niko 1.9 tdi Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 witam wszystkich! co sadzicie o zawieszeniu gwintowanym marki AP Racing made in Germany! montował ktoś takie zawieszenie w audi a4 b6 1,9 tdi? proszę o opinie?!
kamien85 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 podobno wychodzi z tej samej fabryki co KW ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
niko 1.9 tdi Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 ap i kw to jakas srednia połka czy takie lipne trochę? cena za nowe ap to tak ok. 3000 widziałem!
?uki1984 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Jest to średnia półka. Ja proponuje to co ja założyłem też ze średniej półki FK HighSport nie mylić z Fk Streetline(bo to najniższa póła. Ja dałem 420Funtów z wysyłką z Anglii do Irlandii. Gwint ten jest ocynkowany, ma 30% regulacji twardości i nie jest twardy jak beton porównywalny w konforcie jazdy z moim porzednim zawieszeniem sline. A to strona z której brałem: ten bedzie pasował do twojego auta: FK Highsport Coilover Suspension Kit A4 B6 Saloon 1.6, 1.8T, 1.9TDi, 2.0, 2.4 V6, 2.5TDi, 3.0 FWD 11/00> -
kamien85 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Wg mnie KW to wysoka półka. Jeździłem na różnych gwintach, od tych najtańszych TaTechnix, MTS poprzez FK Highsport, KW i H&R Obecnie w B5 mam KW v2 z regulacja twardości w inox line i szczerze powiem, że na lepszym gwincie nie jeździłem. FK Highsport mialem w zeszlym sezonie i dla mnie był beton, na Łódzkich dziurawych drogach
Shaqr Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 KW to dobry gwint, ale swoje też kosztuje.
niko 1.9 tdi Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 czyli widze po waszych wypowiedziach ze kw jest dobre ale prawie nic mi nie powiedzieliście o ap!
?uki1984 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 AP jest porównywalne z KW. A KW ma kilka modeli gwintow
miedzikos Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Łukasz, highsport ma regulacje twardości ? chyba o czymś nie wiem bo 1 raz to słysze a sam go mam
?uki1984 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Ma mniejszą sprężynę, którą możesz wyjąć i wtedy masz beton. Ta sprężyna nie ma osobnej regulacji ale w 30% zmniejsza twardość zawieszenia ---------- Post dopisany at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany at 19:04 ---------- 30% uprated fixed damping Zinc plated bodies Powder coated springs to prevent corrosion Fantastic value for money with outstanding quality
miedzikos Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 A więc o nią chodziło, tzw. helper. Betonu jako takiego nie ma i jakiś tam komfort jest bo ja składałem zawias bez nich Jak najbardziej polecam ten zawias.
niko 1.9 tdi Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 a czy ap maja tez regulacje twardości?
tomasz_gti Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 tak mają ale kosztują ponad 3 tyś Zaw. gwint Audi A4 B6 B7 Avant Cabrio AP reg twar (3103967431) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
kamien85 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Jeśli jest tak samo dobry jak KW v2 to polecam w 100%
kristof2009 Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 ja mam ap 2 letniego na sprzedaz (a4 b6 sedan) wylał 1 tylni amor + przedni stuka (chyba regeneracja) komplet na sprzedaz w calosci lub osobno . ogolnie gwinrt sredniej półki niby ze stajni KW ale ile w tym prawdy to kto wie...
..::KoNik::.. Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Mi w civic po sezonie KONI lał a to wysokie progi zawieszenia... kristof nie ma reguły, wieć nie płacz w kazdym temacie o zawieszeniu gwintowanym, ze tobie sie stało źle Ja mam teraz gwint AP i jestem mega zadowolony... Ale najbardziej pasował mi ten co miałem w golfie, mianowicie KW V2...
kristof2009 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 teraz mam TA i jest lepszy od AP , jezdzi sie lepiej , fajnie tlumi nierownosci, tylko nie wiem czemu TA z tylu tka mi nisko siedzi przy podniesieniu do gory na mxxa ?? zostaje tlyko zglebic przód pod kątem tyłu zeby rowno siedział ale i tka nissko bedzie . mysle o wrzuceniu na tył sprezyn swoich poprzednich z AP gdyz sa o jakies 2-3cm wyzsze niz te z TA. jak odbiore auto od lakiernika to wrzuce foty.
krzysiek23 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 jezdzilem w b5 na AP 2 lata gwint jak najbardziej godny polecenia,mialem go bez regulacji twardosci i byl w sam raz do jazdy na codzien,niebyl jakims mega betonem....ja bym sklasyfikowal tak --oczywiscie te popularne i przystepne cenowo........1.KW,H&R,BILSTEIN 2.AP,WAITEC,FK 3.TA MS I INNE ale reguly niema i zalezy jaki model bo jedna firma potrafi miec kilka modeli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się