lukaszooo Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Miedzy innymi po to założyłem ten temat, gadałem z gościem który twierdzi, ze występują zestawy naprawcze na Tandem Pompy. Byłem chyba w 5 sklepach nigdzie tego nie ma, google tez nic nie pokazały, więc zostaje nam tylko wymiana całej pompy 1
bobikos Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. pewnie o takie coś Ci chodzi - ok 200 zł. Dopytaj czy podejdzie do Twojej pompy. Uszczelki sprzedaje użytkownik WMQUATTRO, co do jakości nie wypowiem się bo nie kupowałem u niego.
lukaszlsw Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 są zestawy naprawcze do tych pomp,w skład takiego zestawy wchodzą wszystkie uszczelki. Na allegro kolkakrotnie widziałem. Aby to była winna ta pompa bo w gorszym wypadku mam wywalone gniazda pompek w głowicy i objawy są pobone.
tomek20stencel5 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Winne mogą być też uszczelnienia PD, koniecznie do sprawdzenia, jak to nie pompa.
lukaszooo Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 O cos takiego mi chodziło, ale myslałem ze bedzie sporo tansze chyba lepiej kupić używkę lub troche dołożyć i nową
machina Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Cena tych kilku uszczelek zabija:facepalm: Za te pieniądze to kupi używkę z młodszych lat i po kłopocie.
lukaszooo Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Tak zestaw uszczelek wogóle sie nie opłaca, ile kosztuje nowa pompa ???
tomek20stencel5 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Na forum są do kupienia nówki poniżej 1000, jak dobrze pamiętam ok 800. 1
lukaszooo Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 O masz Czyli moja pompa ma u mnie dożywocie
AudiA4-SG Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Panowie znalazłem tu coś takiego - Pompa vacum audi seat skoda vw 1.9 tdi 038145209n Kolmot Auto Elektronika Dołączam się do tematu bo mam podobne zmartwienie ... cieknie gdzieś z vacuum ale na początek powymieniałbym wszystkie uszczelki ale : USZCZELKI POMPY PALIWA VACUM TDI 038145209 E H K (3148538226) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. cena SZOKUJE !!! Staram się jeszcze gdzieś może taniej znaleźć tylko ciekawe z jakim rezultatem ... :/ Wolałbym poczekać z wymianą pompy.
machina Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Panowie znalazłem tu coś takiego - Pompa vacum audi seat skoda vw 1.9 tdi 038145209n Kolmot Auto Elektronika Dołączam się do tematu bo mam podobne zmartwienie ... cieknie gdzieś z vacuum ale na początek powymieniałbym wszystkie uszczelki ale : USZCZELKI POMPY PALIWA VACUM TDI 038145209 E H K (3148538226) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. cena SZOKUJE !!! Staram się jeszcze gdzieś może taniej znaleźć tylko ciekawe z jakim rezultatem ... :/ Wolałbym poczekać z wymianą pompy. Właśnie taką sama kupiłem tylko używkę za 140zł i jestem mega zadowolony:decayed: nie brakuje na alledrogo tego:wink:
slo Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 machina, a jakie miałęś objawy ? trzeba pompe vacum wymieniać razem z uszczelkami ? Ile czasu zajmuje wymiana ?
lukaszooo Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Objawy mogą być dwa. Cofające się paliwo i problemy z odpaleniem, lub brak podciśnienia i problemy z hamulcami i turbiną. Lejące sie paliwo po obudowie jest oczywiste więc tego nie wliczam.
slo Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 lukasz, a jak mam objaw tylko przerywania, szarpania w okolicy 2800-3000 obrotów podczas przyśpieszania ? hamulce ok, turbo przeładowuje
lukaszooo Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Kiedy wymieniałeś filtr paliwa ???? Bardzo przeładowuje ????? Jesli masz logi to wklej.
Gość Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 lukaszooo a w jakim stanie masz same PD ? bo objawy które piszesz wskazują też na pompki ? może już kiepsko rozpylają i stąd ten problem ? wrzuć logi z bloków 04,13,18,23 podczas odpalania na zimno
lukaszooo Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Pompki były sprawdzane na specjalnej maszynerii i maja się całkiem dobrze, w moim przypadku problem tkwi na 99% w tandemie, ponieważ wszystko inne zostało wymienione. Po dłuższym przemyśleniu, nie mam zamiaru kombinować z vacum bo jedyny problem jaki mam to delikatne zająknięcie po odpaleniu, teraz przy temp ok 0 problem praktycznie nie występuje
machina Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Miałem dwa objawy; lejące się paliwo i ruszający się króciec od podciśnienia który trochę zaklepałem i było ok. Na cieknące paliwo pomogła wymiana pompy:wink: Dodatkowo za 30 zł zakupiłem metalową uszczelkę pod pompę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się