devey Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Witam, padła mi turbina. Stoję przed dylematem czy regenerować swoją (turbo od AWX) czy kupić BRD? Słyszałem, że da się dorwać BRD po regeneracji za ok 1.2k. Teraz moje pytanie - czy taka turbina podejdzie do AWX P&P? Proszę o wypowiedzi. Pozdrawiam. ps: może ktoś sprzedaje turbo BRD w dobrej cenie?
raffik Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 czemu chcesz kombinować z BRD??? To na ogół turbo od AWX jest do innych modeli przymierzane. Regeneruj - AWX ma piękną turbawkę...! Pozdrawiam!
mikołaj Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Jeżeli chcesz podnosić moc to brd lub gtb. Jeżeli nie to regeneruj starą albo szukaj używki awx od kogoś kto przekładał na większe. http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/ http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-turbosprezarka-gtb1756vk-1-9-tdi-197070/
devey Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 Sytuacja wygląda tak, że na chwilę obecną silnik mam po virusie - 170km, padnięte turbo od AWX'a i seryjny IC. Stary IC został wymieniony na nowy a nowy niestety... wystrzelił (podczas przyspieszania w czasie jazdy) bo przeładowała turbina. Na szybko została zrobiona prowizorka tzn. IC został 'zadrutowany'(opleciony drutem, żeby znowu się nie rozpadł ). Boję się, że jeśli go nie wymienię teraz na większy to znowu coś się stanie. W związku z tym jak wymieniać to wszystko i zrobić sobie bazę do modów na przyszłość Teraz tylko kwestia tego co muszę jeszcze zrobić jeśli założę sobie większe turbo i centralny IC? Do poprawy program? Sprzęgło? Ew, czy po założeniu większego turbo i centralnego coolera nic się nie stanie jeśli przez jakiś czas pojeżdżę bez zmiany softu i sprzęgła? Ile Waszym zdaniem może kosztować kompletna regeneracja mojego starego turbo? W ogóle się na tym nie znam, stąd moje - być może głupawe - pytania. Tematem zacząłem się interesować dopiero jak pojawiły się pierwsze problemy czyli niedawno ps: dziękuję za podpowiedzi, zabieram się za lekturę w/w linków. EDIT:Nowa turbosprężarka Audi A4 (B7) 2.0 TDI 170KM BRD (2934253913) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. co możecie o tej turbawce powiedzieć?
Kowi87 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 1. Jak masz do wymiany to nawet bym sie nie zastanawiał nad montazem mocniejszych gratów, takze kupuj BRD, albo zdecydowanie droższą ale z potencjałem GTB17vk, cooler chinol uniwesrsalny, orurowanie z kwasu, 2. mozesz tak jakis czas pojeżdzić, ale finalnie wypadało by to wystroić, czyli korekta softu u tunera, który robił pierwszy program 3. Daj sobie spokój z regeneracja obecnej, póxniej będziesz załował ze jednak nie wziałes sobie większego turbo. 4. Poszukaj na forum, ktos ogłaszał sie o sprzedązy GTB i BRD na forum:wink:
devey Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Opublikowano 19 Marca 2013 Dziękuję bardzo za cenne porady. Dogadałem się z Ream-Poland, mają regenerowane turbo od BRD, swoją wyślę im w rozliczeniu. Mam nadzieję, że się spiszą Trochę się spóźniłem z zakupem turbo od kogoś z forum bo wszystkie wystawione niemalże instantowo się rozeszły. Teraz jeszcze tylko IC i wystrojenie na nowo virusa ps: Kowi, pierwsze strojenie robili za naszą zachodnią granicą, więc będę musiał szukać kogoś kto się podejmie tego u nas. Może ktoś z forumowiczów się tym zajmuje? Zjawiłbym się z wizytą w przyszłym miesiącu jeśli znajdzie się taka osoba w okolicach Lublina czy Wawy Pozdrawiam!
Kowi87 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 odezwij sie do Spankiego:wink: to i tak w gruncie rzeczy nowy program bedzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się