Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawor zwrotny w układzie paliwowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam problem z ciężkim paleniem po nocy świece wymienione filtr paliwa również czujnik temp. pokazuje bardzo przybliżone temp do reszty , przy wymianie oleju " fachowiec" wymieniał mi filtr paliwa podłączył 3 węże do filtra paliwa a w miejsce 4 podłączył jakaś swoja pompę która zasysa powietrze i przez 10-15 sek próbował zaciągnąć tym sposobem paliwo do filtra paliwa gdzieś zaczęło bulgotać chyba w zbiorniku lecz do filtra nie dotarło paliwo wszystko zakończyło się ręcznym zalaniem filtra paliwa , po tej wymianie zaczęły się problemy z paleniem po długim postoju (czyt. np. nocy)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

no wymien ten zaworek koszt nie jest duzy.... i moze sprawdz czy CI dobrze weze popodlaczal....

Opublikowano

A dokładnie w którym miejscu znajduje się zaworek ?

Opublikowano

to ten czarny w filtrze paliwowym zabezpieczony spinką z 2oringami (bardzo czuły na zdejmowanie przewodów - często zdarza się ułamać 1 z króćców) . Też mam mały problem z odpalaniem po dłuższym czasie, bo układ się zapowietrza i na początku chodzi jak traktor..... w przewodzie doprowadzającym nie ma powietrza (wstawiłem nawet przeźroczysty przewód) Na dniach kupię nowy i opiszę czy pomogło i jak powinien on działać.

Opublikowano

czy on ma aby napewno wplyw na palenie ;) z tego co wyczytalem to jest to zawor odpowiadajacy za cofanie paliwa do zbiornika w razie nadmiaru w filtrze paliwa czy moze jest on odpowiedzialny za cos innego ?

Opublikowano

ale jak jest uwalony to podczas dluzszego postoju paliwo splywa do baku a auto nie pali bo nie ma cisnienia takiego jak ma byc....

Opublikowano

Dzieki wielkie za wyjaśnienie także biorę sie za zamówienie ;p

Opublikowano

napisz czy pomoglo.... jak nie to bedziemy myslec dalej....

Opublikowano

Prawdopodobnie przyczyna byl nie zaworek a filtr paliwa "zamiennik" i nie wymienione przez fachowca oringi na tym zaworku przez co jest bardzo luzny w filtrze i zapowietrza układ po dlugim postoju, ori filtr zamowiony wraz z oringami zaworka jak dojdzie dam znac czy pomogło ;)

---------- Post dopisany 07-04-2013 at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2013 at 19:07 ----------

Błedny trop wymieniony filtr i zaworek dzis z rana byly problemy z paleniem , czy sa jakies inne objawy uwalonego czujnika temp. paliwa bo na vagu temp. sa zblizone do siebie w granicy 2-3 st.C , ale czekam nawet do 30 sek po wlaczeniu zaplonu a i tak nie slysze zadnego pykniecia przekaznika , dodam ze sprawdzalem na odlaczonym czujniku temp. prad do swiec dochodzi (swiece nowe).

Opublikowano

Ja odpalałem swojego awx przed wymianą na 1 świecy żarowej przy -16 i tylko chwile dłużej to trwało. Przy takiej temperaturze jak dziś nie potrzebne są świece. Przyczyną mogą być uszczelniacze na pompowtryskach albo rozchełtane gniazda w głowicy.

Opublikowano

No to zostaje mi tylko zostawic auto u mechanika sam nic innego nie wymysle.

---------- Post dopisany 13-04-2013 at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2013 at 20:12 ----------

Problem rozwiazany , co najdziwniejsze pomoglo ustawienie kata synchronizacji z -1.7/-1.1 na 0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...