Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Rzeszowskie - Zapraszamy Niedziela Parking Kryty PODPROMIE


slaweq

Rekomendowane odpowiedzi

Także wszystko jasne...

Podają wartości bez względu na to co się później będzie działo, czy Ci się samochód rozleci czy nie.

A więc dzięki za opinie :). Ogólnie chciałem się tylko dowiedzieć co sądzicie na ich temat :)... no i teraz już wszystko wiem :wink4: .

No i znów wchodzi dylemat czy zbierać kasę i dołożyć do tego, czy trzymać na nowszy model... ^ ^. Ale to już było przerabiane.

Tak czy inaczej dzięki za opinie o "fachowcach od chipowania" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jestem Hardcorem.. :naughty:

Pracuje w Holiludzie.. :naughty:

Jestem kaskaderem.. :naughty:

Mam na to certyfikaty 4.. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także wszystko jasne...

Podają wartości bez względu co się później będzie działo, czy Ci się samochód rozleci czy nie.

A więc dzięki za opinie :). Ogólnie chciałem się tylko dowiedzieć co sądzicie na ich temat :)... no i teraz już wszystko wiem :wink4: .

a przy okazji wątek ożył :good::naughty:[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 00:32_________________________________________________

Jestem Hardcorem.. :naughty:

Pracuje w Holiludzie.. :naughty:

Jestem kaskaderem.. :naughty:

Mam na to certyfikaty 4.. :naughty:

gratulacje Jerzu :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ożył ożył :D ale widzę tutaj godzina nie ma znaczenia :D. A więc jak? Nie planujecie żadnego Grylla, albo jak będzie pogoda to gdzieś na jakieś lody się przejść czy coś w tym stylu? No ja już pomysłów nie mam co by można robić w upalny dzień. A właśnie ^ ^ . Bo 2 dni temu jak patrzyłem to Wisłoczek troszkę przybrał :P... ciekawe czy nam nie zalało tego podpromia :). No ale jak już wspomniałem, nie ważne co się będzie działo i tak będę na przyszłym spocie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja tylko powiem ze wszystko co mam u siebie w autku zrobione to właśnie RS - Service :) i jakimś tam "cudem" jeździ :)

tzn. co masz zrobione?? :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC czołowy, pełne orurowanie, dwumasa zamieniona na 1 masę aluminiową, sprzęgło komplet RS4, remap na +300KM, modyfikacja układu wydechowego, wycinka wszystkich 4 katalizatorów, robione flansze na sondy, oczywiście wszystkie naprawy bieżące w tym rozrządy itd robię tylko i wyłącznie u nich

to już kiedyś tam wklejałem a jak to jeździ na żywo to Ci chłopcy powiedzą bo mieli okazję sprawdzić organoleptycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC czołowy, pełne orurowanie, dwumasa zamieniona na 1 masę aluminiową, sprzęgło komplet RS4, remap na +300KM oczywiście wszystkie naprawy bieżące w tym rozrządy itd robię tylko i wyłącznie u nich

czyli pełne zadowolenie , jak cenowo stoją , masz jakieś porównanie , np z wątkiem Kosiniaka http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_s4_do_wlascicieli_glownie_s4_choc_innym_tez_pomozemy-t73761.0.html;msg819740#msg819740
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

jestem wlascicielem firmy o która widze sie rozchozi czyli Rs Service i musze powiedziec ze pan Rtocki który sie tak bardzo wypowiada negatywnie - dobrze by bylo jakby juz napisał tak jak bylo , czyli cena 2300 to nie jest cena IC i naszej robozicny tylko cena wszystkiego czyli wklejam meila którego odemnie otrzymal czyli wycene plus zdjecia:

Oferta montażu IC wraz z częściami potrzebnymi do wykonania usługi:

podane ceny części są cenami brutto, natomiast cena usługi to cena netto.

IC polerowane aluminium 550x230x65 cena 540zł + o kolo 40-50zł koszt

przesyłki

Łączniki samco proste sztuk 4 35zł szt

Rury i kolana potrzebne do wyspawania układu o kolo 400-500zł

Opaski zaciskowe w granicach 10-15zł szt

cena robocizny 600-800zł netto

Może się okazać że dojdzie jeszcze jakaś redukcja lub kolanko silikonowe w

cenie mniej więcej 150-200zł, ale to już wyjaśni się kiedy autko będzie u

na ściągniemy zderzak i poierzymy kompletnie trase poprowadzenia układu

już na samochodzie.

Całkowity koszt modyfikacji myślę że nie powinien przekroczyć kwoty

2300-2600zł

W załączniku przesyłam kilka podglądowych zdjęć.

Pozdrawiam

RS service

takze jezeli sie juz pan wypoawiada to fajnie by bylo gdyby pan napisał tak jaka byla prawda, odnosnie rozmowy na temat wtrysków, to tez poprzekrecał pan dobitnie rozmawialismy odnosnie golfa Kolegi z Vag Podkarpacie Lolka, i mowilismy ze u niego akurat na wiekszych wtryskach efekt wcale nie byl lepszy niz na seryjnych 110. a spowodowane to bylo miedzy innymi wymaganiami wlasciciela czyli chciał zeby auto wstawało jak najnizej i zeby nie bylo zadnego dymienia za samochodem, i jeszcze do tego pompa nie byla do konca sprawna w tym aucie dlatego tez zostal wystrojony na 145ps i 307Nm na seryjnych wtryskach i zmienionej sprezarce.

takze pan przekreca wszystkei informacje ,

Natomiast odnosnie strojenia na rolkach rozmowa tez wygladala zupelnie inaczej, a mianowicie ze na rolkowej hamowni mozna oreślić moc w piku i wykres , natomiast przewaga dynometa jest taka ze mozna określic jak wstaje silnik pod obiciążeniem na kazdym w tym przede wszystkim 3 i 4 biegu.

Przyjechal sie pan poradzic czy jest sens stroic samochód na tym co teraz jest czy moze wymieniac silnik i porada byla taka ze jezeli chce pan zmieniac silnik to nie ma sensu robic nic przy tym co pan ma w tym momencie - mowił pan tez ze pompa paliwa jest niesprawna

To tylko kilka slow wyjasnienia calej sytuacji poniewaz nie rozumiem dlaczego przekreca pan fakty i oczernia moja firmę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisałem, że IC 540,- a reszta to robocizna i myśl techniczna! więc proszę czytać uważnie! Nie cytowałem dosłownego słowo w słowo dialogu tylko jego ogólną wymowę i Wasz przekaz i zapewniam, że wiele firm ze znacznie większym doświadczeniem nie podzielało opinii przedstawionych mi przez Was. Niesprawna pompa paliwa (gratuluje fantazji)?, to Wy wmawialiście mi że pompa nie będzie pracować w zakresach w których dotychczas nie pracowała..., ja jedynie wspomniałem o przyszłościowej wymianie na 11mm. Następnie sprawa Dynometa, jakoś wszyscy poważni używają rolek obciążeniowych zapewniających powtarzalność i stałe warunki badania (ciekawe też gdzie hamujecie auto np. na 4 biegu skoro przy 4 tys. to jest grubo ponad 160km/h?, a jakoś nie kojarze odpowiednich odcinków w RZ). Rzecz ostatnia: ani jednym słowem nie oczerniałem Was napisałem , że wybór należy do kolegi. Tyle ode mnie, potencjalnym klientom radzę jednak nagrywać rozmowy bo zaraz się zacznie udowadnianie, że czarne jest białe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie do całego tego tematu porównać można jedynie IC przedni:

kosiniak napisał

"iom gdzie ja napisalem ze z montarzem 800-900pln? przeciez to nielogiczne? ceny sa takie same jak na poczatku tematu i taka jest prawda, nie wziales tez pod uwage tego ze my zapieprzajac caly dzien razem z mechnikiem w warsztacie nie bedziemy tego robic za darmo smiley Jakie orurowanie ma Eltec? do konwersji z S4 na RS4? nie wiem co ci tu wychodzi tez 2000 za robote? Liczone bylo:

-chlodnica 24 rzedowa-750pln ( Adam taka liczyl bo nie dogadalismy sie miedzy soba, jest mozliwosc zalozenia malej ale zobaczysz ze bedziesz za jakis czas chcial duza bo jednak oliwa bedzie sie grzala, wtedy cena chlodnicy jakies 350pln)

-podstawka z termo, adapter i weze do chlodnicy- 370pln

-redukcje, rurki i wszystkie potrzebne weze do montarzu IC- 600pln

-do tego dochodza przesylki itd. ale to juz w cenie montarzu

My uwazamy ze w tej sytuacji 1000pln za robocizne to malo. Masz taniej, nie ma zadnego problemu, nigdzie nie napisalismy ze jestesmy najtansi w PL, sa na bank tansze warsztaty i mozna jechac i zrobic to u nich smiley Moze jednak wypowie sie 2 kolegow ktorzy robili mody w Skach w Wawie i powiedza ile zaplacili smiley"

ja za robociznę płaciłem 800 zł kosiniak twierdzi ze 1000 zł to mało u rtockiego zaproponowano mu ten sam IC co u mnie (nawet fotki na maila wysłane były moje) i sprzedadzą mu ten IC w cenie 540 zł (czyli tyle za ile kupują) czyli od razu widać ze RS-Service nie narzucił sobie ani 1 zł na cenie zakupu IC o reszcie prac w tym rozrząd itd to sie nie wypowiem ile płaciłem bo nie będę psuł RS owi cen bo widzę ze jest dużo taniej 1500 zł (robocizna) za rozdząd filtry i oleje :) powinni w RSie tyle sobie liczyć (dobrze ze mam 5000 km temu wymieniony)

oczywiście marcin jest moim znajomym opowiadam to na każdym kroku zeby potem nie było jakichś niedomówień widziałem już jak wygląda robota w różnych warsztatach i powiem Wam ze to właśnie ja mam czasami u marcina gorzej bo mi powie słuchaj nie oddaliśmy Ci auta bo trzeba było na szybko temu czy tamtemu klientowi coś zrobić tak że zakładam że człowiek z "ulicy" na pewno będzie tam lepiej potraktowany jak ja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Bracus :good: , czasami warto zaczerpnąć wiedzy tu i ówdzie , jak możesz to napisz o nich , w dziale polecane warsztaty , bo nie wiem czy są :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisałem, że IC 540,- a reszta to robocizna i myśl techniczna!

To jest myśl techniczna ?

Łączniki samco proste sztuk 4 35zł szt

Rury i kolana potrzebne do wyspawania układu o kolo 400-500zł

Opaski zaciskowe w granicach 10-15zł szt

Myślę ze gdybyś napisał ze za IC i graty 1500 zł za robotę 800 zł nie było by problemu dobrze ze Iverson podrzucił wątek gdzie jest napisane ze 1000 zł to mało a Ty twierdzisz ze drogo zresztą myślę ze nie ma co kontunuować tematu bo ani to odpowiednie miejsce ani nie daje możliwości dogadania się - mnie przy tym nie było ja tylko mówię co mam u siebie i kto montował

Ive jak zdąrzymy z pracami na 11 lipca do Sochaczewa na 1/4 mili i dostanę w rękę kwitek z czasem to wtedy będę polecał.

W PL nie ma S4 2.7 biturbo na seryjnych K03 bez podtlenku ktora na zawodach SSS od 2004 roku zrobiła by niżej jak 13.7 - 13.8 (chyba ze czegoś nie wiem lub nieuważnie śledziłem modyfikacje poszczególnych zawodników) zobaczymy co mi Tag Heuer wypluje to wtedy będę polecał a na razie sam jestem ciekaw jak to będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zresztą myślę ze nie ma co kontunuować tematu bo ani to odpowiednie miejsce ani nie daje możliwości dogadania się - mnie przy tym nie było ja tylko mówię co mam u siebie i kto montował

Racja :hi: Jak wiadomo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia - nie ma sensu dalej się tu sprzeczać :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, moze zagladne w koncu na spota ze zriobiona d.upa - w audicy oczywiscie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie nie ma sie co klocic , moim zdaniem kolega Rtocki nie przekazał informcje bezstronnie , bo tak jak bracus pisze mysl techniczna to mysl techniczna i robota to 600-800zł a nie tak jak piszesz 540zł Ic a reszta to robozicna, takze tutaj sie nie zgadzam.

reszta jest wyborem klienta co do dynometa to proponuje poczytac lub porozmawiac z ludzmi którzy na nim pracuja, np jak ma sie hamownia rolkowa w przypadku chocby auta z podtlenkiem lub z Automatyczna skrzynia biegów.

natomiast co do drogi to uwierz ze jest bardzo bezpieczna długa rowna jak stół droga, na której duzo duzo szybciej niz 160km/h sie jezdzi.

ale to inny temat.

natomiast co do pompy to tez pzrekrecasz bo pisze tutaj o pompie kolegi lolka.

ntomiast fantazja to poki co Pan Rtocki sie popisuje piszac o cenach.

tyle w tym temacie i mysle ze nie ma co wiecej konfabulowac kazdy bedzie robil auto tam gdzie mu sie podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

- mowił pan tez ze pompa paliwa jest niesprawna

...

Wiem kiedy była mowa o pompie Golfa a kiedy wymyślacie coś czego nie powiedziałem.... i tego dotyczy słowo fantazja. Cieszę się, że ładnie wyszła Wam e-Sa ale co do tdi, to nie przekonuje mnie to co usłyszałem , zwłaszcza że rozwiązanie mojego przypadku było banalne dla serwisu który akurat takie silniki ma opanowane (o cenie korekty to już nie wspomnę). Panowie po prostu trochę pokory, to Wy jesteście dla klienta a nie odwrotnie i naprawdę lepiej się czasem przyznać że my nie potrafimy inaczej niż twierdzić że to się nie da zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...