dragoos Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Witam. Bardzo proszę o pomoc przy analizie logów, na razie turbiny a w razie konieczności mogę wrzucić pozostałe logi. Mianowicie chodzi o analizę grupy 011BS w próbie statycznej, według poradnika z forum powinno być : " ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75. zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość." A u mnie jest chyba coś nie tak, przy ON pokazuje mi 0.0% a przy OFF 99.6%. Basic Settings w grupie 011: Log (9 - 011) oraz grupa 011 w próbie dynamicznej: Log (8 - 011) Z góry dziękuję za pomoc lub jakieś sugestie. Pozdrawiam.
Mauros88 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 wg dynamicznego to wszystko masz ok tylko troszeczke za pozno wstaje. Co do BS to nie wiem jak powinno byc
german81 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 w BS nic sie nie zmienia poniewarz masz turbine WG a tylko działa w VNT.faktycznie turbo kiepsko wstaje przydała by sie reszta logów .
Sztomel Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 " ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75. zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość." Poradnik ogólnie dotyczy silników 2,5 TDI V6 więc procent wysterowania N75 w silnikach rzędowych czyli R4 jest zgoła inny. Drugą rzeczą jest to, że nie loguje się w trybie 011 BS silników wyposażonych w zwykłe turbo z zaworem upustowym czyli takie jakie posiada Twój silnik bo tam nie ma zmiennej geometrii spalin i nic się nie zmieni przy trybie OFF i ON w 011 BS. Jeśli zatem chcesz sprawdzić czy np. elektrozawór N75 nie ma wpływu na wolne wstawanie Twojej turbosprężarki to wypnij i zaślep z niego wężyk, który idzie do gruchy przy turbo czyli wężyk idący z zaworu 1 do gruchy 4 : http://obrazki.elektroda.pl/6887371200_1315681311.jpg Tylko nie szalej powyżej 2500 obrotów bo przy jego odłączeniu nastąpi przeładowanie turbo i tryb awaryjny. Zloguj zatem tylko na 3 biegu dynamicznie w zakresie od 1500 do 2500 obrotów. Jeśli przy odłączeniu tego wężyka i zaślepieniu jego końca będzie turbo wstawać szybko to winny będzie N75 a jeśli nadal będzie turbo marnie wstawać to przyczyny będziemy szukać w innych podzespołach (razem, parząc na logi).
dragoos Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Dziękuję za wskazówki, jak się uda jutro zrobię loga z odłączonym wężykiem. A przy okazji wrzucę komplet logów. Generalnie mam problem z uruchamianiem zimnego silnika, nie chce zaskoczyć. Po wymianie świec żarowych jest lepiej ponieważ od razu próbuje załapać ale zaskoczy tak po 5-6 obrotach. Wcześniej przy mrozach ok -10 musiałem kręcić ze 3-4 cykle po ok 5 sekund żeby załapał. Na ciepłym też nie chce zaraz zaskoczyć tylko te 3 obroty rozrusznika robi ksztusząc się :-), a jak mu odłączyłem czujnik G62 to odpala na ciepłym na rys. Wrzucę później resztę logów, ale na zimnym pokazuje tak samo temp. wody i paliwa i powietrza. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się