Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o Analazię Logów / po wymianie Turba?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pany mam coś takiego że po zmianie turba itd jest czasem cos ze jade autem do 3 tys obrotów i tyle dalej nie jedzie, dodam mu tak jakby gazu jeszcze raz i juz normalnie.. to jest tylko na zimnym silniku ( w sesnie jak przejade okolo 10 -15 km np). jezeli juz jest calkiem rozgrzane i troche jezdze nic sie nie dzieje....i druga sprawa to taka ze nie pokazuje zadnych błedów.??

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Z góry dzieki za jakie kolwiek info.

Opublikowano

A może tak byś określił co to za silnik, bo chyba nie tyczy się całej gamy audi jak to napisałeś w temacie [ALL]. (Czyżby lenistwo :eusathink:)

Opublikowano

Zrób komplet logów każda grupa osobno , dynamiczne od 1500-4200 bo z tych nic nie można sensownego powiedzieć

Opublikowano

Jedz do kogos kto ma pojecie jak zrobic porządnie logi... to co zamiesciles to smietnik jakis.

Nie zwlekaj bo to co siedzi w sterowniku wygląda kiepsko.

Pozdrawiam

Opublikowano

wirus zazwyczaj siedzi w sterowniku silnika (ecu) ;)

Opublikowano

W ogóle dziwna sprawa wczoraj. Jechalem wczoraj do znajomego który mieszka na małych górkach to mi co chwile auto dławiło do 3 tys obrotów.A wracając od niego z górki okolo 6 km w dół ani razu nic specjalnie się zatrzymywałem jechalem i tak przez chwile i nic ...wracając z powrotem pod górke dalej to samo a z górki nic. Może być że gdzieś olej sie przemieszcza i coś zatyka nie wiem intercooler albo tłumik środkowy ???? boo też auto mi żadnych błędów nie pokazuje.???

Opublikowano

Bartosz

Wiesz juz co masz zrobic, dostałes info w tym watku oraz ode mnie na PW.

I proszę Cie nie wypisuj takich herezji bo mi sie sledziem z Wigilii odbija.

Opublikowano

Pisze tylko co mi sie dzieje. Ja sie na tym nie znam zbytnio... z kolega od nas z forum bede niedługo te logi robił mam sie z nim ugadać i zobaczmy.

Opublikowano

Wstępnie możemy się ustawić na poniedziałek, na weekendzie nie ma mnie w Rzeszowie.

Opublikowano

Zamieszczam dzisiejsze zmagania:

Statyczne:

000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

021 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS:

011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - nie wiem dlaczego wyskakiwał błąd

003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Próba dynamiczna przed nagrzaniem:

003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pierwszy log po ściągnięciu wężyka z gruszki turbo

Próba dynamiczna po nagrzaniu:

001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odczyt temperatury po nagrzaniu z bloku 007 stat i 003 Instruments:

003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Próba dynamiczna z wężykiem podciśnienia podłączonym bezpośrednio od gruszki turbo do grodzi:

011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Moje spostrzeżenia są następujące:

- nie działa sterowanie EGR

- z podpiętym podciśnieniem auto praktycznie nie jedzie, komp żąda 1,2 bara a turbo ledwie dmucha 0,6, brak reakcji na żądania n75

- przejechaliśmy się kilka razy z odłączoną gruszką i wtedy auto jechało najlepiej

- po podpięciu gruszki turbo bezpośrednio do grodzi auto stało w miejscu

- auto bardzo długo się nagrzewa i odczyt z bloku instruments pokazuje 60 kilka stopni.

Po krótkiej przejażdżce, z podpiętym podciśnieniem notorycznie powracał błąd - 17964. Dopiero po ściągnięciu wężyka z gruszki z turbo błąd przestał się pojawiać i później już nie wrócił.

Przemik, spanky, ciahciah - odprawiajcie swoje czary :)

Opublikowano

Z tą turbiną jest coś nie tak, sterowanie działa jakby w odwrotna stronę:facepalm: ale jazda:decayed:

Opublikowano

Vacum pompa do sprawdzenia czy daje podciśnienie. Nie działa EGR jak piszesz i turbo też nie działa. Czy da się poruszać mechanicznie sztangą przy turbo, może jakaś strzykawka i wężyk żeby sprawdzić czy się porusza. W którą stronę zwrócona jest biała część zaworka zwrotnego przed turbo? Czujnik temperatury do podmiany.

Opublikowano

Też się zastanawiałem nad vacum pompą. Bartek pisał do mnie później smsa że auto zaczęło normalnie jechać.

Ciekawe czy może mieć to związek z wywalaniem błędu podczas włączenia 011 bs.

Opublikowano

Póżniej jak wyjechalem od Marcina dojeżdzałem do swiatel znowu mi go zamulilo a pozniej od swiatel juz laga i bylo ok. , później przy ruszaniu ze swiatel 1 i mul 2 mół nagle jakies odblokowanie i jazda....i tak caly czas.....

Opublikowano

Zaworki do czyszczenia ale porządnie z polerowaniem głównego tłoczka (trzeba sprawdzić czy gładź cewki nie rysuje tłoczka), i sztanga przy turbo do organoleptycznego rozruszania. EGR jeśli nie jest fizycznie zaślepiony to albo zawór padaka albo coś w wężykach siedzi, lub vacum ale to może wskazywać na jakąś nieszczelność w podciśnieniach. Musisz być na 200% pewny podciśnienia bo tak to szukamy w czarnej dziurze.

Opublikowano

Tobike a jak wytłumaczysz że po podłączeniu gruchy do grodzi auto w ogóle nie jechało ?? Przecież w ten sposób pomijasz całą drogę podciśnienia , zarówno przez n18 jak i n75 ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...