Marcin 1.8T Opublikowano 5 Lipca 2019 Opublikowano 5 Lipca 2019 Kupiłem ślizgi z allegro z linku powyżej i jestem miło zaskoczony. Czuć w rękach że to jest porządny materiał a nie badziewny plastik. Do tego na odwrocie ślizgi mają identyczne oznaczenia jak oryginalne. Mam nadzieję że sprzedawca faktycznie pisze prawdę że są oryginalne. Zamontowanie przeszło przez problemów. Stare podczas demontażu popękały, nie było możliwości zdjęcia ich bez uszkodzenia także na pewno były zmęczone czasem.. Może moja opinia się komuś przyda. Pozdrawiam ?
viktorion Opublikowano 21 Czerwca 2020 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Hej! Odkopuję temat dla potomnych. W tamtym roku, w lipcu 2019 stanąłem przed decyzją czy przy okazji wymiany rozrządu paska + łańcucha, czyt. kompletnego osprzętu wymienić również napinacz. Podjąłem decyzję, że na swoją odpowiedzialność zmieniam jedynie ślizgi napinacza. Połasiłem się na ślizgi z firmy SKV. Nie wydałem na nie fortuny, bo kosztowały około 70-75 zł za 2 sztuki. Są wykonane z takiego samego materiału (PA 4.6) jak ORI oraz mają takie same oznaczenia jak oryginalne slizgi co przedstawiam wam na zdjęciach. Nie ma sensu przepłacać. Ostatecznie wymieniłem tylko jeden ślizg, czyli górny, bo był zjechany i były na nim wżery. Dolny ślizg zostawiłem w spokoju, bo był w stanie niemal idealnym, tak więc po co zmieniać coś, co wygląda OK i działa? Jak widać była to dobra decyzja bo jeżdżę rok z takim customowym setupem ślizgów napinacza. W międzyczasie zrobiłem program na około 190-195 KM i wszystko jest git. Jakby ktoś miał jakieś pytania - walcie pw albo tutaj.
Karolpawlak Opublikowano 23 Lipca 2023 Opublikowano 23 Lipca 2023 W dniu 21.06.2020 o 19:20, viktorion napisał(a): Hej! Odkopuję temat dla potomnych. W tamtym roku, w lipcu 2019 stanąłem przed decyzją czy przy okazji wymiany rozrządu paska + łańcucha, czyt. kompletnego osprzętu wymienić również napinacz. Podjąłem decyzję, że na swoją odpowiedzialność zmieniam jedynie ślizgi napinacza. Połasiłem się na ślizgi z firmy SKV. Nie wydałem na nie fortuny, bo kosztowały około 70-75 zł za 2 sztuki. Są wykonane z takiego samego materiału (PA 4.6) jak ORI oraz mają takie same oznaczenia jak oryginalne slizgi co przedstawiam wam na zdjęciach. Nie ma sensu przepłacać. Ostatecznie wymieniłem tylko jeden ślizg, czyli górny, bo był zjechany i były na nim wżery. Dolny ślizg zostawiłem w spokoju, bo był w stanie niemal idealnym, tak więc po co zmieniać coś, co wygląda OK i działa? Jak widać była to dobra decyzja bo jeżdżę rok z takim customowym setupem ślizgów napinacza. W międzyczasie zrobiłem program na około 190-195 KM i wszystko jest git. Jakby ktoś miał jakieś pytania - walcie pw albo tutaj. Napisał byś jak to wymienić ? Byłbym bardzo wdzięczny;)
Langista Opublikowano 23 Lipca 2023 Opublikowano 23 Lipca 2023 To nie jest robota dla amatora, nie zrobisz tego z instrukcją nie mając doświadczenia i narzędzi.
Karolpawlak Opublikowano 23 Lipca 2023 Opublikowano 23 Lipca 2023 To twoje zdanie ale dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się