Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z niskimi obrotami na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich posiadam a4 1.8 t ajl i na moge sobie poradzic z problemem zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym,problem pojawia sie dopiero gdy silnik sie rozgrzeje bo gdy jest zimny to jest ok.dodam ze wymieniłem przepustnice zrobiłem adaptacje nic to nie pomogło, nadal to samo, wymieniłem nawet sterownik silnika bo wyswietlał mi sie bład p0605 błąd pamieci stałej (ROM) tak wyswietlało na kompie,czujnik temperatury takze został sprawdzony podobno jest dobry,a obroty nadal sa w przedziale1100-1300obr. Prosze o jakies porady

Opublikowano
czujnik temperatury takze został sprawdzony podobno jest dobry

podobno..... na jakiej podstawie sądzisz ????

Opublikowano

byłem u mechanika który mi to sprawdził i powiedział ze jest dobry

Opublikowano

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

jezdził tym samochodem ?

podłaczał VAG-a podczas jazdy ?

co konkretnie zrobił aby go sprawdzić ?

Opublikowano

powiedział ze czujnik jezeli jest zepsuty to moze pokazywac minusową temperature dla komputera cos takiego, a po odpieciu kostki od czujnika powinny obroty spasć czy nie? a czy jezdził tego to nie wiem miał sprawdzic czujnik temperatury i powiedział ze dob

Opublikowano

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

qurwa co za szaman

czujnik sprawdza sie od zimnego silnika do max nagrzania podczas jazdy

równolegle z czujnikiem wody w układzie klimatyzacji

każde wahania bądz różnice w wynikach skutkuje wymianą czujnika na nowy

ale tylko ori !!!!! żaden aftermarket

Opublikowano

to nie wiem moze kupic ten czujnik i go wymienic?

Opublikowano

najlapiej będzie weź od razu z oringiem

wymiana tylko na zimny silnik

sprwadz jeszcze raz dokłądnie cały dolot czy nie ma gdzieś nieszczelnosci

też mam AJL-a i czasami mu odbija po czyszczeniu przepustnicy

Opublikowano

no własnie ten miechanik powiedział zebym odpioł czałe podcisnienie i pozaslepiał wszystko bo moze jakis zaworek przepuszcza

Opublikowano

a niby co tam chcesz odpinac ?

AJL jest ślepy i głuchy jak pień

---------- Post dopisany at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany at 15:38 ----------

warto tez przyjrzec sie przepływce

Opublikowano

no i dodam ze moim zdaniem jak na 180KM to powinna lepiej ciagnać wydaje mi sie ze 150 to ma ale nie 180

a powiedz jak mozna szybko sprawdzic przepływke???

moge sprawdzic ja sam czy musze podpinac pod vaga??

Opublikowano

trzeba ją zlogować na 3 biegu od 1000 obr/min do odcinki

Opublikowano

ok. dzieki jak pozprawdzam ta przepływke i ten czujnik to sie pochwale czy zaszły jakies zmiany

---------- Post dopisany 30-03-2013 at 14:37 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2013 at 15:58 ----------

kolego devastation mam pytanie jeszcze odnosnie tych moich obrotów, wypatrzyłem u siebie dziurawa odme zreszta ktos kiedys ja owijał czyms, ale mniejsza o to chciałes sie poprostu dopytac czy ta dziura w odmie moze byc problemem tych moich wysokich obrotów?

Opublikowano

tak może być bo przez dziurawe kolanko to wielkie plastikowe wychodzące z bloku zasysane jest lewe powietrze nie zmierzone przez przepływkę

czujnik temp sprawdza się i w VAGU a także można mierzyć jego oporność, gdzies na necie jest schemat jaka oporność odpowiada danej temperaturze, mam taki czujnik używany sprawny ale podejrzewam że u ciebie wina lezy w odmie, zmień kolanko a będzie spokój

Opublikowano

wiesz znaczy ja sprawdze i czujnik i reszte ale dopiero po swietach ale własnie tak mysle ze to głownie przez odme:)

Opublikowano

ten czujnik rzadko pada tak ze nie widac ze padł, jak jest zły to VAG wywala błąd i to tyle, nie powoduje on tak mocnych wahań obrotów, u mojego ojca w aucie był on całkiem uwalony a mimo to obroty były ok

Opublikowano

nie no pierw zajme sie odma i zobacze, tylko mam prosbe czy moze orientujesz sie jak te moje kolanko wyglada od tej odmy,bo na allegro widziałem dwa rodzaje a tam jest ciezko dojrzec przez ten kolektor jakie tam jest, a moze orientujesz sie jakie tam jest dokładnie, jezeli wiesz to prosił bym o przesłanie linku, z góry dziekuje:)

---------- Post dopisany 14-04-2013 at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany 01-04-2013 at 15:06 ----------

witam wszystkich,musze wam powiedziec ze sie razczarowalem, zmieniłem ta odme a obroty nadal są wysokie:(,ale co zauwarzyłem mianowicie chodzi o to ze tam przy wiltrze powietrza mam taki zaworek tykajacy on podobno jest od filtra weglowego który wyciaga opary ze zbiornika i dalej za tym zaworkiem znajduje sie inny zaworek jednostronny od powietrza no i zamieniłem ten zaworek odwrotnie i obroty sie uspokoiły są idealne,tylko ze w tym rzecz czy ktos go zamienił wczesniej czy nie prosił bym kogos o podpowiedz jak on powinen byc zamontowany

---------- Post dopisany at 17:22 ---------- Poprzedni post napisany at 16:38 ----------

audi_a4.jpg

---------- Post dopisany at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany at 17:22 ----------

czerwonym kólkiem zaznaczyłem ten zaworek, prosił bym koledzy zebyscie sprawdzili u siebie w która strone jest zamatowany i napisanie,był bym bardzo wdzieczny,dodam ze u mnie strzałka była w strone błotnika tak to okresle

Opublikowano

witam was koledzy tak jak mowiliscie miałem zamieniony zaworek, nie wiem jak to sie stalo ze tak było, ale po zmianie obroty sa ok :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...