ziomek1988 2 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Myślę, że jak przy 14,15 i 16" wbije tyle samo to już od 17 w górę też bym pakował 2,7 jakbym miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 zły pomysł Panie kolego...myślisz .że Ci co mają 20" czy 21" mają też po 2.8-3 ciśnienia w gumach ...........idąc Twoim tokiem rozumowania?? opona też musi pracować ,a jak ma za dużo powietrza to jest twarda jak taboret Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 i przy za wysokim cisnieniu sciera sie srodek opony, czyli ta czesc co ma kontakt z podlozem, nie wspominajac o niskiej przyczepnosci nalezy pamietac, ze opona sie grzeje, co powoduje wzrost cisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek1988 2 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Każdy robi według własnego uznania - ja przy 235/45/17 pompowałem 2,6-2,7 opona dobrze pracowała, felgii były proste a opony równomiernie się zużywały a przejechałem tak ponad 35tys km więc pewnie bym zobaczył jakby nierównomiernie się zużywało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 im większe ciśnienie bedzie to i zawias bedzie ostrzej dostawal jak bedzie musial sam pracowac bez opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 a o komfort się też przecież w Audi rozchodzi .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicek87 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 HMM na 18 komfort lepszy jest w starym kadecie ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 8 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Też jeżdze w zimie na 17'' ale 2,7 to opona chyba kamień jest. Istna mordęga na takich jeździć. Musze sprawdzić ile ja mam ale myśle że 2.4, a juz 2.5 to max. Myśle że nie ma co przesadzać z cieśnieniem bo wtedy robi się owal z opony i nie ma pełnej styczności z podłożem. Pozatym zawias cierpi, nie gorzej niż pasażerowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uciniak 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 2.5-2.6 musi być przy 18''.Każdy cal to większe ciśnienie,nawet po wlepkach w samochodach to widać.Ja bym pompował po 2.5 tak robię u siebie.A z tym kadetem to kolega ma w zupełności rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 ja w swoich 235/40/18 i 245/40/18 mam po 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin303 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 W moich 18" też 2.5 nabite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Ja pamiętam, że w B6 AVF ładowałem w ten rozmiar opony ciśnienie 2.5 przód i 2.6 tył - jeździło się dość twardo, ale bardzo dobrze czuło się auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicek87 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 a dlaczego duzo osob z tyłu daje wieksze cisnienie skoro przod jest ciezszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 W leonie wg.serwisówki 225/40/18 ciśnienie przód 2.3 tył 2.2 bez obciążenia. u siebie mam we wszystkich 2.3 i jeździ się ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 a dlaczego duzo osob z tyłu daje wieksze cisnienie skoro przod jest ciezszy też tego nie rozumiem ,ot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys89 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 u siebie w avf na 235/40/18 mam również po 2.5 i jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOMORNIK78 2 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 ja dzwonilem do nomy2 w katowicach i 245/40/18 do a4 b8 2.0 tdi powiedzieli 2.8 przod i tyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roball 4 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 To mam nadzieje rozwiąże przyszłe problemy: http://www.oponeo.pl/narzedzia/tabela-cisnien/dla-audi/a4 lub http://blobs.continental-tires.com/www8/servlet/blob/85814/37ea03ab24b2226e65d40e17c24081ad/download-tire-pressure-data.pdf Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się