mycha1236 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Witam , mam problem z ciężkim paleniem po nocy świece wymienione filtr paliwa również czujnik temp. pokazuje bardzo przybliżone temp do reszty , przy wymianie oleju " fachowiec" wymieniał mi filtr paliwa podłączył 3 węże do filtra paliwa a w miejsce 4 podłączył jakaś swoja pompę która zasysa powietrze i przez 10-15 sek próbował zaciągnąć tym sposobem paliwo do filtra paliwa gdzieś zaczęło bulgotać chyba w zbiorniku lecz do filtra nie dotarło paliwo wszystko zakończyło się ręcznym zalaniem filtra paliwa , po tej wymianie zaczęły się problemy z paleniem po długim postoju (czyt. np. nocy) 1
spidzior Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 no wymien ten zaworek koszt nie jest duzy.... i moze sprawdz czy CI dobrze weze popodlaczal....
DonDemon Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 A dokładnie w którym miejscu znajduje się zaworek ?
DaRo4422 Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 to ten czarny w filtrze paliwowym zabezpieczony spinką z 2oringami (bardzo czuły na zdejmowanie przewodów - często zdarza się ułamać 1 z króćców) . Też mam mały problem z odpalaniem po dłuższym czasie, bo układ się zapowietrza i na początku chodzi jak traktor..... w przewodzie doprowadzającym nie ma powietrza (wstawiłem nawet przeźroczysty przewód) Na dniach kupię nowy i opiszę czy pomogło i jak powinien on działać.
mycha1236 Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Opublikowano 28 Marca 2013 czy on ma aby napewno wplyw na palenie z tego co wyczytalem to jest to zawor odpowiadajacy za cofanie paliwa do zbiornika w razie nadmiaru w filtrze paliwa czy moze jest on odpowiedzialny za cos innego ?
spidzior Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 ale jak jest uwalony to podczas dluzszego postoju paliwo splywa do baku a auto nie pali bo nie ma cisnienia takiego jak ma byc....
mycha1236 Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Dzieki wielkie za wyjaśnienie także biorę sie za zamówienie ;p
spidzior Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 napisz czy pomoglo.... jak nie to bedziemy myslec dalej....
mycha1236 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Prawdopodobnie przyczyna byl nie zaworek a filtr paliwa "zamiennik" i nie wymienione przez fachowca oringi na tym zaworku przez co jest bardzo luzny w filtrze i zapowietrza układ po dlugim postoju, ori filtr zamowiony wraz z oringami zaworka jak dojdzie dam znac czy pomogło ---------- Post dopisany 07-04-2013 at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2013 at 19:07 ---------- Błedny trop wymieniony filtr i zaworek dzis z rana byly problemy z paleniem , czy sa jakies inne objawy uwalonego czujnika temp. paliwa bo na vagu temp. sa zblizone do siebie w granicy 2-3 st.C , ale czekam nawet do 30 sek po wlaczeniu zaplonu a i tak nie slysze zadnego pykniecia przekaznika , dodam ze sprawdzalem na odlaczonym czujniku temp. prad do swiec dochodzi (swiece nowe).
Duch^ Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ja odpalałem swojego awx przed wymianą na 1 świecy żarowej przy -16 i tylko chwile dłużej to trwało. Przy takiej temperaturze jak dziś nie potrzebne są świece. Przyczyną mogą być uszczelniacze na pompowtryskach albo rozchełtane gniazda w głowicy.
mycha1236 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2013 No to zostaje mi tylko zostawic auto u mechanika sam nic innego nie wymysle. ---------- Post dopisany 13-04-2013 at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2013 at 20:12 ---------- Problem rozwiazany , co najdziwniejsze pomoglo ustawienie kata synchronizacji z -1.7/-1.1 na 0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się