loloA4 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 witam forumowiczow szukalem podobnego tematu ale nie ma,moja A4 zaczela swirowac totalnie,posiadam sekwencje BRC seq24 3 letnia od nowosci mam ja, przejechalem na niej 50 tys km ,filtry zmienialem w niej nie za czesto niestety,na tych ostatnich mam zrobione kilka tysi bylem tez na regulacji ale problem jest z moca a dokladnie szarpaniem podczas jazdy przerywa jakby na wszystkie gary nie palil,wbijam 2 dodaje gazu do dechy idzie do 3500 obr i wiecej nie chce a po chwili zalapuje i tak na kazdych biegach sie dzieje ,dodam ze na benzynie wszystko gra,ostatnio odpalalem auto na kable bo na swiatlach mialem fure cala noc,no i po tym odpaleniu gaz padl calkowicie jak sie nagrzeje i przelaczy sie to chodzi jak na 3 gary albo mniej, pedal w podloge i nic szarpie prycha i gasnie wkoncu i tak ciagle sie dzieje ,mapy sie wysypaly czy jak? swiece moga miec do rzeczy cos tez bo mam od 1.8 zwyklej maja kilka miechow ,czy te mapy sie wysypaly?czy cos z osprzetem gazu sie dzieje,jak diagnoza koledzy?
supi9 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Słuchaj mogą być problemy z wtryskami lub reduktorem. Jeżeli na benzynie ok. to problem tylko w instalacji. Wydajność pada jak twardnieje że zużycia membrana. Wtryski podobno powinny wystarczyć na 100, ale jak nie dbałes to trzeba sprawdzić Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2
loloA4 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 cewki moga tez byc trafione aby takie obiawy byly?
chmiela Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 najlepiej podjechac do gazowników żeby podpieli i zdiagnozowali komputer od gazu
tomasl91 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 kolego siwece tez maja wpolnego z tym napewno ale jak mówisz maja mało co przejechane to nie a ze sa od zykłego a nie turbaq to nic nie ma tak jak by wtryskiwacze sie rozregulowały musisz jechac do gazowników oni wyjma je i wyczyszcza a jak padły to nowe ci załoza i problem powinienm minac
Magicbattle Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 swiece kolego kiedy wymieniles? podjedz do gazownika ogarnietego i niech kompa podlaczy i sie z toba przejedzie bedzie wiedzial co sie dzieje a nie taki co tylko na postoju sprawdza. raczej pada ci listwa wtryskiwaczy gazu. zadna regulacja ani regeneracja tylko nowe. niech zalozy na probe jakie inne zebys nie kupowal na darmo. jesli by ktorys gar nie palil to zamien miejscami cewki jesli dalej wystepuje ten sam problem na tym samym garnku mimo zmiany cewek to do podmiany rozdzielacz zaplonu takie gowno male na filtrze powietrza na dwie wtyczki lecz wiatpie zeby bylo to jak na benie super chodzi.
Ryba22 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 dokładnie świece i wtryski od gazu.a najlepiej ogarnięty gazownik.
loloA4 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 koledzy furka smiga wtryskiwacz na 4 cylindrze padl do tego regulacja i zmiana filtrow i jak nowe
barton66 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 a jak sprawdzić wtryskiwacze że padają, reduktor? u mnie jest tak że mam 2 reduktory ig1 od landi renzo i problem tego typu że od czasu do czasu szarpnie a w przedziale między 3-4,5 tyś muli( oczywiście przy pełnym bucie) później na nowo odżywa. Gazownicy podpinali kompa ale nie wiedzieli co się dzieje mówili że tak jakby brakowało odpowiedniej dawki. Wzbogacali dawkę, zmniejszali i dalej nic, auto mapowanie też robili. Reduktory trzymają ciśnienie a listw nie leci... WTF?
gregor10 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 trzeba sprawdzic korekte sondy w czasie jazdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się