Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T 150 km, w superb błędy???, proźba o analizę,.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jak w temacie, z 1.8 t nie jestem do końca na bieżąco,

takie błedy wywala, auto słabe, brak dynamiki, czy to możliwe że sonda do wymiany???

które grupy logowac dla sprawdzenia sondy,.

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06B-906-018-AWT.lbl

Oznaczenie elementu: 4B0 906 018 DH

Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G 0004

Kodowanie: 11501

Kod serwisu: WSC 73430

Dodatkowe informacje: TMBCL63U689006950 SKZ7Z0G4205422

VCID: 6AD038A616AF78489F8

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

17511 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny

P1103 - 35-10 - moc za mała - Sporadyczny

16523 - Zespół 1; sonda 2

P0139 - 35-10 - sygnał za wolny - Sporadyczny

16795 - Układ doprowadzania powietrza wtórnego

P0411 - 35-00 - wykryty nieprawidłowy przepływ

Opublikowano

po kasowaniu błedy powracaja ? te błedy nie maja wpływu na dynamike zrób logi z bloku 2 20 31 115 118 dynamicznie

Opublikowano

Hmm.

Akurat błędy od sond mają dużo do dynamiki samochodu.

Opublikowano

w pierwszej padło podgrzewanie, w drugiej kończy sie zycie

podepnij do tej skodziny na krótko multimetr i sprawdz jak oscylują sondy

Opublikowano
w pierwszej padło podgrzewanie, w drugiej kończy sie zycie

podepnij do tej skodziny na krótko multimetr i sprawdz jak oscylują sondy

tam jest sonda szerokopasmowa...

Opublikowano

szogun0 błedy z sondy o składzie mieszanki tylko powoduja przejscie w tryb awaryjny . te które sa u kolegi nie powoduja trybu awaryjnego .

Opublikowano

Niedomaganie pierwszej sondy ma wpływ na ubytek mocy a dróga monitoruje kata i ecu dzięki niej steruje układem powietrza wtórnego :wink:

Opublikowano

z błedu grzałki nie bedzie przejscia w tryb awaryjny ani sapdek mocy .druga sonda sprawnosc tylko sprawnosc kata a sterowanie układem powietrza wtórnego odpowiada pierwsza sonda w tym przypadku .

Opublikowano
druga sonda sprawnosc tylko sprawnosc kata

usterka drugiej sondy powoduje zamulenie, tak samo jak brak kata w układzie EOBD

Opublikowano

druga sonda nie ma wpływu na moc .sonda za katem jest sonda diagnostyczna i nie wprowadza sterownik w tryb awaryjny ,jedynie generuje bład i wywala czeka .niech kolega zrobi logi to bedzie widac czy sterownik jest w trybiw awaryjnym .

Opublikowano

błedy wracają te same, logi zrobione, przekonwertuję i wrzucę,. w każdym razie ten samochód naprawdę nie jedzie, turbina ładuje dobrze

---------- Post dopisany 04-04-2013 at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2013 at 22:13 ----------

oto logi: czekam na info, pozdr

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Ciężko sie połapac w ostanich logach coś są poprzestawiane tabelki, trzeba powtórzyć logi żeby było czytelne, doładowanie dobre.

Opublikowano

ostatni dwa razy zrobiona grupa 2, tak się zapisało, drogi brakło, hehe

---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:31 ----------

kurde rzeczywiscie, coś sie pomieszało, na dole sa pomiary z 2 kwietnia, chyba połaczyły mi się ze starszymi, te z 2go kwietnia trzeba czytac

Opublikowano

No w tych ostatnich jest chyba ok na samym dole, czasy wtrysków i masa powietrza prawidłowe jak na serie 150 km, nie ma sie do czego przyczepic wg. mnie.

Opublikowano

ciezko sie to czyta ale jest ok zdrowe 150 koni .jesli błedy wracaja to sprawdz instalacje obu sond jesli bedzie ok to sondy do wymiany .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...