kristek1900 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Od dłuższego czasu nie mogę dojść, dlaczego sztanga w moim 1z nie wychyla się. Dodam,że N75 nówka Pierburga,wężyki wymienione. Sztanga po próbie ze strzykawką działa jak należy -tzn. po wdmuchnięciu (nie zaciągnięciu - tak chyba ma być) wychyla się jakieś 2cm, bez oporów. Przed wymianą N75 mostkowałem czerwony i niebieski wężyk od podciśnienia i ciągnął ładnie bez notlaufa. Wychodziło ,że to zawór N75 jest padnięty, ale po wymianie dalej nie wychyla się sztanga turbiny. Autko zbiera się teraz ładnie ,bez odcięcia, nie dymi. Mam się nie martwić ,czy szukać dalej?
rafalskin73 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Zrób logi 3 i 11,to zobaczymy jak pracuje n75.
Bartollo Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 1Z ma turbo z zaworem upustowym i nie ma tam łopatek więc po odpaleniu sztanga nie jest wciagana do gruchy jak w turbo ze zmienną geoetrią. Także jak nie łapie notlaufa to się kolego nie martw i lataj
kristek1900 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Opublikowano 20 Marca 2013 Dobra.Wszystko Ok. Ale na postoju jak zrobię przygazówkę, to sztanga powinna chyba się wychylić??? Logów nie mam jak zrobić,przynajmiej narazie.
trepek Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Na postoju praktycznie nie ma ciśnienia doładowania bo silnik pracuje jako nieobciążony.
kristek1900 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Opublikowano 20 Marca 2013 Na postoju praktycznie nie ma ciśnienia doładowania bo silnik pracuje jako nieobciążony. Nawet jak na postoju wdepnę pedał pod czerwone pole, to sztanga się nie wychyli?
janusz_stg Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 A czy to nie jest tak przypadkiem ,że ta sztanga w turbinach 1z jest od zawora regulującego przeładowanie(upustowego).A regulacja sztangi ma na celu ustawienie maksymalnego ciśnienia doładowania?
trepek Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 A czy to nie jest tak przypadkiem ,że ta sztanga w turbinach 1z jest od zawora regulującego przeładowanie(upustowego).A regulacja sztangi ma na celu ustawienie maksymalnego ciśnienia doładowania? Dokładnie tak. Jest nadciśnieniowa. Na postoju nie ma szans aby było tyle spalin, aby sztanga się ruszyła. To, że silnik wchodzi pod czerwone pole nie oznacza przecież maksymalnej wielkości ciśnienia doładowania bo jest to turbosprężarka, gdzie jej prędkość uzależniona jest ilości spalin a nie kompresor na sztywno połączony z silnikiem:wink:
kristek1900 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Opublikowano 20 Marca 2013 Ok . Wszystko jasne. Naczytałem się o przypadkach ,ale ze zmiennymi kierownicami a później szukam dziury w całym
andrzej22 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 W turbospreżarkach WG sztanga turbiny nie poruszy sie na postoju mimo katowania pedału gazu.
Roman0 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Mam takie pytanie: czy manualnie przy wyłączonym silniku można sztange próbować przesuwać ok.2cm czy się nie da.U mnie sie nie da, to dobrze czy źle ?
kristek1900 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Mam takie pytanie: czy manualnie przy wyłączonym silniku można sztange próbować przesuwać ok.2cm czy się nie da.U mnie sie nie da, to dobrze czy źle ? Paluchami raczej nie dasz rady Podepnij strzykawkę pod wężyk a wtedy wszystko się wyjaśni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się