Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka świec żarowych


guliver85

Rekomendowane odpowiedzi

Podaj je to wtedy będzie coś więcej wiadomo najlepiej jak je wrzucisz w dziale Diagnostyka tam Ci na pewno ktoś pomoże:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa wrzucone od wczorej

---------- Post dopisany 29-03-2013 at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany 23-03-2013 at 15:36 ----------

Już wiadomo co oznaczała zapalona kontrolka od świec żarowych i silnika padła pompa paliwa i wszystkie wtryski :facepalm: tylko mnie zastanawia dlaczego w pompie były drobne opiłki metalu??? co to mogło spowodować.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od naszego wspaniałego paliwa wyciera się rolka prowadząca tłoczysko w pompie,opiłki wpadają do sekcji tłoczącej później na wtryski:)co dalej nie trzeba mówić:)przechodziłem to samo ze swoją przy 120tkm przebiegu!!! musisz wypłukać cały układ+wymiana filtra paliwa,wsadzić nową pompę,wtryski,dopisać wtryski do sterownika i ogień na tłoki:) jak byłem w rajchu to przywiozłem parę kompletów (pompa+wtryski)po znikomym przebiegu więc jak chcesz to mogę Ci jeden odstąpić:)

---------- Post dopisany at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ----------

aha i po tym wszystkim nie zapomnij od czasu do czasu dolać trochę mixolu do ON :)ja jeździłem na verwie a co się później okazało to zabójstwo dla pompy CR gdyż jest za sucha

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko troche z innej strony-u mnie pojawil sie dziwny dzwiek ktory wydaje pompa paliwa po wejsciu na obroty slyszalne z zewnatrz, mechaniory mowili lozysko alternatora, napinacz itp dopiero jeden kumaty znalazl powod i po odlaczeniu kabelkow z pompy dzwiek ustaje , a co mnie zastanawia mowi to normalne w cr i tak ma byc? Moze macie wiedze w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest dokładnie to samo, pompa wydaje dziwny metaliczny dźwięk. Przyznam że z tym objawem zrobiłem już prawie 40tys km i nic sie nie dzieje. Podejrzewam że jak odkręcisz zawór na pompie, zauważysz na siateczce drobinki metalu. Z tym już raczej będzie coraz gorzej, aż doprowadzisz to etapu kolegi powyżej, niemniej ja nic z tym nie robie a juz prawie 40tys z tym dzwiekiem przejechalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha i po tym wszystkim nie zapomnij od czasu do czasu dolać trochę mixolu do ON :)ja jeździłem na verwie a co się później okazało to zabójstwo dla pompy CR gdyż jest za sucha

Powaznie?? Ja jezdze na Vervie od poczatku jak mam to auto, czyli bedzie 2 lata, ponad 50 tys km przejechane (w sumie auto ma 207 tys km przebiegu)... czy mam sie juz zaczac bac?

Jak to sprawdzic dokladnie, czy cos zlego sie dzieje?

Tak jak ktos wyzej napisal, zeby odkrecic zawor na pompie i szukac drobinek metalu na siateczce?

To na jakim ON najlepiej jest jezdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest dokładnie to samo, pompa wydaje dziwny metaliczny dźwięk. Przyznam że z tym objawem zrobiłem już prawie 40tys km i nic sie nie dzieje. Podejrzewam że jak odkręcisz zawór na pompie, zauważysz na siateczce drobinki metalu. Z tym już raczej będzie coraz gorzej, aż doprowadzisz to etapu kolegi powyżej, niemniej ja nic z tym nie robie a juz prawie 40tys z tym dzwiekiem przejechalem.

zmień kolego pompę bo wtryski ch.. strzeli:)a jak się wtrysk przytka to upali tłoka i motor na śmietnik:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano w taki,że jak dawka będzie za uboga(niecałkowite zapchanie wtrysku) to w komorze spalania powstaje wysoka temperatura która topi tłoki:) może również ten wtrysk się zawiesić co sprawi,że będzie lał jak głupi co również może spowodować nadtopienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszą stacją chyba jest SHELL ;))

Rozczaruje Ciebie i innych. Shell nie ma swoich paliw w Polsce. Podobnie z BP. Płacisz jedynie prowizję za logo ;)

Miałem w Szczecinie dwie ulubione stacje Shell'a (należące do jednego właściciela) i tankowałem u nich przez kilka lat, bo były najmniejsze wahania spalania - ten sam styl jazdy i trasy. Przestałem tam tankować gdy znajomi otworzyli własną stację Lotosu z wyłączną dostawą paliw z tego koncernu - bo musicie wiedzieć, że nie każda stacja pod szyldem Lotos ma (lub miała*) wyłącznie paliwo z Lotosu. Spalanie momentalnie spadło mi do niższego poziomu z zakresu tego co obserwowałem na wspomnianych Shellach. Po dokładniejszym rozeznaniu okazało się, że te stacje raz mają paliwo z Lotosu, innym razem z rafinerii w niemieckim Schwedt, a jeszcze innym z innego źródła - na co więc trafiłem, tak mi spalało.

Wyjaśnienie * - nie wiem jaki jest teraz podział, bo tankuje w PL tylko na kilku upatrzonych lokalizacjach z racji tego że kursuje między ustalonymi regionami, ale jeszcze kilka lat temu obowiązywał: stacja własna, stacja partnerska i stacja franczyzowa - paliwo z Lotosu na wyłączność sprzedawały te dwie pierwsze, trzecia mogła brać paliwa też*z innych źródeł.

Od kiedy leje na Lotosie partnerskim (już kolejny samochód) zawsze mam stałe spalanie (oczywiście różne w mieście i trasie, ale chodzi mi o poziom zużycia). Nauczyłem się więc, że gdziekolwiek w Polsce jestem szukam stacji własnej lub partnerskiej Lotosu - omijam franczyzę, pytam wręcz przed tankowaniem jakiego typu stacją są.

Wcześniej nie narzekałem na paliwa z BP na których lałem w przypadku braku Lotosu w regionie który odwiedzałem. Moje "rozczarowanie" BP jednak nastąpiło w momencie kiedy rozmawiałem z kierowcą cysterny podczas rozładunku na jednym z Lotosów w 2011 roku. To co lał jako zwykłe paliwo na Lotosie mówił, że wlewa jako to lepsiejsze na BP. Zacząłem przeglądać prasówki koncernów, w których przed inwestorami chwalą się zawartymi kontraktami no i wyszło mi co po prawdzie tankujemy na stacjach ;)

Fanów Shella, Statoil'a i BP (oraz niedowiarków, którym przez myśl przeszło że teorie spiskowe knuje ;) ) odsyłam do prasówki opublikowanej przez Lotos na początku roku:

LOTOS dostarczy paliwa za 14 mld zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mojego przyjaciela jest taki problem że jak jest zimny silnik to tak od 1600 obrotów tak mruga kontrolka podgrzewania świec ale nie traci na mocy ani nic. tak sobie raz na jakiś czas mrugnie. podczas wciskania gazu i przyśpieszania. Co może być przyczyną błędów zero.

---------- Post dopisany at 10:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:55 ----------

motor 2.0 143 bodajze konie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kontrolka świec się zaświeci na milisekundę przy 4 tys obrotów ale nie zawsze, i też nie wiem dlaczego:d

Jaki jest tego powód nie wiem. Mam nadzieję, że to nic poważnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arekp a jak rozpoznać, która stacja Lotosu to ich własna a nie franczyza?

Sam z ciekawości przetestuje Lotosa ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arekp a jak rozpoznać, która stacja Lotosu to ich własna a nie franczyza?

Sam z ciekawości przetestuje Lotosa ;-)

Grupa LOTOS S.A. - Dla kierowcy / Stacje LOTOS

Znajdź stację w swojej okolicy, najedź kursorem na ikonkę i patrz na numer stacji - SF = franczyza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...