Marc!n Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Poka sam rezales orurowanie czy gotowiec? jak to wyglada cenowo ?
Kowi87 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 dalej twierdze że to przerost formy nad trescią
mysior1991 Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 dobrze kowi a ja twierdze inaczej bo mam już założone i żadnych lagów nie ma i poprawa jest znaczna nie ma już żadnych ubytków mocy . ogólnie to polecam ---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:36 ---------- Marcinie , kupiłem gotowca po okazyjnej cenie powiedziałbym nawet że bardzo okazyjnej a jeśli chodzi o montaż to kolega mi zamontował (mechanik) . Mam zdjęcia ale musze dopiero na komp zrzucić . wogóle pasuje pokazać moje A4 tylko nie ma czasu
Piotrek98igo Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 w taka pogode roznice poczules ,gratuluje placeba
Kowi87 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 w taka pogode roznice poczules ,gratuluje placeba +1
Kubica86 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Tak się podczepię, ja sobie sam Fmic zamontowałem z kuzynem w 4 h i dwa 4-paki, koszt - 600 pln. AFN wypluł 160KM, teraz bedę rezał do 3.0 TDI.
Kowi87 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Tak się podczepię, ja sobie sam Fmic zamontowałem z kuzynem w 4 h i dwa 4-paki, koszt - 600 pln. AFN wypluł 160KM, teraz bedę rezał do 3.0 TDI. ale to chyba nie na seryjnych gratach:grin: FMIC nie daje przyrostów mocy odczuwalnych, jak ci da 3-4km wiecej to tyle pod seryjnymi gratami, on ją stablizuje w ciepłe dni:whistling:
MAGIC87 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Tak się podczepię, ja sobie sam Fmic zamontowałem z kuzynem w 4 h i dwa 4-paki, koszt - 600 pln. AFN wypluł 160KM, teraz bedę rezał do 3.0 TDI. ale to chyba nie na seryjnych gratach:grin: FMIC nie daje przyrostów mocy odczuwalnych, jak ci da 3-4km wiecej to tyle pod seryjnymi gratami, on ją stablizuje w ciepłe dni:whistling: i sadze ze nawet AFN z FMIC i sofcie nie dałby 160 PS...
Kubica86 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 216 + hybryda, egr out. No jasne że na serii nie było by sensu walić Fmic'a - myślałem że to logiczne
Piotrek98igo Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 wiesz tyle rzeczy sie czasem czyta na forum wiec nie zawsze to logiczne
ciahciah Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 logiczne jest że do 160km fmic nie jest konieczny, raz mając 160km zagrzałem dolot w lato ale to było 30km zmagań z benzynką 300km bmw której pokazałem że stary poczciwy 1.9 ze skromnymi 160km potrafi się odpychać, oczywiście na długiej prostej bym przegrał bo wysoki Nm który dawał mi równe szanse się kończył przy pewnych obr, ważne jest jakie się ma turbo, jak w dobrej kondycji to mniej grzeje powietrza, podobnie z wielkością turbo, im większe tym mniej grzeje powietrze, ale nijakie większe turbo może okazać się gorsze od mniejszego zdrowego, ważne jest jak ustawione jest doładowanie bo dowalić za dużo przy obr gdzie to turbo w ogóle już nie pompuje tylko mieli i grzeje powietrze robią co nie którzy i potem recepta jest jedna, trzeba fmic:) a wystarczy czasem spojrzeć na przepływkę czemu przy 2400mbar i 2500mbar przy tych X obr pomiar z przepływki jest taki sam, a przecież to za duże doładowanie to są straty koni.. albo drożność dolot/wydech poco ustawiać większe doładowanie niż to jakie dolot/wydech przełknie, w bardzo gorące dni odczucie kierującego powiedzmy spadek 25% mocy-auto w ogóle nie jedzie, a realnie spadek wynosi 10%, lato 30C czuje że auto przymulone ale co z tego jak i tak biorę wszystkich i to bez fmic:P co prawda na bardzo krótkim odcinku dwóch tirów nie wyprzedzę ale tira i osobówkę tak, a inni i to z fmic wyprzedza jedną osobówkę
strus90 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Nie mozna by wrzucic do 1.9 drugiego SMIC tak jak w 2.5TDI?
Kowi87 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Nie mozna by wrzucic do 1.9 drugiego SMIC tak jak w 2.5TDI? nie ma miejsca
Kriss SierraFan Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Kowi nie wiem czy Twoja teoria ma poparcie. U mnie przy normalnej jeździe w dolocie jest ok 30C (19C temp otoczenia), a u MaXa z FMIC przy pałowaniu w AWX-ie ok 30C (przy 19C otoczenia).
Kowi87 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Poparcie ma w watku o budowie fmic sa logi po parokrotnym przejezdzie, gdy malo kto mial fmic jeszcze Wysłane z mojego C6903 za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się