Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kąt wtrysku? dymi po wymienie rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem ostatnio, ok. tydzień temu odebrałem auto od mechanika bo dałem na wymianę rozrządu.

W ostatnich dniach zauważyłem że znacznie mocniej dymi, sytuacja np. taka: auto stoi w miejscu na luzie, silnik odpalony, a z tyłu z rur leci dym. Jest to biały dym.

Nie jest go może jakoś tragicznie dużo, ale jest znacznie więcej niż było przedtem. Tym bardziej że nadal mam katalizator i filtr DPF (euro4).

Odpalanie na zimnym i na rozgrzanym silniku jest bez zmian - takie jak było wcześniej.

Pierwszy raz oddawałem auto do tego mechanika, bo zdecydowanie miał przewagę nad innymi w doświadczeniu i każdy go chwalił że uczciwy i dobrze robi, niestety pewnie zdarzyła się jakaś pomyłka.

Przeczytałem że może to być kąt wtrysku (a może kąt synchronizacji PD? nie wiem co ja mam u siebie).

Mam kabelek, więc nie problem podłączyć i coś posprawdzać (lub poustawiać).

Tylko mam pytanie gdzie mam tego szukać i jakie wartości powinny być ustawione?

Jeśli w czymś się mylę to poprawcie mnie proszę.

Auto oczywiście jak w podpisie A4 B6 1.9Tdi AVF.

Jeśli to jakieś niewielkie zmiany to wolałbym to sam poprawić niż oddawać ponownie do tego warsztatu na gwarancje.

Opublikowano

musisz sprawdzic kąt synchronizacji walka rozrzadu -3...+3

Opublikowano

A chciałem dzwonić do ciebie dev, ale w końcu napisałem tutaj co mnie gryzie.

Tak myślałem że musze to sprawdzić. Gdzie mam tego szukać na vagu?

Opublikowano

01-Engine następnie grupa 004, ostatnia kolumna

Opublikowano

Dzięki, sprawdze dzisiaj jak to wyglada u mnie.

Edit:

Sprawdziłem, skacze od 1,1 do 1,6 czasami. Myślicie że poprawienie na ok. 0 da duże zmiany?

Opublikowano

Ustaw na 0 ale na wielkie zmiany bym nie liczył.

Opublikowano

Pytam sie bo może nie warto ustawiać tylko oddac z powrotem na poprawę do tego warsztatu.

Przed tem zero dymu, aż facet podczas przeglądu nie mógł uwierzyć że go nie ma.

Opublikowano

kąt wtrysku sprawdza się na ciepłym silniku czy obojętnie? można ustawić go vagiem w b6?

Opublikowano

W PD nie ustawia się kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji. W obu przypadkach nie ma możliwości ustawienia VAGiem czy VCDSem, klucz do ręki i ustawiamy.

Opublikowano

ok dzięki za pomoc

Opublikowano

a czy polskim vag;iem tez można sprawdzić te kąty ?

Opublikowano

Tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...