darek995 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Tak koniec seria Silnik lata na 10w40 od Motula. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAWULI Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) środkowy wywaliłeś? i w to miejsce 1 przelotowy a wcześniej (za czy przed plecionkami ) zamiast katów 2 mniejsze czy jak? W ori były 2 małe tłumiki takie tyci, później 1 kat czy 2, teczka i końcowy. ? Edytowane 22 Listopada 2014 przez RAWULI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Z silnika za plecionkami sa wspawane tlumiki Awg chyba 330mm zamiast katów (po lewo i po prawo) potem wszystko sie schodzi w jedna rurę przed środkowym ktory został zastąpiony tez przelotem 550mm i na końcu seryjny z quattro i gotowe. W serii tak jak wyżej jest napisane, miałem tylko 2x katalizator (po lewo i po prawo) środkowy i koniec. Przed środkowym wszystko schodzi sie w 1 rurę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Nie wiem jak wygląda sprawa z tymi tłumikami AWG, ale generalnie przelot w wolnossaku = spadek mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Ja nie narzekam na moc jak widać z niskich obrotów tez idzie. Odkąd mam auto to jakos nie widze by szło gorzej a nawet jest poprawa. A co wiecej to nie jest pełny przelot, tył jest seryjny a same auto nie chodzi głośniej od serii. AWG sa mocno wygłaszane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) Chodzi o usunięcie tłumika środkowego. Bo jego głównym celem jest stworzenie jakiegoś ciśnienia/podciśnienia w wydechu - pomaga to w pracy silnika. I usunięcie jego równa się spadkowi mocy. Nie wiem jak to działa itp, ale to mówią najstarsi górale Edytowane 22 Listopada 2014 przez peacenotwar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Jak wytłumaczysz moj wynik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Może jakby był środkowy to byłoby jeszcze więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 A o tym nie pomyślałem najlepiej jak by ktoś tez zrobił pomiar z seryjnym tłumikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) Czyli ja U mnie środkowy i końcowy seria - kata tylko nie ma. A do gekona też daleko nie mam Jak wygląda u niego ta hamownia? To są rolki czy takie dyski na koło zakladane? Edytowane 23 Listopada 2014 przez peacenotwar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAWULI Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 pomiar robiłeś przy ok.8 st.C(jak na wykresie)......o ile pamiętam te szczegóły mają znaczenie ile wypluje przy wyniku końcowym....grunt że dłubnięte i ciekawy efekt końcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Dynometer czyli to cos ie zakłada na koło. No do gekona nie masz daleko wiec możesz podjechać A co do temperatury to silnik był dodatkowo po małej trasie rozgrzany ta jak powinien, wiem ze temp ma duze znaczenie przy autach turbo chociaż nie wiem czy jakaś bedzie większa różnica. A ile brał gekon od nas niby po znajomosci brał po 60zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu B5 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Daro progi juz w garage teraz tylko docinka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4-freunde Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 masz numer to dzwon chetnie pomoge ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu B5 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Zadzwonie napewno dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Ja na zimę będę grzebał tylko we wnatrz bo zima ma swoje prawa Progi mam w planach ale... Czekam bo nie wiem czy sie myśli bie zmienia co do życia i auta edit: W ostatnim tygodniu wpadły heble na tył 255mm tak jak pisałem wczesniej Kolejny upgrade od DEV'a tym razem na przod - 312mm Mały UP z ostatnich dni : -Wpadły progi S4 -Gładki zderzak tył - Chłodnica wspomagania z A6 C5 - BIXenon z soczewkami A6 C6 + Koito + Philips'y - Nakładki progowe lift - Lamkpa Ambiente a'la W8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Al@n Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 piękna sztuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu B5 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Daro szacun jest Miód ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Dzeki, nawet udało mi sie umyć dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavko87 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Panie w kulki lecisz,po ślubie miałeś niżej zejsc! 3cm i będzie miód no i szkoda ze zderzaka ode mnie nie wziąłeś. Czekam na tylny s4 i widziałbym tu obrys. Fura i tak bardzo dobrze się prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się