Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła awaryjne - szybkie miganie, czy to alarm ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niedawno stałem się właścicielem A4-B6 1,9 TDI, który podobno wyposażony jest w system alarmowy, ale jego działanie jest dla mnie dziwne. Po otwarciu drzwi kluczykiem w drzwiach (nie pilotem, bo na razie nie działa zdalne otwieranie z pilota) załączają się natychmiast światła awaryjne, które mrugają ze zwiększoną częstotliwością do momentu aż włożę kluczyk do stacyjki i włączę zapłon. Czy ktoś mi może to wytłumaczyć ? Co nie działa prawidłowo ?

Opublikowano

tak to alarm

---------- Post dopisany at 22:39 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ----------

ale to dziwne że po otworzeniu nie deaktywuje alarmu ;/

normalnie działa centralny zamek??

Opublikowano

Centralny zamek działa z kluczyka, otwiera wszystkie drzwi, wsiadam za kierownicę i zaczynają ze zwiększoną częstotliwością mrugać światła awaryjne. Jest to pewnie związane z uruchomieniem alarmu przez czujniki ruchu znajdujące się wewnątrz samochodu. Nie ma efektów dźwiękowych. Taki stan trwa do czasu włączenia zapłonu w stacyjce. Myślę, że nie jest to stan normalny - skoro otwieram samochód kluczykiem, a nie włamuję się do niego, to alarm nie powinien się uruchamiać.

Opublikowano

to raczej jest normalne

jak otwierasz kluczykiem to nie wyłaczasz alarmu, który wcześniej był aktywowany pilotem

prawdopodobnie alarm włacza się i wyłącza pilotem tylko

jeżeli pilot ci nie działa to tymczasowo wyłącz alarm vagiem

też miałem podobne tzn dwa piloty ale tylko jeden zaprogramowany

auto zamknięte pilotem, potem zamieniłem piloty ,chciałem otworzyć auto ale pilot nie działa

otworzyłem kluczykiem a tu alarm:kox: awaryjne + syrena

dlaczego pilot ci nie działa?

jak masz auto zamknięte to mruga dioda w drzwiach?

Opublikowano

Mam 2 kluczyki z pilotem. Żaden pilot nie działa. Baterie w pilotach sprawne. Owszem adaptacji pilotów można dokonać VAG-iem w "module komfortu" - nr 46 i przeczytałem jak to można zrobić, tylko nie mogę się połączyć VAG-iem z "modułem komfortu" - wyskakuje błąd "Too Many Communications Errors To Continue". Z innymi sterownikami połączenia są OK.

Po zamknięciu auta przez pewien czas mruga dioda w drzwiach.

W jaki sposób wyłączyc działanie alarmu VAG-iem ?

Opublikowano

W module komfortu wyłacza się alarm

Jakim vagiem sie łączysz

Kiedyś też nie mogłem się połaczyć z ksenonami, miałem tylko jeden kabel podłaczony we wtyczce obd chyba L.

Teraz mam podłaczone K i L i wszystko działa

Wysłane za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Mam 2 kluczyki z pilotem. Żaden pilot nie działa. Baterie w pilotach sprawne. Owszem adaptacji pilotów można dokonać VAG-iem w "module komfortu" - nr 46 i przeczytałem jak to można zrobić, tylko nie mogę się połączyć VAG-iem z "modułem komfortu" - wyskakuje błąd "Too Many Communications Errors To Continue". Z innymi sterownikami połączenia są OK.

Po zamknięciu auta przez pewien czas mruga dioda w drzwiach.

W jaki sposób wyłączyc działanie alarmu VAG-iem ?

włóż kluczyk do stacyjki ,włącz zapłon i przez kilka sekund przytrzymaj guzik zamknięcia lub otwarcia ,następnie spróbuj zamknąć auto z pilota powinno zadziałać, dioda w drzwiach po zamknięciu powinna migać cały czas

Opublikowano

Próbowałem się łączyć różnymi wersjami VAG-a (303, 311, 409, VCDS-Lite) wykorzystując kabel kupiony od VIAKEN-a z dwoma liniami K i L automatycznie przełączanymi przez elektronikę. Kabel jest podłączony pod port USB komputera z systemem Windows XP. Próbowałem również zmieniać parametry portu - obniżenie prędkości transmisji oraz Latency Timer na 7 ms. Wszystko bez efektu.

Opublikowano

próbowałeś zrobić jak wyżej napisałem bez vag-a

Opublikowano

Może trzeba spróbować vagiem na com i komputerem z com a nie usb.

Chociaż dziwne bo z innymi modułami się łączysz

Tapatalk

Opublikowano
Może trzeba spróbować vagiem na com i komputerem z com a nie usb.

Chociaż dziwne bo z innymi modułami się łączysz

Tapatalk

Dla mnie najważniejsze jest w tej chwili określenie źródła usterki: Czy moduł komfortu jest sprawny, a problem tkwi w komunikacji (wersje VAG-a, rodzaj kabla, ustawienia parametrów transmisji) ? Czy może uszkodzony jest moduł komfortu i jego wymiana spowoduje usunięcie usterki ? W temacie komunikacji przeprowadziłem już wiele prób uwzględniając sugestie użytkowników tego forum.

Moduł komfortu nie jest tani. Wersje używane kosztują na Allegro ok. 500 zł. Wymiana modułu może nie gwarantować sukcesu. Wykorzystując obecnie mój sprzęt (laptop, VAG, kabel) przymierzam się do próby podłączenia do modułu komfortu w innym samochodzie - tyko muszę najpierw taki znaleźć.

Mój laptop posiada również port COM, ale ja nie posiadam takiego kabla pod COM. Owszem może być to kolejna próba na uzyskanie połączenia.

Opublikowano

U mnie pojawil sie problem tego typu że pilot raz działa raz nie.Jesli nie dziala to kluczem otwieram tylko przednie drzwi.Po wlozeniu klucza do stacyjki otwieraja sie automatycznie pozostałe.Dodam ze jak nie dzlala pilot to tez i drugi nie dziala.Czestotlwosc awari pilota jest rożna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...