Damian866 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Witam Mam nie ustający problem z wibracjami auta podczas jazdy.Pierwszym objawem jest drgająca kierownica przy prędkości 100km\h dodam że jadąc 90 lub 110km/h drżenie zanika,gdy przyśpieszam przy około 120km/h i więcej auto wpada w wibracje,rezonans drgań które zanikają i po chwili powracają.Ostatnio sprawdzałem na wciśniętym sprzęgle podczas jazdy i również one się pojawiają ale z mniejszą częstotliwością także wydaje mi się że dwumas można wykluczyć.Dodam że bardziej wyczuwalne drgania są po zmianie kół na większy rozmiar aktualnie 17 felgi od B8+pierścień centrujący.Poduszki silnika i skrzyni+odbijak wymieniłem na oryginał bez zmian,były sprawdzane półosie a o kołach już nie wspomnie wyważałem kilka razy zawieszenie sprawdzałem I mam do was pytanie czy piasta,łożysko może hamulce....itp mogą powodować takie drgania???Proszę was o opinie sugestie..Pozdro
Ryba22 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Łożysko raczej było by słychać.a tarcze musiały by być krzywe.
Damian866 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Łożysko raczej było by słychać.a tarcze musiały by być krzywe. a co mogło spowodować jeżeli wymieniłem tarcze miałem trase bez deszczu 1100 km i się pokrzywiły prowadnice przeczyszczone płyn wymieniony ---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- Łożysko raczej było by słychać.a tarcze musiały by być krzywe. a co mogło spowodować jeżeli wymieniłem tarcze miałem trase bez deszczu 1100 km i się pokrzywiły prowadnice przeczyszczone płyn wymieniony a czy łożysko jeżeli ma wyczuwalne luzy może powodować jakieś wibracje podczas jazdy???
Mauros88 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jak ma wyczuwalny luz to jak najbardziej może wpadać w wibracje przy pewnych prędkościach.
Damian866 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jak ma wyczuwalny luz to jak najbardziej może wpadać w wibracje przy pewnych prędkościach. jeszcze nie wiem w sobotę chcę się za to zabrać a czy ktoś miał taki przypadek że przez łożysko piasty były wibracje nadwozia???
Mauros88 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Mi moze nie drzala cala karoseria ale przy wybitym lozysku z przodu pow 100 czułem wibracje na kierownicy. I nie miało to zwiazku z oponami bo specjalnie sprawdzałem na innym komplecie.
piotrsob1 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Sprawdź zawichę pod kątem luzów i zbieżność.
Damian866 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Sprawdź zawichę pod kątem luzów i zbieżność.zawieszenie sprawdzałem nie ma żadnych luzów ale zbieżności nie sprawdzałem ponieważ auto prowadzi się prosto i nie zauważyłem zużycia opon
SL@YD Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Sprawdź jeszcze dokładnie przeguby wewnętrzne (wyjmij umyj i dokładnie obejrzyj) często kulki maja juz wżery i to one powoduja wibracje
Damian866 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 chciałem jeszcze poruszyć swój temat i zapytać właścicieli B7 czy mieli podobne problemy z wibracjami??? ---------- Post dopisany 19-11-2013 at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2013 at 19:22 ---------- Witam Po rocznej walce z wibracjami w moim aucie znalazłem usterkę a mianowicie powodem wibracji i wpadania w rezonans w trakcie jazdy w moim przypadku były Przeguby Zewnętrzne,po umyciu i sprawdzeniu okazało się że mają delikatny luz,dodam że nie stukały na skręconych kołach. Myślę że pomogę co nie którym którzy zmagają się z wibracjami w B7 Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się