bartosz85 Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 Witam Pany mam coś takiego że po zmianie turba itd jest czasem cos ze jade autem do 3 tys obrotów i tyle dalej nie jedzie, dodam mu tak jakby gazu jeszcze raz i juz normalnie.. to jest tylko na zimnym silniku ( w sesnie jak przejade okolo 10 -15 km np). jezeli juz jest calkiem rozgrzane i troche jezdze nic sie nie dzieje....i druga sprawa to taka ze nie pokazuje zadnych błedów.?? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z góry dzieki za jakie kolwiek info.
chudineze Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 A może tak byś określił co to za silnik, bo chyba nie tyczy się całej gamy audi jak to napisałeś w temacie [ALL]. (Czyżby lenistwo )
bartosz85 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 A sorki 1.9 tdi AJM :] + wirus (okolo 140 koni ma to mieć)
zbyszek7791 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Zrób komplet logów każda grupa osobno , dynamiczne od 1500-4200 bo z tych nic nie można sensownego powiedzieć
bartosz85 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Opublikowano 20 Marca 2013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM takie cosik mi koles zrobil?
przemik Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Jedz do kogos kto ma pojecie jak zrobic porządnie logi... to co zamiesciles to smietnik jakis. Nie zwlekaj bo to co siedzi w sterowniku wygląda kiepsko. Pozdrawiam
assist Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 wirus zazwyczaj siedzi w sterowniku silnika (ecu)
bartosz85 Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 W ogóle dziwna sprawa wczoraj. Jechalem wczoraj do znajomego który mieszka na małych górkach to mi co chwile auto dławiło do 3 tys obrotów.A wracając od niego z górki okolo 6 km w dół ani razu nic specjalnie się zatrzymywałem jechalem i tak przez chwile i nic ...wracając z powrotem pod górke dalej to samo a z górki nic. Może być że gdzieś olej sie przemieszcza i coś zatyka nie wiem intercooler albo tłumik środkowy ???? boo też auto mi żadnych błędów nie pokazuje.???
przemik Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Bartosz Wiesz juz co masz zrobic, dostałes info w tym watku oraz ode mnie na PW. I proszę Cie nie wypisuj takich herezji bo mi sie sledziem z Wigilii odbija.
bartosz85 Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 Pisze tylko co mi sie dzieje. Ja sie na tym nie znam zbytnio... z kolega od nas z forum bede niedługo te logi robił mam sie z nim ugadać i zobaczmy.
Tommy Gun Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Wstępnie możemy się ustawić na poniedziałek, na weekendzie nie ma mnie w Rzeszowie.
bartosz85 Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 Tommy będziemy w kontacie bo ja jeszcze nie wiem jakbede mial zmiany w przyszłym tyg. Dzieki za info . Bede telefonował.
Tommy Gun Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Zamieszczam dzisiejsze zmagania: Statyczne: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 021 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - nie wiem dlaczego wyskakiwał błąd 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Próba dynamiczna przed nagrzaniem: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pierwszy log po ściągnięciu wężyka z gruszki turbo Próba dynamiczna po nagrzaniu: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odczyt temperatury po nagrzaniu z bloku 007 stat i 003 Instruments: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Próba dynamiczna z wężykiem podciśnienia podłączonym bezpośrednio od gruszki turbo do grodzi: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Moje spostrzeżenia są następujące: - nie działa sterowanie EGR - z podpiętym podciśnieniem auto praktycznie nie jedzie, komp żąda 1,2 bara a turbo ledwie dmucha 0,6, brak reakcji na żądania n75 - przejechaliśmy się kilka razy z odłączoną gruszką i wtedy auto jechało najlepiej - po podpięciu gruszki turbo bezpośrednio do grodzi auto stało w miejscu - auto bardzo długo się nagrzewa i odczyt z bloku instruments pokazuje 60 kilka stopni. Po krótkiej przejażdżce, z podpiętym podciśnieniem notorycznie powracał błąd - 17964. Dopiero po ściągnięciu wężyka z gruszki z turbo błąd przestał się pojawiać i później już nie wrócił. Przemik, spanky, ciahciah - odprawiajcie swoje czary
machina Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Z tą turbiną jest coś nie tak, sterowanie działa jakby w odwrotna stronę ale jazda:decayed:
Tobike Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Vacum pompa do sprawdzenia czy daje podciśnienie. Nie działa EGR jak piszesz i turbo też nie działa. Czy da się poruszać mechanicznie sztangą przy turbo, może jakaś strzykawka i wężyk żeby sprawdzić czy się porusza. W którą stronę zwrócona jest biała część zaworka zwrotnego przed turbo? Czujnik temperatury do podmiany.
Tommy Gun Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Też się zastanawiałem nad vacum pompą. Bartek pisał do mnie później smsa że auto zaczęło normalnie jechać. Ciekawe czy może mieć to związek z wywalaniem błędu podczas włączenia 011 bs.
bartosz85 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 Póżniej jak wyjechalem od Marcina dojeżdzałem do swiatel znowu mi go zamulilo a pozniej od swiatel juz laga i bylo ok. , później przy ruszaniu ze swiatel 1 i mul 2 mół nagle jakies odblokowanie i jazda....i tak caly czas.....
Tobike Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Zaworki do czyszczenia ale porządnie z polerowaniem głównego tłoczka (trzeba sprawdzić czy gładź cewki nie rysuje tłoczka), i sztanga przy turbo do organoleptycznego rozruszania. EGR jeśli nie jest fizycznie zaślepiony to albo zawór padaka albo coś w wężykach siedzi, lub vacum ale to może wskazywać na jakąś nieszczelność w podciśnieniach. Musisz być na 200% pewny podciśnienia bo tak to szukamy w czarnej dziurze.
Tommy Gun Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Tobike a jak wytłumaczysz że po podłączeniu gruchy do grodzi auto w ogóle nie jechało ?? Przecież w ten sposób pomijasz całą drogę podciśnienia , zarówno przez n18 jak i n75 ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się