kudalty66 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 witam jak w temacie, z 1.8 t nie jestem do końca na bieżąco, takie błedy wywala, auto słabe, brak dynamiki, czy to możliwe że sonda do wymiany??? które grupy logowac dla sprawdzenia sondy,. Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06B-906-018-AWT.lbl Oznaczenie elementu: 4B0 906 018 DH Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G 0004 Kodowanie: 11501 Kod serwisu: WSC 73430 Dodatkowe informacje: TMBCL63U689006950 SKZ7Z0G4205422 VCID: 6AD038A616AF78489F8 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 17511 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny P1103 - 35-10 - moc za mała - Sporadyczny 16523 - Zespół 1; sonda 2 P0139 - 35-10 - sygnał za wolny - Sporadyczny 16795 - Układ doprowadzania powietrza wtórnego P0411 - 35-00 - wykryty nieprawidłowy przepływ
german81 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 po kasowaniu błedy powracaja ? te błedy nie maja wpływu na dynamike zrób logi z bloku 2 20 31 115 118 dynamicznie
szogun0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Hmm. Akurat błędy od sond mają dużo do dynamiki samochodu.
Dev Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 w pierwszej padło podgrzewanie, w drugiej kończy sie zycie podepnij do tej skodziny na krótko multimetr i sprawdz jak oscylują sondy
Łukasz13 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 w pierwszej padło podgrzewanie, w drugiej kończy sie zyciepodepnij do tej skodziny na krótko multimetr i sprawdz jak oscylują sondy tam jest sonda szerokopasmowa...
german81 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 szogun0 błedy z sondy o składzie mieszanki tylko powoduja przejscie w tryb awaryjny . te które sa u kolegi nie powoduja trybu awaryjnego .
grzes1150 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Niedomaganie pierwszej sondy ma wpływ na ubytek mocy a dróga monitoruje kata i ecu dzięki niej steruje układem powietrza wtórnego
german81 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 z błedu grzałki nie bedzie przejscia w tryb awaryjny ani sapdek mocy .druga sonda sprawnosc tylko sprawnosc kata a sterowanie układem powietrza wtórnego odpowiada pierwsza sonda w tym przypadku .
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 druga sonda sprawnosc tylko sprawnosc kata usterka drugiej sondy powoduje zamulenie, tak samo jak brak kata w układzie EOBD
german81 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 druga sonda nie ma wpływu na moc .sonda za katem jest sonda diagnostyczna i nie wprowadza sterownik w tryb awaryjny ,jedynie generuje bład i wywala czeka .niech kolega zrobi logi to bedzie widac czy sterownik jest w trybiw awaryjnym .
kudalty66 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 błedy wracają te same, logi zrobione, przekonwertuję i wrzucę,. w każdym razie ten samochód naprawdę nie jedzie, turbina ładuje dobrze ---------- Post dopisany 04-04-2013 at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2013 at 22:13 ---------- oto logi: czekam na info, pozdr VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ciężko sie połapac w ostanich logach coś są poprzestawiane tabelki, trzeba powtórzyć logi żeby było czytelne, doładowanie dobre.
kudalty66 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 ostatni dwa razy zrobiona grupa 2, tak się zapisało, drogi brakło, hehe ---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:31 ---------- kurde rzeczywiscie, coś sie pomieszało, na dole sa pomiary z 2 kwietnia, chyba połaczyły mi się ze starszymi, te z 2go kwietnia trzeba czytac
Łukasz13 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 No w tych ostatnich jest chyba ok na samym dole, czasy wtrysków i masa powietrza prawidłowe jak na serie 150 km, nie ma sie do czego przyczepic wg. mnie.
german81 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 ciezko sie to czyta ale jest ok zdrowe 150 koni .jesli błedy wracaja to sprawdz instalacje obu sond jesli bedzie ok to sondy do wymiany .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się