maca4 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 witam wszystkich posiadam a4 1.8 t ajl i na moge sobie poradzic z problemem zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym,problem pojawia sie dopiero gdy silnik sie rozgrzeje bo gdy jest zimny to jest ok.dodam ze wymieniłem przepustnice zrobiłem adaptacje nic to nie pomogło, nadal to samo, wymieniłem nawet sterownik silnika bo wyswietlał mi sie bład p0605 błąd pamieci stałej (ROM) tak wyswietlało na kompie,czujnik temperatury takze został sprawdzony podobno jest dobry,a obroty nadal sa w przedziale1100-1300obr. Prosze o jakies porady
Dev Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 czujnik temperatury takze został sprawdzony podobno jest dobry podobno..... na jakiej podstawie sądzisz ????
maca4 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 byłem u mechanika który mi to sprawdził i powiedział ze jest dobry
Dev Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 :polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew: jezdził tym samochodem ? podłaczał VAG-a podczas jazdy ? co konkretnie zrobił aby go sprawdzić ?
maca4 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 powiedział ze czujnik jezeli jest zepsuty to moze pokazywac minusową temperature dla komputera cos takiego, a po odpieciu kostki od czujnika powinny obroty spasć czy nie? a czy jezdził tego to nie wiem miał sprawdzic czujnik temperatury i powiedział ze dob
Dev Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 :facepalm::facepalm::facepalm: qurwa co za szaman czujnik sprawdza sie od zimnego silnika do max nagrzania podczas jazdy równolegle z czujnikiem wody w układzie klimatyzacji każde wahania bądz różnice w wynikach skutkuje wymianą czujnika na nowy ale tylko ori !!!!! żaden aftermarket
maca4 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 to nie wiem moze kupic ten czujnik i go wymienic?
Dev Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 najlapiej będzie weź od razu z oringiem wymiana tylko na zimny silnik sprwadz jeszcze raz dokłądnie cały dolot czy nie ma gdzieś nieszczelnosci też mam AJL-a i czasami mu odbija po czyszczeniu przepustnicy
maca4 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 no własnie ten miechanik powiedział zebym odpioł czałe podcisnienie i pozaslepiał wszystko bo moze jakis zaworek przepuszcza
Dev Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 a niby co tam chcesz odpinac ? AJL jest ślepy i głuchy jak pień ---------- Post dopisany at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany at 15:38 ---------- warto tez przyjrzec sie przepływce
maca4 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 no i dodam ze moim zdaniem jak na 180KM to powinna lepiej ciagnać wydaje mi sie ze 150 to ma ale nie 180 a powiedz jak mozna szybko sprawdzic przepływke??? moge sprawdzic ja sam czy musze podpinac pod vaga??
Dev Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 trzeba ją zlogować na 3 biegu od 1000 obr/min do odcinki
maca4 Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 ok. dzieki jak pozprawdzam ta przepływke i ten czujnik to sie pochwale czy zaszły jakies zmiany ---------- Post dopisany 30-03-2013 at 14:37 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2013 at 15:58 ---------- kolego devastation mam pytanie jeszcze odnosnie tych moich obrotów, wypatrzyłem u siebie dziurawa odme zreszta ktos kiedys ja owijał czyms, ale mniejsza o to chciałes sie poprostu dopytac czy ta dziura w odmie moze byc problemem tych moich wysokich obrotów?
pioteros Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 tak może być bo przez dziurawe kolanko to wielkie plastikowe wychodzące z bloku zasysane jest lewe powietrze nie zmierzone przez przepływkę czujnik temp sprawdza się i w VAGU a także można mierzyć jego oporność, gdzies na necie jest schemat jaka oporność odpowiada danej temperaturze, mam taki czujnik używany sprawny ale podejrzewam że u ciebie wina lezy w odmie, zmień kolanko a będzie spokój
maca4 Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 wiesz znaczy ja sprawdze i czujnik i reszte ale dopiero po swietach ale własnie tak mysle ze to głownie przez odme:)
pioteros Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 ten czujnik rzadko pada tak ze nie widac ze padł, jak jest zły to VAG wywala błąd i to tyle, nie powoduje on tak mocnych wahań obrotów, u mojego ojca w aucie był on całkiem uwalony a mimo to obroty były ok
maca4 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 nie no pierw zajme sie odma i zobacze, tylko mam prosbe czy moze orientujesz sie jak te moje kolanko wyglada od tej odmy,bo na allegro widziałem dwa rodzaje a tam jest ciezko dojrzec przez ten kolektor jakie tam jest, a moze orientujesz sie jakie tam jest dokładnie, jezeli wiesz to prosił bym o przesłanie linku, z góry dziekuje:) ---------- Post dopisany 14-04-2013 at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany 01-04-2013 at 15:06 ---------- witam wszystkich,musze wam powiedziec ze sie razczarowalem, zmieniłem ta odme a obroty nadal są wysokie:(,ale co zauwarzyłem mianowicie chodzi o to ze tam przy wiltrze powietrza mam taki zaworek tykajacy on podobno jest od filtra weglowego który wyciaga opary ze zbiornika i dalej za tym zaworkiem znajduje sie inny zaworek jednostronny od powietrza no i zamieniłem ten zaworek odwrotnie i obroty sie uspokoiły są idealne,tylko ze w tym rzecz czy ktos go zamienił wczesniej czy nie prosił bym kogos o podpowiedz jak on powinen byc zamontowany ---------- Post dopisany at 17:22 ---------- Poprzedni post napisany at 16:38 ---------- ---------- Post dopisany at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany at 17:22 ---------- czerwonym kólkiem zaznaczyłem ten zaworek, prosił bym koledzy zebyscie sprawdzili u siebie w która strone jest zamatowany i napisanie,był bym bardzo wdzieczny,dodam ze u mnie strzałka była w strone błotnika tak to okresle
msck Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 powinna być w druga stronę niż miałeś
maca4 Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 witam was koledzy tak jak mowiliscie miałem zamieniony zaworek, nie wiem jak to sie stalo ze tak było, ale po zmianie obroty sa ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się