Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jaki intercooler ? zwiekszona moc , stary nie wydala .


mysior1991

Rekomendowane odpowiedzi

Jakby mógł ktoś podrzucić linka do tego rezania nadkola na s-kę będę wdzięczny (nie mogę znaleźć w warsztacie). Też mnie to czeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gwarantuje Ci kolego ze na wtryskach za 550zl przelatasz Ty i kolejny wlasciciel wozu, nie jest to CHINA.

zajmuje sie tym juz dlugo i koncowki sa wloskiej produkcji star diesel

sa rowniez drozsze i znane fratelli bosio rowniez wloskie

bosio wieksza renoma i dluzej na rynku

star diesel sie sprawdzaja, zero zwrotow i reklamacji!

bez allegro i przy zwrocie starych bosio mozna robic dla forumowicza 750zl

star diesel 500zl

uzywamy ich w wozie testowym i nie patrzymy co mamy w karnisterku... poprostu sieee leje i jedzie ;)

jak za taka kase rewelka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadkole od S4 podobno ok. 100 zł kosztuje (zamiennik ze sklepu) a używka nie wiem. A jak ktoś mówi że mu seryjny ic nie styka przy 90konnym silniku po zmianie wtrysków na te od 110 i programie to śmiech :grin:

niektórzy uważają chyba że montaż FMICa daje + 20 KM :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gwarantuje Ci kolego ze na wtryskach za 550zl przelatasz Ty i kolejny wlasciciel wozu, nie jest to CHINA.

zajmuje sie tym juz dlugo i koncowki sa wloskiej produkcji star diesel

star diesel 500zl

uzywamy ich w wozie testowym i nie patrzymy co mamy w karnisterku... poprostu sieee leje i jedzie ;)

jak za taka kase rewelka!

ile za same końcówki tej firmy STAR DIESEL jaki koszt 216 a jaki 230 ?

dla forumowicza oczywiście :)

---------- Post dopisany at 13:13 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ----------

nadkole od S4 podobno ok. 100 zł kosztuje (zamiennik ze sklepu) a używka nie wiem. A jak ktoś mówi że mu seryjny ic nie styka przy 90konnym silniku po zmianie wtrysków na te od 110 i programie to śmiech :grin:

niektórzy uważają chyba że montaż FMICa daje + 20 KM :grin:

nadkola od S4 nie ma w zamienniku

w taką pogodę jak jest teraz to intercooler wielkości tabliczki czekolady by wystarczył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na taką pogodę starczy, ale jak mamy mieć w tym roku bardzo upalne lato to w dolocie może być za gorąco :wink:

W moim AHU mam wtryski od AHF i program i na wszelki wypadek zamówiłem nadkole z S4, tak dla spokojnej głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przestań herezje wprowadzać, to jak AFN po samym chipie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale montaz FMIC pod taką moc jest bez sensu, wzrosnie głosnosć pracy silnika i reakcja na pedał gazu:whistling: bo mała suszareczka będzie za słaba by szybko napompować zadane cisnienie:whistling: miałem rok czasu sam soft na ok 140km i moge powiedzieć tylko tyle ze niebyło jakchś problemów typu puchnie auto na tyle odczuwalnych żeby odrazu serie uzbrajać w duży cooler, nawet jak masz porobione juz auto to mimo wszystko jest odczuwalna róznica w mocy miedzy gorącym dniem, a wieczorem:wink: z tym ze jak takie auto porobione nie ma coolera to ma ogranczony potencjał załozonych gratów i kopci, w gorące dni bardziej trzeba wziaść pod uwage temperature oleju, bo jak w serii było dobrtze tak po modach bardzo szybko wzrasta:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się nie zrozumieliśmy, też uważam, że fmic jest przerostem formy nad treścią, ja u siebie montuję jedynie nadkole z s4 :wink:

no mi sie ujebało że dalej propagujesz FMIC dla 130km:grin: ale jak tak to jesteśmy tego samego zdania:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe nadkole z S4 kosztuje niewiele bo w ASO ok 120 zł, natomiast z mojej praktyki jest to placebo i nic się nie zmieni!

Nawet jak temperatura w dolocie zmniejszy się o 5* to nie odczujesz tego.

Jeśli planujesz więcej dłubać to montuj fmic jeśli nie to zostaw tak jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio przerabiałem temat SMIC'a w swoim AFN'ie, ten IC od Alfy ma ok.35% większa powierzchnie niż seryjny:

Imageshack - cam00033p.jpg

Poza podcinaniem błotnika, podciąłem też trochę pas przedni i dorobiłem 2 wsporniki do mocowania IC:

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie efekty kolegu ??? masz laga czy przysrost objętości powietrza jest odpowiedni i nie widać róznic ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez jestem ciekaw czy przy seryjnym turbo AFN i fmic nie ma wiekszego laga ?

---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 16:17 ----------

konkretnie chodzi mi o intercooler od a6 AFB - do takiego a6 swapuje swojego afna i nie wiem czy zostawić ten który w nim siedział czy szukać mniejszego, nie chciał bym żeby turbo później wstawało

Wymiary radiatora: 660 x 410 x 25

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie efekty kolegu ??? masz laga czy przysrost objętości powietrza jest odpowiedni i nie widać róznic ??

Ja nie odczułem laga, mój AFN ma IC od Alfy, ale też turbo od AWX. Jest troszkę żwawszy niż na serii, no i minimalnie mniej pali.

SMIC wsadziłem, bo chcę zrobić coś ok. 140KM, jak narazie jeźdzę na seryjnym sterowniku:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie 216(na szczescie nie od speckoma :P), turbo awx i serie IC, przy temp na dworze jakies 25' w dolocie przy palowaniu 50' i momentalnie spada, normalna robocza ok 35'. Czy trzeba czegos wiecej? Moim zdaniem FMIC to tylko dla wygladu, bo efektu raczej nie da, moze wloze ten z alfy jakby sie znalazl i przerobie nadkole, bo przeplyw powietrza musi cos zmienic w wychladzaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo AWX, ma trochę większy "przepływ" dzięki czemu wytwarza mniej ciepła niż małe AFN

moje AFN przy 1.2 bara i temp na dworze 25-30 po kilku mocnijeszych depnięciach objawiało się spadkiem mocy i batorym z tułu, nie wiem ile było w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

max chwilowo 50C może być

te 50 to do przezycia... ale jak u mnie dochodziło do 80 na seryjnym SMIC to auto wcale nie jechało:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...