-RamzeS- Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 witam panowie czy ktoś już robił przekładkę silnika z 2,0 łykajacy olej na 1,8 T w B7 ? bo zastanawiam się nad tą operacją
benyA4 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jest az tak zle z tym olejem ? moze lepiej zrobic remoncik silnika ? Kupujac 1.8T tez nigdy ie wiadomo na co sie trafi.
-RamzeS- Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 nie jest żle ale nie zadowala mnie ten silnik a nie chce zmieniać auta
benyA4 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Mam podobne odczucia , jednak na taka zmiane bym sie nie zdecydowal. Ciagle mysle o remoncie. ---------- Post dopisany at 12:07 ---------- Poprzedni post napisany at 12:06 ---------- A swoj silnik chcesz sprzedac ??? rozumiem ze problem stanowi tylko olej ??
-RamzeS- Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 jeżeli będe zmieniał to tak i problem mam tylko z olejem łyka 1 litr oleju na 2.500 km czekam tylko na opis kogoś kto juz to robił
benyA4 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Gdzies na forum czytalem o takiej opcji i chyba ktos to zrobil ale pewnosci nie mam . Napewno jest z tym sporo roboty nie tylko silnik , ale pewnie i skrzynia , uklady wydechowy , uklad elektryczny, komputer . Na sama mysl nie wiem czy sie oplaci W kazdym razie jak sie zdecydujesz to daj znac . ---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ---------- wiedzialem ze juz o tym czytalem http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/all-b6-swap-silnika-149501/
-RamzeS- Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Gdzies na forum czytalem o takiej opcji i chyba ktos to zrobil ale pewnosci nie mam . Napewno jest z tym sporo roboty nie tylko silnik , ale pewnie i skrzynia , uklady wydechowy , uklad elektryczny, komputer . Na sama mysl nie wiem czy sie oplaci W kazdym razie jak sie zdecydujesz to daj znac .---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ---------- wiedzialem ze juz o tym czytalem http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/all-b6-swap-silnika-149501/ dzięki ale i tak chłopaki nie doszli do porozumienia musze podjechać do mechanika i z nim gadać jakie to moga być koszty
Stolkien Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Co za problem. skrzynia zostaje, benzynowa wiązka zostaje więc kabelkologia też żadna. wydech tylko lekka przeróbka jak kupisz silnik to kup też od gościa początek wydechu bęzie wszystko P&P.
MaciekW. Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Jest tu na forum taki gość jak Nosb; tworzy cuda z OOOO. Zanim robiłem remont swojego ALT to też myślałem nad swapem i rozmawiałem z Nosbem na PW, na co by wymienić ALT i On tez pisał o 1.8T. Myślę że Nosb udzieliłby Ci najbardziej konkretnej odpowiedzi w kwestii części i kosztów bo najprawdopodobniej ma już kilka takich swapów w swoim dorobku
-RamzeS- Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Co za problem. skrzynia zostaje, benzynowa wiązka zostaje więc kabelkologia też żadna. wydech tylko lekka przeróbka jak kupisz silnik to kup też od gościa początek wydechu bęzie wszystko P&P. dzięki wielkie o takie info mi chodzilo
benyA4 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Skoro wizaka zostaje ta sama , to co z czujnikami cisnienia doladowania ??? i innymi zaworkami od podcisnienia do sterowania turbo przeciez tego w ALT nie ma no i oprogramowanie komputera tez raczej nie bedzie sie zgadzac.
DeeJay_Kill Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ok, ale najogólniej - nie ma dużej przeróbki. Sam wstawiałbym 1.8T - ok 2000 silnik, ok 1000 przekładka - sądzę, że przy dobrych wiatrach i ogarniętym mechaniku mieścisz się w tych granicach. Jeśli już swapujesz silnik, myślę, że warto wrzucić coś większego, jeśli są na to pieniądze - 2.7 Bit. 4.2 Będzie kosztować duże pieniądze i palić sporo, więc ja widzę dwie opcje - 1.8T i w przyszłości chip na jakieś 190km, bądź 2.7 Bit (jeśli nakłady pozwolą, czyli jakieś 3500 za silnik+komputer, wiązka....) - wtedy frajda z jazdy gwarantowana, a i spalanie akceptowalne;)
pioteros Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 nie zapomnijcie o kwesti skrzyni i polosiek, w 2.7bit sa inne polosie oraz skrzynia bo rzecz jasna nie bylo tego silnika w B6, sprzeglo tez wieksze niz w 1.8t wiec lipa pchac małe sprzeglo i skrzynie od 1.8t do silnika 2.7bit, w dodatku polaczenie 2.7 bit 260-300km w ośce nie jest dobrym pomyslem, bo pół frajdy z osiagow bedzie uciekac przez slaba trakcje 1.8T to prosty swap jesli chodzi o przejscie z 2.0, sanki i cale zawieszenie silnika pasuje, skrzynia tez
benyA4 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 2 tysie silnik 1.8 , tysiak za rozrzad i uszczelki, tysiak dla mechanika to miniumum, plus tysiak za wszelkiego rodzaju pierdoly typu komputer, programowanie wiazka, czujniki ,olej, filtry. zawsze cos wyjdzie. No i wyjdzie nam z 5 tysi. Nie sadze by dalo rade to zrobic taniej jesli chcemy zrobic to pozadnie, chyba ze samemu sobie przelozymy.
MaciekW. Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Koledzy nie zrozumcie mnie źle bo nie chcę żeby wyszło że jak ja zrobiłem remont ALTa to jest to jedyne słuszne wyjście i każde inne jest do d.py; to czy rzeczywiście podjąłem właściwą decyzję i słusznie wydałem kupę kasy to czas pokaże. Chodzi mi jedynie o to, że przy takiej przekładce/remoncie zakładamy sobie jakiś koszt który najczęściej w trakcie "roboty" i tak sporo wzrośnie. Tak jak pisze powyżej beny A4; do tego wszystkiego pasuje zrobić rozrząd, dochodzi koszt oleju, filtrów, płynów i jak to zwykle bywa jeszcze jakieś "rupiecie" których na początku nie przewidujemy (może poduszka pod silnikiem, może przy okazji sprzęgło, może jakaś śruba a może jakiś wąż, a to jakiś plastik który się rozsypie itd.). Chcę tylko powiedzieć że nie zawsze wszystko jest tak kolorowo na zasadzie że tu tysiak tu dwa- składamy do kupy i wszystko bez najmniejszych problemów bangla jak malina za cudownie małe pieniądze. Pozostaje kwestia samego silnika- jeżeli mamy silnik z pewnych rąk to całe szczęście. W przeciwnym wypadku to też taka trochę loteria bo po zamontowaniu może okazać się że coś gdzieś cieknie, że może być pęknięta głowica, walnięta turbina itd.; jakby nie było te silniki też mają już swoje lata i przebiegi. Absolutnie nie mam zamiaru zniechęcać kolegi ramzesa do swapa; sam jestem ciekaw realnych kosztów takiej operacji, wrażeń z jazdy i porównań do ALTa, problemów/ułatwień przy swapie, listy konkretnych elementów które trzeba przy okazji wymienić i tych które mogą pozostać z 2.0.
-RamzeS- Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2013 powiem tak bede rozmawiał z mechanikiem bo napewno jak kupie silnik bede chciał żeby go rozebrał i wymienił to co trzeba wole być pewny co wkładam. Wole silnik 1,8 T bo mniej musze wymieniać tak jak np skrzynie jeżeli coś zaczne robić to będę was informował
benyA4 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Liczmy na obszerna fotorelacje i jaknajdokladniejszy opis
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się