dawidoks Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Już wiem wszystko, szukał będę po kablach i ewentualnie w tym nowym N75. Dziękuję za pomoc wszystkim, dam znać jutro co osiągnąłem. ---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ---------- Jeszcze jedno szybkie pytanko, warto MBC?
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 jesli po zmianie n75 bedzie wszystko smigalo to nie potrzeba bo i tak nie ustawisz wiecej boostu bo ecu ci na to nie pozwoli i bedzie ci obcinalo paliwko
dawidoks Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Tylko że piszę N75 ma niecały rok.
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 mi wysiadł po miesiacu, ori q....wa ale najpierw go sprawdz, dmuchnij powietrzem (1 bar) w króciec od strony turbiny i zobacz czy przepuszcza
dawidoks Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A wiecie co najciekawsze? Że jak był ten stary n75 to się ten sam błąd wyświetlał więc wydaje mi się że wiązka. Spoko, a czy wiązkę do niego idzie dokupić?
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 nie dokupisz, trzeba szukac, odepniesz wtyczke od ECU i sprawdzic przejscie ale nie pamietam który PIN
dawidoks Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Zamiana kabli wchodzi w grę?
dawidoks Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Czyli kolejny raz pojedzie w trasę bez pełnego ładowania... Do południa się nie wyrobię. :/ ---------- Post dopisany at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany at 22:52 ---------- Jaki ECU siedzi w AJL'u to poszukam rozpisu pinów. ---------- Post dopisany at 23:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ---------- Jak będę szedł po kablach to znajdę te piny w wiązce?
pioteros Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 8D0 997 558 DX 8D0 997 558 D a po lifcie numerek zmieniono na 8D0 997 558 DA
dawidoks Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Problem rozwiązany, ciągnie ładnie. Dzięki Panowie wielkie dzięki.
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Moze łaskawie napiszesz cco było przyczyną ....
pioteros Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Uwalony kabel przy kostce chyba to:D tak mysle ze to prawie niemozliwe zeby w polowie wiazki nagle byla przerwa na kablu, zawsze jak jest problem to przy wtyczce
scq Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Dawid napisz dla potomnych, który kabel na jakim pinie itd???
dawidoks Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Kabel urwany przy samej kostce, przy samym konektorku. Musiałem rozebrać kostkę, która szła do N75, kupić konektorek w cenie 90gr sztuka, spiąć kabel z konektorem, złożyć kostkę i usunąć błąd vagiem. Błąd nie powraca. Tam idą dwa kable, biało-brązowy(ten był właśnie przerwany) i czerwono-zielony. Piny w ECU nie zdążyłem sprawdzić bo wiązka działa. ---------- Post dopisany 04-04-2013 at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2013 at 21:52 ---------- Dzisiaj autko pojechało w trasę. Odczucia? W końcu można wyprzedzać bez redukcji. Spalanie pozostało na tym samym poziomie ~10l.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się