Sztomel Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 To turbo z BRD nie pracuje prawidłowo. Zmienna geometria powoduje u Ciebie przeładowanie i to spore. Chyba jesteś pierwszym u którego turbo z BRD ładuje na full. Cyścić je powinno pomóc ale trzeba mieć tuleję by je rozkręcić więc nie jest to takie łatwe jak w zwykłym turbo. Szukaj porady czyszczenia BRD. Gdzieś widziałem i była potrzebna właśnie tuleja bo inaczej jej nie rozkręcisz.
slo Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2013 To turbo z BRD nie pracuje prawidłowo. Zmienna geometria powoduje u Ciebie przeładowanie i to spore. Chyba jesteś pierwszym u którego turbo z BRD ładuje na full. Cyścić je powinno pomóc ale trzeba mieć tuleję by je rozkręcić więc nie jest to takie łatwe jak w zwykłym turbo. Szukaj porady czyszczenia BRD. Gdzieś widziałem i była potrzebna właśnie tuleja bo inaczej jej nie rozkręcisz. BRD już nie ma. Założone turbo od AWX które znowu przeładowuje. Już nie mam siły przekładać następnego turba.. Muszę wykluczyć wszystko inne póki co
Sztomel Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 To znowu zapodaj logi 011 dynamiczne bo coś jest nie tak. Wątpię by każde turbo przeładowywało. A co to za turbo co dorwałeś ? Twoje stare czy jakieś dorwane od kolegi ? Ja jeszcze nie logowałem nawet swojego ale pewnie jutro się skuszę i też zloguję. Dobra, w takim razie zlogujmy to razem - ja swoje i Ty swoje i wklejmy co będzie widać OK ?
slo Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2013 ode mnie z miasta od kolesia. Jutro zrobię 011 i Ci wyślę. Trzecie turbo które wywala tryb awaryjny Mam nadzieje że to coś innego np n75 ---------- Post dopisany at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany at 00:21 ---------- oki, na 3 czy 4 biegu ? ---------- Post dopisany 17-06-2013 at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2013 at 00:21 ---------- dla potomnych odwiedzających ten temat: Winowajcą okazał się wadliwy zaworek N75
jerryB Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Witam, pozwolicie że zapytam i opiszę swój przypadek do ww. tematu. Proszę o wyrozumiałość jestem nowy Opiszę co się dziej: mianowicie po odpaleniu silnika i odczekaniu około 3 min, ruszam przy przełożeniach na biegi 2,3 i 4 i przy obrotach około 2 tys. odczuwalne jest szarpanie. Po uzyskaniu przez silnik większych obrotów nie czuć takiego czegoś. Trwa to około 2-3 sek. Zdarzyło mi się to około 3 razy w przeciągu miesiąca. Dodam, że dziennie pokonuję trasę około 10 km (do i z pracy). Np. dzisiaj rano jak jechałem do pracy było odczuwalne szarpanie. Jak wracałem po pracy przejechałem się i pokonałem dystans około 12 km i mocno docisnąłem pedał gazu. Wracając, samochód zachowywał się prawidłowo. Co mam z tym zrobić ile to może kosztować????
slo Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 podepnij najpierw kompa i zobacz błędy. logi też by pomogły
Gość harry19-19 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 witam!mam A4,i po wymianie dwumasu,sprzegla,i rozrzadu,nadal czuje lekkie drżenie i mrowienie na pedale gazu,co moze byc przyczyna?ktos mi powiedzial ze do wymiany sa pompowtryski,czy aby na pewno?władowałem juz prawie 4 kafla,i niebardzo mam chec i mozliwosci dalszego lokowani kasy,pomozecie?moze to byc zawor EGR,bo mi cieknie olejem/?jestem przybity. jak drży ci przy gazie ,to sprawdź półoś w prawej stronie i na lewą też by pasowało ---------- Post dopisany 17-06-2014 at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2014 at 13:59 ---------- ode mnie z miasta od kolesia.Jutro zrobię 011 i Ci wyślę. Trzecie turbo które wywala tryb awaryjny Mam nadzieje że to coś innego np n75 ---------- Post dopisany at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany at 00:21 ---------- oki, na 3 czy 4 biegu ? ---------- Post dopisany 17-06-2013 at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2013 at 00:21 ---------- dla potomnych odwiedzających ten temat: Winowajcą okazał się wadliwy zaworek N75 witaj , też mam taki problem że poszarpie od 2800 do 3000 obrotów na mocnym bucie na każdym biegu , a powyżej 3000 obrotów jest spokojnie, zero błędów na kompie , właśnie kupiłem przepływomierz z boshe za 500zł i założyłem i d*pa tak dalej dzieje się szarpie od 2800 do 3000 obrotów , mam nadzieję że też będzie winowajcą N75 ta jak u Ciebie , tylko powiedź mi gdzie on leży i czy łatwy dostępny do wymiany zaworka N75 bez zdejmowana zderzaka i całego pasa ?? z tego co widzę i orientuję się że zaworek N75 to jest kolorową główką bo jest też taki sam zawór tyle że czarną główką i już sam nie wiem który brać
POWER-KRIS Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Oryginalnie N75 jest 8E0 906 627 B 7.22903.10 Ja po zmianie wtyczki juz rok jeżdżę na takim. http://MOTOPLAKOR.RDL.PL/N75/N75_7.22903.28.0_1.jpg Sorry, pomyłka. Nie zmieniłem wtyczki tylko jeden róg na zaworku spilowalem żeby ori weszła.
Gość harry19-19 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Oryginalnie N75 jest 8E0 906 627 B 7.22903.10Ja po zmianie wtyczki juz rok jeżdżę na takim. http://MOTOPLAKOR.RDL.PL/N75/N75_7.22903.28.0_1.jpg Sorry, pomyłka. Nie zmieniłem wtyczki tylko jeden róg na zaworku spilowalem żeby ori weszła. który róg, pokaż w którym miejscu , a powiedź mi montaż zaworka jest możliwość bez ściągnięcia zderzaka czy jednak muszę ściągać zderzak i cały pas , jeszcze jedno czy przy założeniu zaworka trzeba odpowietrzyć ??
POWER-KRIS Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Odkrecasz tylko ten płaski dolot powietrza do filtra. Potem krótka chyba 10 nasadowa i w tych podkowach są dwie nakrętki nad i pod nim. Nie pomyl tylko który wąż na który króciec. Jak wyjmiesz to zobaczysz który róg na starym ścięty i zetniesz na nowym skalpelem lub pilnikiem. Zakładasz podpinasz wtyczkę i rurki i gotowe. Nic nie odpowietrzasz. ☺ Ewentualnie napisze ze samo się odpowietrzy bo na podciśnienie jest po zapaleniu auta.
Gość harry19-19 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Odkrecasz tylko ten płaski dolot powietrza do filtra. Potem krótka chyba 10 nasadowa i w tych podkowach są dwie nakrętki nad i pod nim. Nie pomyl tylko który wąż na który króciec. Jak wyjmiesz to zobaczysz który róg na starym ścięty i zetniesz na nowym skalpelem lub pilnikiem. Zakładasz podpinasz wtyczkę i rurki i gotowe. Nic nie odpowietrzasz. ☺ Ewentualnie napisze ze samo się odpowietrzy bo na podciśnienie jest po zapaleniu auta. ok dzięki wielkie , podziałam jutro i dam znać czy coś poprawiło
POWER-KRIS Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Ten kolega kupił i tez jeździ. http://allegro.pl/zawor-cisnienia-audi-a4-b6-a6-c5-1-9tdi-8e0906627a-i4333412697.html
Gość harry19-19 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 no i nie mam siły , wymieniłem przepływomierz bosche i zawór n75 i dalej szarpie , poszło już 550zł powiem od kiedy zaczyna się szarpania : wstaję rano odpalam auto spokojnie jadę aż zagrzeje się silnik na 70st , od 70st do 90st dalej strzałka już nie pójdzie gaję gaz do dechy jest wszystko w porządku jedzie elegancko pięknie aż miło a po paru jeszcze mocnych butach od granicach 2800-3000 obrotów czuć takie dławienie się inaczej szarpanie ja już dojść nie mogę . a od kiedy to zaczęło się , przed wymianą oleju z filtrami było okej , a po wymianie oleju z filtrami po 3 tyś.km tak dzieje się pomocy bo mnie sz..g trafia
POWER-KRIS Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Egr zaslepiles? Bo może ma naloty i otwiera spaliny w dolot, albo głucha od gaszenia padła i przymyka się klapa gaszaca. ---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ---------- Może pompa tandem pada. Logi zrób i na forum zaladuj. Może ktoś coś zobaczy. Może wtrysk się kończy Może czujnik ciśnienia i temperatury powietrza doładowania obok zbiornika wyrównawczego. Może czujnik temperatury g2 g62 coś odwala albo kont synchronizacji wałka. Strasznie dużo ale bez logów i błędów. Oczywiście nie mają w większosci wpływu na turbine ale warto znać kondycję sprzętu.
Gość harry19-19 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Egr zaslepiles? Bo może ma naloty i otwiera spaliny w dolot, albo głucha od gaszenia padła i przymyka się klapa gaszaca. egr nie jest zaślepiony , fakt faktem przez te 2 dziurki puszcza olej
POWER-KRIS Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 To zdejmij z niego wężyk wladuj w wężyk śrubę 6 czy 8 i jazda próbna. ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ---------- Z ciekawości jest przeladowanie czy nie doładowanie?
Gość harry19-19 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Egr zaslepiles? Bo może ma naloty i otwiera spaliny w dolot, albo głucha od gaszenia padła i przymyka się klapa gaszaca.---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ---------- Może pompa tandem pada. Logi zrób i na forum zaladuj. Może ktoś coś zobaczy. Może wtrysk się kończy Może czujnik ciśnienia i temperatury powietrza doładowania obok zbiornika wyrównawczego. Może czujnik temperatury g2 g62 coś odwala albo kont synchronizacji wałka. Strasznie dużo ale bez logów i błędów. zrobię log 3,8,11 i zobaczymy , dzisiaj i jutro już nie mam sił bo wnerwiony jestem , w piątek zrobię i zobaczymy co wykaże
POWER-KRIS Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 W sumie to poza turbina walnieta to został czujnik temperatury i ciśnienia powietrza doładowania obok zbiornika wyrownawczego to on zgłasza problemy z ciśnieniem turbo. Pewnie około 150zl.Ale zaslep Egr bo ci co mają zaslepione jakoś mniej problemów z turbina mają. No i z rzeczy oczywistych przewody podciśnieniowe i dolotowe sprawdzone szczelne i spięte prawidłowo?
Gość harry19-19 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 W sumie to poza turbina walnieta to został czujnik temperatury i ciśnienia powietrza doładowania obok zbiornika wyrownawczego to on zgłasza problemy z ciśnieniem turbo. Pewnie około 150zl.Ale zaslep Egr bo ci co mają zaslepione jakoś mniej problemów z turbina mają.No i z rzeczy oczywistych przewody podciśnieniowe i dolotowe sprawdzone szczelne i spięte prawidłowo? na razie nic nie będę robił , zrobię w piątek logi i prześlę , wtedy będę miał pewność co się dzieje , sprawdziłem na vagu jak sprawuje się turbina i powiem że jest w porządku , powiedź mi na jakich grupach mam zrobić oprócz 3,8,11 , no i mam robić od obrotów 1500 do 4500 tak
POWER-KRIS Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 tylko rób każdy oddzielnie a opis jest idealny http://a4-klub.pl/showthread.php?t=12031 ---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:03 ---------- http://a4-klub.pl/showthread.php?t=2950
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się