Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Konserwacja podwozia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zważywszy że mam auto już wiekowe z 96 roku chciałem zapytać o waszą opinię na ten temat.

Kiedyś miałem poldona i smarowałem do bitumixem (lub czymś podobnym, nastały inne czasy i są lepiej dostępne baranki, jak widze to teraz....

1 mycie wodą

2 drapanie tego co trzeba

3 odrdzewiacz -czy nie będzie zostawiał tłustych plam?

4 podkład - epoksydowy czy akrylowy

5 baranek np. 6L DO KONSERWACJI PODWOZIA 4 x1,8kg+PISTOLET UBS (3086865777) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jak Wy to widzicie czy któryś z tych punktów powinienem pominąć np 3 i 4 ?

Wstyd się przyznać, że mam auto kilka dni i nie widziałem go od spodu, ale konserwacje na pewno zrobię, ponieważ będę rozbierał praktycznie całe podwozie.

Wiosno przyjdź już! ;-)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ja też miałem b5 z 96roku i u mnie konserwacja nie była potrzebna oryginalna idealnie się trzymała. Wejdź pod auto i sprawdź zanim zaczniesz kupować baranki itp bo możesz się zdziwić że konserwacja będzie nie potrzebna.

Ps poldon trzeba było co 2 lata konserwować <hahaha>

Opublikowano

Kolego wejdź pod auto i się zdziwisz,nie widziałem jeszcze pordzewiałej z pod spodu b5(chyba że z ćwiarteczką),a jak jest odrapanie i korozja to w tych miejscach:szlif,odtłuszczenie, farba antykorozyjna (podkład reaktywny lub epoxydowy)na to guma t.z.w mastyka na pędzel lepsza dużo od baranków lub coś takiego Środek do ochrony karoserii i masa uszczelniająca U210 - APP -1L

lub pędzlem

SEAL12 - 040105 - Masa klejąco uszczelniająca na pędzel - APP - 1kg

Opublikowano

odswieze temat. Co prawda zastosowane to zostalo w Citroenie, ale blacha to blacha.

Do zabezpieczenia podwozia polecam farbe elastometal. Mozna ja klasc bezposrednio na lakier, blache lub miejsca oczyszczone z luznej rdzy.

W mojej ocenie nie ma nic lepszego, a przerabialem juz brunoxa, cortanin, podklady epoksydowe, baranki itp.

Opublikowano

Może trochę odkop tematu, ale też polecam ze swojej strony do Elastometal (do podwozia i elementów zawieszenia - warto dobrze oczyścić i zakonserwować tzw. sanie zawieszenia).

Do profili zamkniętych Fluid-Film.

Tymi środkami robiłem Audi A4 B5 z 1995 i 2000 roku, póki co jest ok.

Oczywiście najpierw trzeba oczyścić ile się da z luźnej rdzy...

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...