sasza Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Póki co jest tak: kąt wtrysku 53-54 wyczyszczony cały dolot sprawny egr wyczyszczone turbo wywalony kat Silnik pracuje ciszej i nie buczy przy przyśpieszaniu, chociaż to jeszcze nie to. Czasami tak łądnie cichutko chodzi jak CR, a czasem słychać taki typowy klekot. Nie wiem od czego to moze zależeć, jakieś sugestie?
dziadek Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 jakies rolki ci nie halasuja? np koło alternatora itp?
rookie Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Nagraj nam dźwięk twojego klekota.
sasza Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 jakies rolki ci nie halasuja? np koło alternatora itp? Rolka jedna delikatnie syczy tylko. To tak jakby bardziej z tyłu silnika. Film postaram sie wrzucić wieczorem
DESPERADOS Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Koledzy a czasami to nie rozrząd przeskoczył?
sasza Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 Jak by rozrząd przeskoczył to by nie szło ustawić kat wtrysku
trepek Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 A sruby to wogole Ci trzymaja? Czesto miewam przypadki, ze przyjezdzaja ludzie z ukreconymi nakretkami.
sasza Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 A sruby to wogole Ci trzymaja? Czesto miewam przypadki, ze przyjezdzaja ludzie z ukreconymi nakretkami. Ja zapomniałem o temacie, temat już ogarnołem, wystarczyło poluzować przewody od wtrysków i ładnie się ustawiło, ale jakoś taki klekot pozostał, np Solara też AFN pracuje dużo ciszej. Ale się tym nie przejmuje, mówią czym ciszej pracuje tym więcej oleju łyka. Ogólnie co zrobiłem to: -ustawienie kata wtrysku (wyciszył się deka na wolnych ale stał się bardziej dynamiczny) -czyszczenie turbiny, kolektorów, egr-u, wywalenie kata (stal się sporo cichszy na wyższych obrotach i zapier...ala jak szalony:wink:) -zwiększenie dawki (dźwięk ten sam, lepiej jedzie z dołu) Nie ma chyba co drążyć tematu i szukać dziury w całym. Jedzie dobrze, oleju nie bierze, niech służy.
trepek Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Czyli jak mowilem :-) Przewody trzeba bylo poluzowac bo sprezynowaly.
sasza Opublikowano 13 Września 2013 Autor Opublikowano 13 Września 2013 Tak dla potomnosci, jakby komu hałasował AFN, podokręcajcie poduszki silnika... temat zamykam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się