Pawel_a4b6avf Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Nikt nie jest wróżką ...... wakuometr na wyjscie gruszki, logujesz 11BS i masz odpowiedz na wszystkie swoje pytania. wacum daje 0,8, odpalanie nadal słabe po nocy :/
darkle Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 A co ma vacuum do odpalania? Przecież to jest pompa tandemowa czyli pompa 2w1 w której za odpalanie odpowiadać może ewentualnie pompa paliwa. Czyli jeśli masz problem z odpalaniem to sprawdź ciśnienie paliwa do czego jest tam wyprowadzony specjalny króciec
Pawel_a4b6avf Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 A co ma vacuum do odpalania? Przecież to jest pompa tandemowa czyli pompa 2w1 w której za odpalanie odpowiadać może ewentualnie pompa paliwa. Czyli jeśli masz problem z odpalaniem to sprawdź ciśnienie paliwa do czego jest tam wyprowadzony specjalny króciec Darku, w jaki sposób sprawdzić ciśnienie paliwa ? Żadnego manometru nie posiadam, czy z logów da się coś wywnioskować ? W którym miejscu szukać tego króćca, niestety jestem ubogi w taką wiedzę.
lukaszooo Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Przeczytaj pierwszy post.
darkle Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Z logów raczej nic nie wywnioskujesz. W pobliżu króćców paliwa na tandempompie znajduje się wkręcany korek do manometru. Trzeba posiadać manometr z końcówką ktora by pasowała. Ale poza ciśnieniem ważne są też zaworki zwrotne w pompie oraz żeby cały układ paliwowy był szczelny. Na odpalanie poza oczywistymi sprawami typu stan silnika mają wpływ też stan pompowtrysków, wałka rozrządu ale też czujniki a przede wszystkim temperatury G62 i położenia wału korbowego i rozrządu I te czujniki można sprawdzić vagiem wchodząc w odpowiednie kanały i patrząc czy nie pokazują jakichś bzdur i herezjii typu temp 99* przy zimnym silniku
Pawel_a4b6avf Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Dzięki za info Logi S, BS i D są na forum, co prawda zrobione przy ciepłym silniku (wtedy jeszcze z uszkodzonym termostatem) Autko było u mechanika, na wskazane objawy usłyszałem, że "te auta tak mają" :] - ręce opadają.Małymi kroczkami poszukam przyczyny.
lukaszooo Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2015 (edytowane) Z mojej krótkiej kariery warsztatowej stwierdzam ze przy walnietej pompie paliwa silnik ładnie palił ale bipy były bardzo wtsokie i dusił się na wysokich obrotach. Sprawdź synchro czyli grupę 4 silnika, następnie tak jak kolega napisał czujnik temp płynu silnik grupa 07, Instruments grupa 03 wyniki powinne być podobne na zimnym i na gorącym silniku. Kolejny krok to pompki czyli 13.18.23. Jeśli wszystko ok to na 70% masz walniete uszczelniacze PD. Edytowane 30 Kwietnia 2015 przez lukaszooo
Pawel_a4b6avf Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 (edytowane) Łukasz, tutaj są moje logi. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/313991-prosba-o-analize-logow-19-avf/#entry4435813 Napisałeś tam ze silnik zdrowy. Od innego kolegi z forum, dowiedziałem sie o sposobie sprawdzenia czy układ paliwowy się zapowietrza - postaram się to również sprawdzic.Jeśli jest tak jak mówisz, to ponownie pojade pod kompa. Edytowane 30 Kwietnia 2015 przez Pawel_a4b6avf
lukaszooo Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2015 (edytowane) A widzisz tego juz nie skojarzyłem, Na 70 % masz walnięte uszczelniacze PD. Kiedyś robiłem taki manewr aby sprawdzić uszczelnienia: znajdź jakąś górkę lub wjedź przodem na podwyższenie tak aby przód samochodu był wyzej niz tył o ok 20cm, zostaw tak na noc, jesli z rana odpali od strzała odrazu umawiaj sie na uszczelniacze. Nie potrafie opisać dlaczego tak jest ale na przykładzie 3 samochodów które robiłem diagnoza była trafna. Robota nie jest mega kosztowna ale 300zł trzeba przeznaczyć. Edytowane 30 Kwietnia 2015 przez lukaszooo
Pawel_a4b6avf Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Załatwione. Dziś go tak przenocuje:) to pozostał jeszcze jeden problem;)
darkle Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 najdź jakąś górkę lub wjedź przodem na podwyższenie tak aby przód samochodu był wyzej niz tył o ok 20cm, zostaw tak na noc, jesli z rana odpali od strzała odrazu umawiaj sie na uszczelniacze. A czy taki manewr to nie pompa tandemowa właśnie?
lukaszooo Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Nikt ci na to nie odpowie, po mojemu uszczelniacze.
Pawel_a4b6avf Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) Postał przez noc przodem pod górkę, a rano odpalił od strzała.70% uszczelniacze na pompkach, a na co 30% pozostaje ?Czy dla potwierdzenia, że to pompki, auto podczas odpalenia powinno jakoś nie naturalnie zakopcić ? Edytowane 3 Maja 2015 przez Pawel_a4b6avf
lukaszooo Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Opublikowano 3 Maja 2015 Oddaj auto do ASO zapłać 500zł to ci powiedza na 100%. Uszczelniacze ok 150zł Bosch, robota 150-200zl.
Pawel_a4b6avf Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Dzięki Łukasz za trop. Niebawem umawiam się do mechanika - mam nadzieje, że tym razem nie usłyszę - " te auta tak mają" Uszczelniacze boscha szukać w dobrych sklepach moto, czy polecacie zakup w ASO ?
lukaszooo Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Opublikowano 4 Maja 2015 Polecam forumowych sklepikarzy, kiedys brałem u dzika po ok 35zl za komplet.
Pawel_a4b6avf Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 ok dzięki.Co do dzika, to na pewno u niego się rozejrzę, dobre ceny i ekspresowa wysyłka.Poczekam na kolejnego 'speca' do którego podstawię auto. Jeśli zdiagnozuje także pompki, wtedy zamówię zestawy naprawcze Wielkie piwo dla Ciebie!
cocoo24 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Panowie, sprawdziłem cały dolot czy szczelny, wężyki itd, wymieniłem vakupompe i jest lepiej, ale nadal brak ducha i trzeba czekać za przyspieszeniem, do tego hamulec twardy za 3-4 razem, co mam zalogować aby zobaczyć przyczyne? czy nowe uszczelki załatwią problem cieknącej pompy, czy muszę im pomóc sylikonem?
szekspir Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 U mnie co jakiś czas rano przy odpaleniu pedał hamulca twardy. Widać że zeszło podciśnienie. Pompa i mnie LUK poprawiona z plastikowym krućcem. W tym krućcu widać że jest też jakiś zaworek zwrotny. Mam foto ale nie potrafię wstawić. Sam krucieć lata w gnieździe dość luźno. Na nim jest oring ale wygląda na zużyty ponieważ ma wymiary 27x3x1,8mm. Nie jest okrągły w przekroju tylko wygląda na wytarty. Można go dostać w ASO? Po wyjęciu krućca z pompy poleciało trochę oleju. Czy to normalne czy jest to nieszczelność pompy?
lisek120 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Czy vacupompa moze wydawac jakies dźwięki? Pytam, dlatego bo podejzewam że cos z nia jest nie tak. Rano jak odpalam auto gdy jest chłodniej delikatnie zatelepie za chwilke sie uspokaja... W początkowym momencie jazdy auto nie ma mocy i slychac jakis dxwiek jakby od vacupompy. Zbładzilem do tego tematu poniewaz zrobilem logi i kolega stwierził po 23 ze z vacupompa jest cos nie tak Jak myslicie? A macie odrazu komplet :STATYCZNE: Grupa 013: http://vaglog.pl/log_219022.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_219023.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_219024.html Kolega stwierdził ze jest za niskie ciśnienie paliwa jakie sa tego skutki? Ktorys z moich objawow do tego pasuje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się