efendi44 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 witam serdecznie.mam takie pytanie o zaslepienie egr.rozkrecilem przy kolektorze i wsadzilem blaszke.nie wiem czy podcisnienie tez trzeba zaslepic?noi jeszcze gdzies w samy egr tez jakies otwory sie zaslepia.chodzi o to ze dalej olejem troche zyga a skoro zaslepiony to moze by to mozna wyeliminowac:wink:
kkam Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Jeżeli leci Ci olej to w pierwszej kolejności sprawdź stan turbiny, bo to z niej pojawia się większość oleju w dolocie.
efendi44 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 wiesz co mialem rozebrana i nie bylo tam specjalnie oleju.a widzialem ze duzo ludziskow ma ten egr taki uzygany.
kkam Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Z którego elementu Ci dokładnie cieknie? Jeżeli z łączenia EGR-kolektor to do wymiany jest oring, jeżeli z takich małych otworków w EGR, to niestety tylko wymiana EGR.
efendi44 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 o blisko.te otworki podobno mozna zaslepic i bezie ok.tylko nie wiem gdzie sa dokladnie i jak ich zaslepic.
greg2505 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 demontujesz rurkę która idzie z egr do kolektora i w jej miejsce dajesz zaślepki ,ściągasz wężyk z egr i wkręcasz w niego śrubkę(w wężyk)
spidzior Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 moglbys wrzucic fotki jak trzba to pozaslepiac.... mysle tak u siebie poczynic.... czy bedzie pozniej jakis blad wywalac? czy trzeba cos vagiem tez dzialac przy takiej operacji?
greg2505 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 widzę ,że masz 2002 r więc błędu nie wywali ,co do fotek to muszę zrobić bo nie mam ,jak coś to jutro wieczorem mogę ci wrzucić
Sztomel Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Dwa otworki są z boku po przeciwnych stronach pod metalowym srebrnym grzybkiem zaworu EGR (ten metalowy srebrny grzybek to siłownik EGR). Otworki zaślepia się np. zabijając je drewnianymi kołkami (tak jak zabija się wampiry ) a wtedy należy wypiąć wężyk podciśnienia, który docodzi do tego srebrnego grzybka i jego koniec zaślepia się np. poprzez wkręcenie weń śrubki lub nitu by podciśnienie nim nie uciekało. Do tego nie są potrzebne fotki bo np. gdyby ktoś chciał zakręcić kran w zlewozmywaku w kuchni to też musiałbym wkleić fotke z kranem i strzałką zaznaczyć w którą stronę zakręcać kran by woda nie leciała
efendi44 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 teraz już wszystko jasne!dzięki bardzo.
posio Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 A ja mam pytanie. Czy jak zaslepie samo podciśnienie to efekt będzie taki sam..? Czy potrzebne są zaślepki.? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
POWER-KRIS Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Jeżeli w miarę sprawny to prawie taki sam, ale jest ta rura nie zaslonieta i osiada w niej nagar który z czasem sypnie się na kierownice turbiny a to nie za bardzo dla niej zdrowe. Najlepiej zaslepic przynajmniej przy bloku.
MichalPoti Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Może ktoś wytłumaczyć do czego są w ogóle te dziurki pod grzybkiem w egr? Próbowaliście je zaślepić a pozostawić wezyk od silownika egr nie zaslepiony?
POWER-KRIS Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 To odpowietrzniki grzybka. Gdy je zatkasz nie będzie się zamykał, lub bardzo wolno.
CzarekJ Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Według mnie trzeba poszukać przyczyn przedostawania się oleju do układu dolotowego. w wiekszości przypadków winne są turbina i przedmuchy z silnika. Zatykanie EGR nie ma sensu na dłuższą metę, daje tylko efekt estetyczny.
MichalPoti Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgadza się Czarek. U mnie dzisiaj zaślepiony EGR (zatkane odpowietrzniki i wężyk) - sucho i czysto. Dodatkowym "objawem" jest dodatkowy syk.. Albo mi się wydaje. Co do oleju w dolocie to podobno "ten typ tak ma" i nie wiem czy jest sens inwestować czas i pieniądze w ten temat...
marekg Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Wszystko zależy ile tego oleju tam jest. Jeśli tylko pobrudzisz palce sprawdzając to ok, norma. Ale jak się leje swieza oliwa to dla własnego dobra lepiej sprawdzić co się dzieje - turbo czy odpowietrzenie skrzyni korbowej.
windu83 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Panowie a dlaczego nie można po prostu tylko tego wężyka podciśnienia zaślepić, trzeba jeszcze tą rurkę od spalin zaślepiać kiedy już tłok się nie podnosi? Czy jakieś spaliny mimo to przez ten tłok przeciekną?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się