Damjan Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Jeśli faktycznie cieknie Ci ropa z pod dekla to pewnie jak ja masz dziadowskiego LUK-a i próby jej reanimacji nie mają sensu. Lepiej szukać używek-oczywiście tych poprawionych bądź kupić nówkę jeśli stać. Na pierwszej stronie jest wszystko ładnie opisane co i jak. W skrócie można brać wszystkie pompy Boscha bądź LUK ale tylko z końcówką N. Mnie też spotkał ten sam problem co Ciebie i kupiłem dzisiaj na alledrogo używaną LUK-a z końcówką N.
zaba84 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Nie wiem jaką mam pompę. Wiem że po macaniu wymacałem że się poci pod tym metalowym deklem, nie dużo bo po 2 dniach zostawiam plamę pod autem bo nie mam osłony. Jeżeli chodzi o jej działanie to chyba wszystko normalnie w niej działa ale skoro mówisz że uszczelnienie jej nie pomoże to poszukam używki. Czy szukać tak jak kolega wcześniej pisał z nr 038 145 209 N obojętnie od jakiego auta(Vw,Audi,Skoda) ? A czy ktoś wie jaki ma nr wąż od układu chłodzenia który wchodzi w głowicę pod pompą? Mój jest spuchnięty chyba od ropy.
staniek Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 A czy ktoś wie jaki ma nr wąż od układu chłodzenia który wchodzi w głowicę pod pompą? Mój jest spuchnięty chyba od ropy. W pierwszym poście jest numer węża - 038 121 473
Damjan Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Jeżeli chodzi o jej działanie to chyba wszystko normalnie w niej działa ale skoro mówisz że uszczelnienie jej nie pomoże to poszukam używki. Wiesz ja tam nie jestem mechanikiem. Moja wiedza w tej sprawie opiera się tylko i wyłącznie na tym co przeczytałem w internecie. Tutaj na forum chyba każdy komu zaczęła cieknąć pompa wolał kupić używkę (albo nową) bez wad fabrycznych niż bawić się w uszczelnienia. A jak masz zaklepywany króciec podciśnienia to tym bardziej warto zamienić pompę na tą z wkręcanym króćcem. Czy szukać tak jak kolega wcześniej pisał z nr 038 145 209 N obojętnie od jakiego auta(Vw,Audi,Skoda) ? Możesz kupić obojętnie z jakiego auta. Ważne żeby miała numer 038 145 209. Ja kupiłem pompę ze skody. Najlepiej aby była w miarę młoda i nie po kosmicznym przebiegu. No i oczywiście sprawna. Szukaj u sprzedawców co dają gwarancję rozruchową. Nie musisz musowo szukać z końcówką N. Możesz też brać z końcówką C,M bądź Q (to są pompy Boscha) bądź z końcówką N (ta jest LUK-a). Stronę wcześniej kolega Kamil-vag pisał, że pompy Q i N są z ostatniego wypustu więc będą najmłodsze. Pamiętaj aby kupić uszczelkę 038 145 215. Ps. w ASO wąż 038 121 473 widnieje jako przewód do klimatyzacji . Tak mam na fakturze
michcio1985 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 panowie czy to możliwe aby pompa dawała 8 bar cisnienia na wolnych obrotach? mierzyłem na powrocie przy filtrze zaciskając wężyk za manometrem spodziewałem się mniejszego ciśnienia
lukaszooo Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2017 Do filtra nie dochodzi żadne podciśnienie, jeśli pokazuje ci sie tam podcisnienie tzn że w którymś zaworku puściła membrana. Ciśnienie 8 bar występuje jedynie na wtrysku i w komorze spalania, podcisnienie na wyjsciu z vacum powinno być ok 0,8 bar
michcio1985 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 nigdzie nie napisałem podciśnienie, pisze o ciśnieniu paliwa.
lukaszooo Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2017 Źle zrozumiałem. Pomiar za pompo-wtryskami nie ma żadnego sensu. Ciśnienie paliwa mierzy sie na Vacum i z tego co pamietam ma być ok 8 bar tyle że na wysokich obrotach.
kamil-vag Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 1500 obr/min ma być min 3,5 bar 4000/min ma być min 7,5 bar Jeśli nie osiąga takiego stanu, można zacisnąć wąż powrotny pomiędzy filtrem a pompą i wykonać pomiar jeszcze raz...
michcio1985 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 dostęp do imbusa w pompie jest fatalny i tym sprzetem co mam nie dam rady tam zmierzyc. manometr wpiełem szeregowo w wąz powrotny i zacisnełem powrót. manometr od razu pokazuje 8 bar. dziwi mnie ta wartość.
michcio1985 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Caly czas piszę o wolnych obrotach.
zaba84 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Ja mam jeszcze takie pytanko ... Skoro poci mi się pompa i lekko zacieka po silniku to co jeszcze trzeba by było wymienić prócz spuchniętego węża od płynu chłodzącego , uszczelki pompy i pompy ? Czy jakieś dodatkowe uszczelki czy coś ? I jaka jest średnica węży paliwowych? Bo zauważyłem że jeden przewód mam lekko przytarty i bym od razu wymienił przewody na nowe.
turzol Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 U siebie zamontowaną mam pompe vacuum z ostatniego niby wypustu 038145209N czyli poprawioną. Natomiast zauważyłem, że ten kruciec wcale nie jest sztywny a jest luźny i mogę nim swobodnie ruszać - nie giba się na boki ale mogę wciskać do środka. Mowa o tym krućcu co zaznaczyłem na foto Czy to oznacza że mam szukać Boscha?
greg2505 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Ja kupiłem Boscha i ani z wyciekiem,ani krućcem nie ma problemu
turzol Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Szukam boscha z końcówka Q . Może ktoś ma? Nowa na Allegro 700stowekWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
greg2505 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 ja brałem nową w sklepie właśnie Q, Artur używka nie pasuje do twojego auta
turzol Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 ja brałem nową w sklepie właśnie Q, Artur używka nie pasuje do twojego auta[emoji3] Wydałem w tym tyg na niego 4tys i nie zamierzam więcej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukaszooo Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2017 Też tak mówiłem, spełniło sie dopiero gdy sprzedałem auto
turzol Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Ok pompa Bosch zakupiona, nie było w komplecie uszczelki metalowej więc domówiłem w serwisie. Czy do montażu potrzeba będzie coś jeszcze? Śruby montażowe ze starej pompy LUK są takie same?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się