Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskazanie paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakoś dwa dni temu zaczął wariować mi wskaźnik paliwa. Opadał całkiem, lub pokazywał więcej niż paliwa było, generalnie cyrk:kwasny:

Przeczyściłem wtyczki przy zbiorniku, przy okazji zajrzałem do środka, pływak w pełnym zakresie porusza się płynnie. Wszystko złożyłem i...nic.

Teraz nie opada do końca, wskazuje jak by było około 2 litrów mimo że jest ponad 30

Vagiem coś sprawdzić?

Opublikowano

Zrób może test zegarów.Może masz coś z licznikiem,grzebałes tam ostatnio?

wysłane za pomocą tapki

Opublikowano

Przy zegarach nic nie grzebałem.

Jeszcze skojarzyłem że bak katalogowo ma pojemność 63litry, mi maksymalnie co udało się wlać na suchy bak to 55,5L i ani kropli więcej, a wczoraj jak tam grzebałem widzę że na wejściu przewodów paliwowych jest napis quattro, ciekawe czy tylko wejście czy cały bak i co tam jeszcze jest nap...:co:

Opublikowano

jaki masz licznik ??

---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 19:13 ----------

taki ??

licz.jpg

Opublikowano

może styki na pływaku?

Opublikowano

jesli ma taki licznik jak pokazalem to na 99 procent licznik do kosza

Opublikowano

Mam taki licznik, tylko że z pełnym FISem. Styki sprawdzone.

Podłączyłem VAGa test zegarów przechodzi bez problemu, nie ma żadnych błędów, vag wskazuje poprawną wartości paliwa 19L reaguje na przechyły.

jesli ma taki licznik jak pokazalem to na 99 procent licznik do kosza

Skąd taka diagnoza ? :co:

Opublikowano

dokładnie skąd ta diagnoza??

Opublikowano

Ten licznik który pokazałem był montowany w latach 99-01 oprócz firmy vdo także przez francuska firmę jaeger , robili oni głównie liczniki jak wyżej 1/2 fis w a4 i a3 ale także pełne fosy

Bubel polegał na tym ze po paru latach zaczęły się sypać jak domki w Czeczeni procesory motoroli w tych licznikach odpowiedzialne za działanie wskaźników, objawiało się wadliwym działaniem wskaźnika paliwa a czasem wszystkich wskazówek

Oczywiście sam ta usterkę jak i wielu innych na forum przeżyłem

tylna obudowę licznika masz biala czy czarna , biala będzie oznaczać jeager , czarna vdo

Opublikowano

Nie sprawdzę vagiem jaki to licznik? Średnio chce mi się go wyjmować na zimnie

Opublikowano

Sprawdzisz , jak wejdziesz w 17 Instruments pokaże nr licznika i wersje softu na głównym ekranie, zrób print screen i daj tutaj,

Co ty gadasz, ja przy tej pogodzie na dworze wiązkę do fisa skrecalem gołymi palcami a wyjęcie licznika to 30 sekund

Opublikowano

vag.jpg

VDO czy jeager ?

Z tego co mówi google to VDO. Więc poprzednia diagnoza odpada?

Dogrzebałem się na elektrodzie o wadliwych silniczkach w VDO ale testy wskaźników są ok więc to też odpada... miał ktoś takie jazdy?

Opublikowano

vdo nawet pisze z prawej strony u góry

jak mialem j**niety procek w jaegerze to test zegarów przechodzil wzorowo

ale zacznij od rzeczy najtanszych, pływak kosztuje z 50 zł jak dobrze na forum poszukasz, podmien i zobacz co bedzie, jak masz kogos z takim samym autem ( polift diesel ) to podmien na moment licznik , daj zaplon bo rzecz jasna nie odpalisz i zobacz tez co bedzie

---------- Post dopisany at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany at 15:28 ----------

a tak teraz czytam vag pokazuje prawidlowo ile jest paliwa tak?? a jak ta wskazówka lezy to wywala rezerwe ??

Opublikowano

Tak vag pokazuje rzeczywistą ilość paliwa.

Rezerwa i zasięg jest uzależniona od położenia wskazówki. Wcześniej potrafiła się podnosić, teraz już leży, podniesie się tylko lekko po przekręceniu zapłonu.

Opublikowano

skoro vag pokazuje ilosc paliwa tzn ze komputer czyta normalnie polozenie plywaka ale licznik juz prawidlowo tej wartosci nie odczytuje, sklanial bym sie jednak przy uszkodzeniu licznika

znajdz inny licznik nawet na szrocie jakies gówno i podlacz

Opublikowano

u mnie np tez tak było cały czas rezerwa sie paliła. wyciagnełem licznik ,pomachałem,wsadziłem go spowrotem i działa. juz 4 miesiace pokazuje faktyczny stan paliwa

Opublikowano

metoda dość nie konwencjonalna, ale jestem już skłonny ją wypróbować :facepalm:

Opublikowano
u mnie np tez tak było cały czas rezerwa sie paliła. wyciagnełem licznik ,pomachałem,wsadziłem go spowrotem i działa. juz 4 miesiace pokazuje faktyczny stan paliwa

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

Opublikowano

Wyciągnąłem zegary na blat ( nie wiedziałem że w b5 to taka błacha robota!:decayed: pamiętam operację z c4 tam było trochę trudniej)

Wypędzelkowałem płytkę Kontakt S poczym solidnie wygrzałem - hula:wink:

Nigdy rozpiętość temperatur nie była sprzyjająca dla elektroniki i pewnie coś już szlag trafia, mam tylko nadzieję że problem nie powróci za chwilę.

Opublikowano

i jak tam z licznikiem? hula wszystko? mam też problemy z tym licznikiem i nie wiem od czego zacząć...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...