asseco :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam małe pytanko.

Czy ktoś korzystał z usług firmy Rs-service w Rzeszowie przy ul. Warszawskiej?

Prosiłbym o PM do mnie. Gdyby ktoś nie wiedział o jaką firmę mi chodzi to daje link:

http://www.rs-service.eu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak masz za dużo pieniędzy to jedź, z ciekawości tam zaglądnąłem, zapytałem o zestrojenie mojego silnika z nowymi gratami, cena: " powinien się Pan zmieścić w 2.5 tys, i pójdzie bak paliwa, no bo wie Pan my hamujemy wielokrotnie (mają akurat Dynometa, czy jak to się nazywa, przyczepiane do koła), a te wszystkie rolkowe to bardzo niedobre są, po 15 minutach rozleci się Panu silnik" :polew: , i jeszcze jeden kwiatuszek: "nie ma sensu zakładać większych wtrysków bo to się nie da wystroić no wie Pan, ostatnio robiliśmy Golfa i musieliśmy założyć właścicielowi seryjne wtryski żeby moc była większa" :polew: :polew: , acha i wczoraj wysłali mi wycenę na FMIC do mojego: 2300-2600 plus ew. jakieś drobiazgi (typu kolanko, obejmy), FMIC normalny bez cudów z respecta (540 zł) reszta to ich robocizna i myśl techniczna, oczywiście na rurach z nierdzewki bo na alu jeszcze parę stówek więcej. Cóż wybór pozostawiam Tobie, bo może jednak coś potrafią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mi w miarę wycenili program razem z hamowaniem przed i po...

Kiedyś jak się zastanawiałem nad Virusem. To znaczy: Wyszło mi w sumie tyle samo co i u Rogala, no tyle, że nie musiał bym jechać do Wawy, tylko było by na miejscu. Teraz zostaje tylko pytanie... jak oni to zrobią a jak Rogal, no i czy oni na prawdę podniosą mi o te 10 koni więcej niż Rogal? Tak przynajmniej sugerowali, lecz to mi pisali na sucho, bez zaglądania w sprzęt, czy jest wszystko sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mi w miarę wycenili program razem z hamowaniem przed i po...

Kiedyś jak się zastanawiałem nad Virusem. To znaczy: Wyszło mi w sumie tyle samo co i u Rogala, no tyle, że nie musiał bym jechać do Wawy, tylko było by na miejscu. Teraz zostaje tylko pytanie... jak oni to zrobią a jak Rogal, no i czy oni na prawdę podniosą mi o te 10 koni więcej niż Rogal? Tak przynajmniej sugerowali, lecz to mi pisali na sucho, bez zaglądania w sprzęt, czy jest wszystko sprawne.

Ja byłem u Rogala i znów niedługo pojadę na nowe strojenie. Aż miło popatrzeć jak gość pracuje. Fakt, na dzień dobry wgrywa gotowca swojej produkcji, napisanego pod twoje graty (ma ich tak pewnie kilkanaście), ale potem koryguje go do stanu twojego silnika - i to jest bezcenne. A ci twoi magicy to jakieś głupoty opowiadają zresztą jak AT2000 na Orzeszkowej. Amatorka, szkoda gadać. Do wawy ze 300km - dużo nie spalisz :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mi w miarę wycenili program razem z hamowaniem przed i po...

Kiedyś jak się zastanawiałem nad Virusem. To znaczy: Wyszło mi w sumie tyle samo co i u Rogala, no tyle, że nie musiał bym jechać do Wawy, tylko było by na miejscu. Teraz zostaje tylko pytanie... jak oni to zrobią a jak Rogal, no i czy oni na prawdę podniosą mi o te 10 koni więcej niż Rogal? Tak przynajmniej sugerowali, lecz to mi pisali na sucho, bez zaglądania w sprzęt, czy jest wszystko sprawne.

No to dziwne bo gadałem z nimi z pół godziny i stwierdzili że z z mojego AVG nie można wyciągnąć więcej niż ok. 145 KM (na większym turbo i wtryskach!) a poza tym niektóre stwierdzenia świadczyły o średniej znajomości tematu. Acha żeby te Twoje konie nie polegały na wlepieniu opornika - w cenie niewiele niższej od profi chipowania w jakimś sprawdzonym miejscu (osobiście znam człowieka u którego chiptuning zrobiony przez jednego z ich pracowników na tym polegał, właśnie w 90PS, fakt że jakiś czas temu i może już nie praktykują ale... niesmak pozostaje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i czy oni na prawdę podniosą mi o te 10 koni więcej niż Rogal? Tak przynajmniej sugerowali, lecz to mi pisali na sucho, bez zaglądania w sprzęt, czy jest wszystko sprawne.

Nie sugeruj sie tym, że ktos obiecuje 10 koników wiecej, bo wcale auto nie musi chodzic lepiej..., skalarx cos o tym wie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i czy oni na prawdę podniosą mi o te 10 koni więcej niż Rogal? Tak przynajmniej sugerowali, lecz to mi pisali na sucho, bez zaglądania w sprzęt, czy jest wszystko sprawne.

Nie sugeruj sie tym, że ktos obiecuje 10 koników wiecej, bo wcale auto nie musi chodzic lepiej..., skalarx cos o tym wie :naughty:

Słuchaj VIPa :good::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie to mnie też jakoś zaciekawiło, jak oni mogli od razu stwierdzić ile moja maszyna wyciągnie koni jak nawet nie widzieli jej na oczy Oo...

No niby tak.. 300km to dużo nie spali :). Tylko teraz pytanie.. czy opłaca się wywalić 2tysie za 30 koni...

"silnik jak rozumiem seryjnie dsyponował 90koniami i 210Nm po modyfikacji

bedzie mial 120ps i 260Nm czyli przyrost 30Ps i 50Nm.

Cena hamowania samochodu przed modyfikacja sama modyfikacja plus hamowanie

auta po wykonanej pracy to 1300zł.

pozdrawiam

Marcin

RS SERVICE"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co tam jest napisane dla 1.8T to wg. mnie bzdury.

Na seryjnych gratach nie wyciągną 190 KM i 290 Nm, bo silnik zacznie dzwonić od spalania stukowego, a potem rozleci się turbina.

A hamo-kółko. Trzeba by mierzyć zawsze na tej samej drodze, idealnie płaskiej i bez wiatru. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...