lukaszooo 20 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Po co cytujesz post który i tak jest podwieszony ???? część schematów jest z elsy reszta ze zbiorów własnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
władysław 0 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 No niestety telepanie przy zapalaniu i gaszeniu silnika nie ustało po wymianie pampy vacum ,ale cieszy mnie fakt ze teraz jest suchutko koledzy z forum piszą, że po zaślepieniu egr telepanie może zniknąć lub zmniejszyc się . olega ma takie samo A4 z takim samym silnikiem i u niego nie ma takiego telepania jak u mnie Nie ma zaślepionego egr. Mi tak samo telepie, zarówno przy odpalaniu jak i gaszeniu, nie zawsze jednakowo, raz mniej, raz więcej. Po wymianie EGRa na nowy telepanie troszkę się ograniczyło, głównie przy gaszeniu. Nalatane niby 250 tysi na blacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralen 5 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) No niestety telepanie przy zapalaniu i gaszeniu silnika nie ustało po wymianie pampy vacum ,ale cieszy mnie fakt ze teraz jest suchutko koledzy z forum piszą, że po zaślepieniu egr telepanie może zniknąć lub zmniejszyc się . olega ma takie samo A4 z takim samym silnikiem i u niego nie ma takiego telepania jak u mnie Nie ma zaślepionego egr. Mi tak samo telepie, zarówno przy odpalaniu jak i gaszeniu, nie zawsze jednakowo, raz mniej, raz więcej. Po wymianie EGRa na nowy telepanie troszkę się ograniczyło, głównie przy gaszeniu. Nalatane niby 250 tysi na blacie. Czy sprawdzałeś podciśnienia na Vacuum? są OK ? Może masz jakąś nieszczelność w jakimś wężyku na drodze Vacuum -> zawór -> EGR Działanie samego zaworka sprawdzałeś ? U mnie po uszczelnieniu układu podciśnienia przestało telepać Klapa gasząca musi pracować. Edytowane 2 Lutego 2016 przez Ralen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
władysław 0 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 No niestety telepanie przy zapalaniu i gaszeniu silnika nie ustało po wymianie pampy vacum ,ale cieszy mnie fakt ze teraz jest suchutko koledzy z forum piszą, że po zaślepieniu egr telepanie może zniknąć lub zmniejszyc się . olega ma takie samo A4 z takim samym silnikiem i u niego nie ma takiego telepania jak u mnie Nie ma zaślepionego egr. Mi tak samo telepie, zarówno przy odpalaniu jak i gaszeniu, nie zawsze jednakowo, raz mniej, raz więcej. Po wymianie EGRa na nowy telepanie troszkę się ograniczyło, głównie przy gaszeniu. Nalatane niby 250 tysi na blacie. Czy sprawdzałeś podciśnienia na Vacuum? są OK ? Może masz jakąś nieszczelność w jakimś wężyku na drodze Vacuum -> zawór -> EGR Działanie samego zaworka sprawdzałeś ? U mnie po uszczelnieniu układu podciśnienia przestało telepać Klapa gasząca musi pracować. Nie sprawdzałem nic, hamulce działają w miarę prawidłowo, więc nie ruszałem tego tematu, nie sądziłem nawet, że to może być jakoś powiązane z tym telepaniem? A gdzie dokładnie u Ciebie była ta nieszczelność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Ludzie nie cytujcie cytatow bo robicie smietnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralen 5 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Telepanie wynikało z braku podciśnienia na klapce gaszącej (nieszczelności w układnie, gdzie dokładniej niestety nie wiem). Odkąd mam sprawną klapkę gaszącą, telepanie ustało. Edytowane 7 Lutego 2016 przez Ralen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Panowie dopadł mnie ten sam problem co chyba wszystkich w tym temacie, mam AWX-a i problem z cieknącą pompa vacum, po przeczytaniu całego wątku wiem co należy z tym zrobić ,ale zastanawia mnie jedna sprawa czy w komplecie do tej uszczelki : http://allegro.pl/uszczelka-pompy-paliwa-038145215-038-145-215-oryg-i5352454146.html nie powinno być jakiś oringów uszczelniających? na zdjęciu widać że wokół otworów montażowych są rowki, do czego one służą? Czy zakupując uszczelkę z tej aukcji oraz pompę mam cały kpl do wymiany obecnej pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 tak ,tylko ta uszczelka,możesz jeszcze wężyk odpowietrzający układ chłodzenia wymienić ,bo z pompy właśnie na niego leci ropa i go rozwala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Super dzięki za tak szybkie info, postaram się szybko załatwić ten temat, i dam znać jakie przyniosło to efekty, wężyk również wymienię, masz rację bo jest w opłakanym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaleryzMoldawii 1 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 U mnie wymiana tej uszczelki nic nie zmienilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Ale kolega chce wymienić również pompę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaleryzMoldawii 1 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 nie zauwazylem, przepraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralen 5 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Michał kupujesz pompkę + uszczelkę którą podlinkowałeś i nic więcej. Żadnych Oringów do niej nie ma. Uszczelkę najlepiej kup sobie w ASO, kosztuje +/- 35zł a będziesz wiedział co kupujesz. Ja tak zrobiłem i jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Tak dokładnie ja wymienię cały kpl tj pompa + uszczelka + wężyk odpowietrzający, pompę wrzucę tą z końcówką N nowej nie ma co kupować , N-kę można tanio wyrwać z młodego rocznika więc to powinno załatwić sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Ja montowałem z końcówką N i nie ma powodu do narzekań, nic nie cieknie, pali dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 ja założyłem nową boscha żeby nie wracać do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek02 1 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Ja z kolei mam bardzo wyrobiony a zarazem luźny ten króciec z vacmpompy... może to być przyczyna nie otwierającej się gruszki turbiny? dodam, że hamulce mam nawet ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 w starej pompie miałem luźny króciec ,z mocą nic się nie działo ,wymieniłem na nową tylko dlatego ,że stara ciekła,po wymianie może minimalnie lepsze hamulce i żywsze auto ,ale to nie jest wielka różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek02 1 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 A stara miałeś też boscha czy luka? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 luk ,teraz mam bosch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się