kicek87 1 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 witam mam pytanie jak w tytule jakie cisnienie powinno byc do tych oponek auto to a5 b5 2.8 quattro avant dzis załozyłem po zimie i jakos tak dziwnie sie jedzie w sensie ze na nierownej drodze bez kolein wyrywa kierownice moze sie odzwyczaiłem od 18 od pazdziernika jezdziłem na 15 zimowych ale cisnienie nie zaszkodzi skontrolowac , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 mysle, ze 2.5 powinno wystarczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Patrzyłeś na wlepkę we wlewie paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicek87 1 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 nie patrzyłem ale tam nie bedzie koł o niestandardowym rozmiarze wiec dlatego moje pytanie moje pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Ups, coś mi wzrok przymuliło i nie zajarzyłem nazwy tematu. Sorry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 2.3 p/t wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicek87 1 Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 dzis byłem na stacji sprawdzic cisnienie i było wszedzie po 2.7 upuscułem do 2.4 i jakos gorzej sie jedzie w sensie jak najezdzam kołem na anierownosc łatki na jezdni to kierownice wyrywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 No Pane coś za coś.....albo 15" i komfortowo się kręci albo 18" i trzeba pilnować by samochód jechał tam gdzie my chcemy jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicek87 1 Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 wiem wiem kurcze zima na 15 to bajka sie smigało bedzie sie trzeba przyzwyczaic do 18 ale wyglad rekompensuje wszystko ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon441992 0 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Do samochodu osobowego tak samo jak na klapce pisze czyli 2.2-2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Nie bardzo rozumiem.....z tym samochodem osobowym...? A4 to ogólnie osobówka Skoro masz na wlepce 2.2-2.5 to takie ciśnienie jest zalecane w zależności od ilości ładunku i osób w samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicek87 1 Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 do tych 2.2 na przod to nie był był bym tsk pewien silnik 2.8 wazy wiecej a wtedy mała dziura i po feldze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Mam większe kg od Twojego auta i latam z ciśnieniem 2.3 p/t alu na razie całe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 8 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Już letnie założyłeś ?? Przecież za oknem śnieżyca i wszystko białe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek1988 2 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Ja przy passacie i oponach 235/45/17 pompowałem po 2,7 na przód a 2,6 na tył i tak też mi zalecali w serwisie. Na moje przy Twoich kapciach 2,3 to zdecydowanie za mało! Tyle pompuje się w 15", które na wszystkich nierównościach będą się uginać. A na wlepie masz zawsze podane ciśnienie dla opon, z którymi auto wyjechało z fabryki a więc podejrzewam że 15 lub 16". Wiem, to na pewno bo znajomy miał passata w serii z 17" oponami i na wlepie nie miał 2,3 tak jak ja tylko 2,7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Już letnie założyłeś ?? Przecież za oknem śnieżyca i wszystko białe. ja śmigam zimą na 17" Ja przy passacie i oponach 235/45/17 pompowałem po 2,7 na przód a 2,6 na tył i tak też mi zalecali w serwisie. Na moje przy Twoich kapciach 2,3 to zdecydowanie za mało! Tyle pompuje się w 15", które na wszystkich nierównościach będą się uginać. A na wlepie masz zawsze podane ciśnienie dla opon, z którymi auto wyjechało z fabryki a więc podejrzewam że 15 lub 16". Wiem, to na pewno bo znajomy miał passata w serii z 17" oponami i na wlepie nie miał 2,3 tak jak ja tylko 2,7 2 cale różnicy i myślisz ,że trzeba powietrza dobijać...??? o 0.4-0.5?? miękko się robi jak jest 1,4-1,6 ciśnienie -podobnie jak przy 15" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 u mnie na wlepie w a4 b6 jest przewidziana guma 235 x 45 x 17 i jet tam na pusto 2.2 a przy pełnym aucie 2.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek1988 2 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Dwa cale to bardzo dużo na moje - profil opony znacznie się zmniejsza i wątpie, że dobrą opcją jest pompowanie tyle co do 15 i 16" ale to tylko moje zdanie potwierdzone doświadczeniem wlep w innych pojazdach i tym co mi mówili w ASO. A też wszystko zależy od silnika jaki mamy - ja porównywałem dwa passaty b6 - jeden wyjechał na 16" drugi na 17" i różnica na wlepach przy tym samym silniku była 2,3 a 2,6-2,7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicek87 1 Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 mało jezdze a w razie ataku zimy mam drugie auto na zimowkach kurcze duze rozbieznosci z tym cisnieniem jest na forum wiec zostne przy 2.4 we wszystkich kolach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Dwa cale to bardzo dużo na moje - profil opony znacznie się zmniejsza i wątpie, że dobrą opcją jest pompowanie tyle co do 15 i 16" ale to tylko moje zdanie potwierdzone doświadczeniem wlep w innych pojazdach i tym co mi mówili w ASO. A też wszystko zależy od silnika jaki mamy - ja porównywałem dwa passaty b6 - jeden wyjechał na 16" drugi na 17" i różnica na wlepach przy tym samym silniku była 2,3 a 2,6-2,7 to przy 19" ile byś wbił?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się