Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T szarpie na gazie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam forumowiczow szukalem podobnego tematu ale nie ma,moja A4 zaczela swirowac totalnie,posiadam sekwencje BRC seq24 3 letnia od nowosci mam ja,

przejechalem na niej 50 tys km ,filtry zmienialem w niej nie za czesto niestety,na tych ostatnich mam zrobione kilka tysi bylem tez na regulacji

ale problem jest z moca a dokladnie szarpaniem podczas jazdy przerywa jakby na wszystkie gary nie palil,wbijam 2 dodaje gazu do dechy idzie do 3500 obr

i wiecej nie chce a po chwili zalapuje i tak na kazdych biegach sie dzieje ,dodam ze na benzynie wszystko gra,ostatnio odpalalem auto na kable bo na swiatlach mialem fure cala noc,no i po tym odpaleniu gaz padl calkowicie jak sie nagrzeje i przelaczy sie to chodzi jak na 3 gary albo mniej, pedal w podloge i nic szarpie prycha i gasnie wkoncu i tak ciagle sie dzieje ,mapy sie wysypaly czy jak? swiece moga miec do rzeczy cos tez bo mam od 1.8 zwyklej maja kilka miechow ,czy te mapy sie wysypaly?czy cos z osprzetem gazu sie dzieje,jak diagnoza koledzy?

Opublikowano

Słuchaj mogą być problemy z wtryskami lub reduktorem. Jeżeli na benzynie ok. to problem tylko w instalacji. Wydajność pada jak twardnieje że zużycia membrana. Wtryski podobno powinny wystarczyć na 100, ale jak nie dbałes to trzeba sprawdzić

Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2

Opublikowano

cewki moga tez byc trafione aby takie obiawy byly?

Opublikowano

najlepiej podjechac do gazowników żeby podpieli i zdiagnozowali komputer od gazu

Opublikowano

kolego siwece tez maja wpolnego z tym napewno ale jak mówisz maja mało co przejechane to nie a ze sa od zykłego a nie turbaq to nic nie ma tak jak by wtryskiwacze sie rozregulowały musisz jechac do gazowników oni wyjma je i wyczyszcza a jak padły to nowe ci załoza i problem powinienm minac

Opublikowano

swiece kolego kiedy wymieniles? podjedz do gazownika ogarnietego i niech kompa podlaczy i sie z toba przejedzie bedzie wiedzial co sie dzieje a nie taki co tylko na postoju sprawdza. raczej pada ci listwa wtryskiwaczy gazu. zadna regulacja ani regeneracja tylko nowe. niech zalozy na probe jakie inne zebys nie kupowal na darmo. jesli by ktorys gar nie palil to zamien miejscami cewki jesli dalej wystepuje ten sam problem na tym samym garnku mimo zmiany cewek to do podmiany rozdzielacz zaplonu takie gowno male na filtrze powietrza na dwie wtyczki lecz wiatpie zeby bylo to jak na benie super chodzi.

Opublikowano

dokładnie świece i wtryski od gazu.a najlepiej ogarnięty gazownik.

Opublikowano

koledzy furka smiga wtryskiwacz na 4 cylindrze padl do tego regulacja i zmiana filtrow i jak nowe :D

Opublikowano

a jak sprawdzić wtryskiwacze że padają, reduktor? u mnie jest tak że mam 2 reduktory ig1 od landi renzo i problem tego typu że od czasu do czasu szarpnie a w przedziale między 3-4,5 tyś muli( oczywiście przy pełnym bucie) później na nowo odżywa. Gazownicy podpinali kompa ale nie wiedzieli co się dzieje mówili że tak jakby brakowało odpowiedniej dawki. Wzbogacali dawkę, zmniejszali i dalej nic, auto mapowanie też robili. Reduktory trzymają ciśnienie a listw nie leci... WTF? :decayed:

Opublikowano

trzeba sprawdzic korekte sondy w czasie jazdy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...