Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jaki intercooler ? zwiekszona moc , stary nie wydala .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poka ;)

sam rezales orurowanie czy gotowiec? jak to wyglada cenowo ?

Opublikowano

dalej twierdze że to przerost formy nad trescią:whistling:

Opublikowano

dobrze kowi :wink: a ja twierdze inaczej bo mam już założone i żadnych lagów nie ma i poprawa jest znaczna :banan: nie ma już żadnych ubytków mocy . ogólnie to polecam :wink:

---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:36 ----------

Marcinie , kupiłem gotowca po okazyjnej cenie :banan: powiedziałbym nawet że bardzo okazyjnej :naughty: a jeśli chodzi o montaż to kolega mi zamontował (mechanik) . Mam zdjęcia ale musze dopiero na komp zrzucić . wogóle pasuje pokazać moje A4 tylko nie ma czasu :kwasny:

Opublikowano
w taka pogode roznice poczules ,gratuluje placeba :kox:

+1

Opublikowano

Tak się podczepię, ja sobie sam Fmic zamontowałem z kuzynem w 4 h i dwa 4-paki, koszt - 600 pln. AFN wypluł 160KM, teraz bedę rezał do 3.0 TDI.

Opublikowano
Tak się podczepię, ja sobie sam Fmic zamontowałem z kuzynem w 4 h i dwa 4-paki, koszt - 600 pln. AFN wypluł 160KM, teraz bedę rezał do 3.0 TDI.

ale to chyba nie na seryjnych gratach:grin: FMIC nie daje przyrostów mocy odczuwalnych, jak ci da 3-4km wiecej to tyle pod seryjnymi gratami, on ją stablizuje w ciepłe dni:whistling:

Opublikowano
Tak się podczepię, ja sobie sam Fmic zamontowałem z kuzynem w 4 h i dwa 4-paki, koszt - 600 pln. AFN wypluł 160KM, teraz bedę rezał do 3.0 TDI.

ale to chyba nie na seryjnych gratach:grin: FMIC nie daje przyrostów mocy odczuwalnych, jak ci da 3-4km wiecej to tyle pod seryjnymi gratami, on ją stablizuje w ciepłe dni:whistling:

i sadze ze nawet AFN z FMIC i sofcie nie dałby 160 PS... :naughty:

Opublikowano

216 + hybryda, egr out. No jasne że na serii nie było by sensu walić Fmic'a - myślałem że to logiczne :P

Opublikowano

wiesz tyle rzeczy sie czasem czyta na forum wiec nie zawsze to logiczne

Opublikowano

logiczne jest że do 160km fmic nie jest konieczny, raz mając 160km zagrzałem dolot w lato ale to było 30km zmagań z benzynką 300km bmw której pokazałem że stary poczciwy 1.9 ze skromnymi 160km potrafi się odpychać, oczywiście na długiej prostej bym przegrał bo wysoki Nm który dawał mi równe szanse się kończył przy pewnych obr, ważne jest jakie się ma turbo, jak w dobrej kondycji to mniej grzeje powietrza, podobnie z wielkością turbo, im większe tym mniej grzeje powietrze, ale nijakie większe turbo może okazać się gorsze od mniejszego zdrowego, ważne jest jak ustawione jest doładowanie bo dowalić za dużo przy obr gdzie to turbo w ogóle już nie pompuje tylko mieli i grzeje powietrze robią co nie którzy i potem recepta jest jedna, trzeba fmic:) a wystarczy czasem spojrzeć na przepływkę czemu przy 2400mbar i 2500mbar przy tych X obr pomiar z przepływki jest taki sam, a przecież to za duże doładowanie to są straty koni.. albo drożność dolot/wydech poco ustawiać większe doładowanie niż to jakie dolot/wydech przełknie, w bardzo gorące dni odczucie kierującego powiedzmy spadek 25% mocy-auto w ogóle nie jedzie, a realnie spadek wynosi 10%, lato 30C czuje że auto przymulone ale co z tego jak i tak biorę wszystkich i to bez fmic:P co prawda na bardzo krótkim odcinku dwóch tirów nie wyprzedzę ale tira i osobówkę tak, a inni i to z fmic wyprzedza jedną osobówkę:)

Opublikowano

Nie mozna by wrzucic do 1.9 drugiego SMIC tak jak w 2.5TDI?

Opublikowano
Nie mozna by wrzucic do 1.9 drugiego SMIC tak jak w 2.5TDI?

nie ma miejsca

Opublikowano

Kowi nie wiem czy Twoja teoria ma poparcie. U mnie przy normalnej jeździe w dolocie jest ok 30C (19C temp otoczenia), a u MaXa z FMIC przy pałowaniu w AWX-ie ok 30C (przy 19C otoczenia).

Opublikowano

Poparcie ma w watku o budowie fmic sa logi po parokrotnym przejezdzie, gdy malo kto mial fmic jeszcze

Wysłane z mojego C6903 za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...