Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brakuje jakby mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już wiem wszystko, szukał będę po kablach i ewentualnie w tym nowym N75. Dziękuję za pomoc wszystkim, dam znać jutro co osiągnąłem.

---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ----------

Jeszcze jedno szybkie pytanko, warto MBC?

Opublikowano

jesli po zmianie n75 bedzie wszystko smigalo to nie potrzeba bo i tak nie ustawisz wiecej boostu bo ecu ci na to nie pozwoli i bedzie ci obcinalo paliwko

Opublikowano

Tylko że piszę N75 ma niecały rok.

Opublikowano

mi wysiadł po miesiacu, ori q....wa :facepalm:

ale najpierw go sprawdz, dmuchnij powietrzem (1 bar) w króciec od strony turbiny i zobacz czy przepuszcza

Opublikowano

A wiecie co najciekawsze? Że jak był ten stary n75 to się ten sam błąd wyświetlał więc wydaje mi się że wiązka.

Spoko, a czy wiązkę do niego idzie dokupić?

Opublikowano

nie dokupisz, trzeba szukac, odepniesz wtyczke od ECU i sprawdzic przejscie

ale nie pamietam który PIN :facepalm:

Opublikowano

Zamiana kabli wchodzi w grę? :kox:

Opublikowano

owszem ale trzeba grzebac w wiązce :facepalm:

Opublikowano

Czyli kolejny raz pojedzie w trasę bez pełnego ładowania... Do południa się nie wyrobię. :/

---------- Post dopisany at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany at 22:52 ----------

Jaki ECU siedzi w AJL'u to poszukam rozpisu pinów.

---------- Post dopisany at 23:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ----------

Jak będę szedł po kablach to znajdę te piny w wiązce?

Opublikowano

ECU - 8D0 997 558 DX u mnie.

Opublikowano

Uwalony kabel przy kostce :)

Opublikowano

8D0 997 558 DX

8D0 997 558 D

a po lifcie numerek zmieniono na

8D0 997 558 DA

Opublikowano

Problem rozwiązany, ciągnie ładnie. Dzięki Panowie wielkie dzięki.

Opublikowano

Moze łaskawie napiszesz cco było przyczyną ....

Opublikowano
Uwalony kabel przy kostce :)

chyba to:D

tak mysle ze to prawie niemozliwe zeby w polowie wiazki nagle byla przerwa na kablu, zawsze jak jest problem to przy wtyczce

Opublikowano

Dawid napisz dla potomnych, który kabel na jakim pinie itd???

Opublikowano

Kabel urwany przy samej kostce, przy samym konektorku. Musiałem rozebrać kostkę, która szła do N75, kupić konektorek w cenie 90gr sztuka, spiąć kabel z konektorem, złożyć kostkę i usunąć błąd vagiem. Błąd nie powraca.

Tam idą dwa kable, biało-brązowy(ten był właśnie przerwany) i czerwono-zielony.

Piny w ECU nie zdążyłem sprawdzić bo wiązka działa.

---------- Post dopisany 04-04-2013 at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2013 at 21:52 ----------

Dzisiaj autko pojechało w trasę. Odczucia? W końcu można wyprzedzać bez redukcji. Spalanie pozostało na tym samym poziomie ~10l.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...