Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 można to zrobic dobrze i bez zagladania do ASO
benyA4 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 chetnie zwiedze troche Polski ---------- Post dopisany at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- ok przejde na PW
rafal9119 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 ja to bym na 1.8T zmieniał. te ALT to juz taki chłam ze szok a jak naprzykład po zrobieniu 50tys km to samo bedzie z silnikiem co w tym starym?
benyA4 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Jak zrobi sie za 50tysi o luz. Zeby ta podmianka na 1.8T byla prostsza to napewno bym sie na nia zdecydowal. Poza tym nie wszystkie ALT to badziew wszystko zalezy od tego jak byly eksploatowane i jak kto o nie dbal. Poprostu nie lubia byc zaniedbywane .
-RamzeS- Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 ja to bym na 1.8T zmieniał. te ALT to juz taki chłam ze szok a jak naprzykład po zrobieniu 50tys km to samo bedzie z silnikiem co w tym starym? ja chce tak zrobić ale nie wiem co przy tym musze zmienić wiesz coś w tym temacie?
benyA4 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 kolego wszystk. wiazke elektryczna silnika, komputer silnika , skrzynia biegow tez chyba jest inna , poza tym jak zmienisz kompur silnika to napewno i programowanie ABS, licznika. Zawieszenie silnika tez chyba jest inne. To juz niestety nie p&p a konkretne rezanie za spora kase i to dla dobrego fachowca. ---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ---------- sorki za literowki klawiatura nawala. ---------- Post dopisany at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ---------- mniej stracisz na sprzedazy swojego auta i kupnie takiego z 1.8T . Az tak ci dokucza ten silnik w B7 , wydawalo mi sie ze w B7 jest juz z innej produkcji. Napewno wyglada inaczej.
pioteros Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 mocowanie bloku 1.8T i 2.0 ALT jest takie samo, te same poduszki, sanki itp... ABS nie ma nic do wiazki silnika i jego komputera, to oddzielny modul, najwiecej zabawy pewnie w samym orurowaniu, turbo, wydechu, icka i może klimy, ale jest to jeden z prostrzych rodzajow swapu bo nie musisz zmieniac mocowań itp... skrzynia też podejdzie z ALTa od biedy, sprzeglo tez jest to samo, jeśli miałbys dawce z ktorego możesz wziąc wszystko co ci potrzeba, z jednego auta, to sprawa jest bardzo prosta ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ---------- swap kazdy jest drogi, ale jak z każdą pierdółką idzie sie do aso i za byle plastikowe kolanko płaci się stówkę czy dwie... wtedy łatwo pęka 6-7 tysięcy, jak najwięcej części z dawcy tak aby wizyty w ASO były tylko po naprawde tanie rzeczy, i można to zrobić za niewielkie pieniadze
rafalss Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Witam przeglądających ten wątek. Zamierzam na czasie zmienić mój ALT na 1.8T więc prosiłbym o jak najwięcej porad jak ogarnąć taki temat dobrze i powiedzmy nie przekroczyć 4 tyś dodam że turbo już mam:polew: A co z anglikiem też wchodzi w grę czy nie brać tego pod uwagę? Dzięki i pozdrawiam:hi:
benyA4 Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Opublikowano 8 Maja 2013 Mysle ze 4 tysie to za mało. Ja wlasnie wymienilem swojego ALT tez na ALT, za silnik dalem 1500zl, czesci rozrzad olej uszczelki filtry inne pierdoly 1200zl , mechanik 800zl . Co daje nam 3,5 tys. A ty bedziesz potrzebowal znacznie wiecej, bo silnik z osprzetem, wizake elektryczna , IC, Najlepiej kupic calego anglika, lub rozbitego z tyłu niemca. Kupujac czesci od roznych sprzedawcow napewno beda problemy.
rafalss Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Widzę że jesteś dobrej myśli skoro zmieniłeś też na ALT. Ja mam straszny mętlik co zrobić z tym silnikiem jak i większość posiadaczy tego silnika i boję się zmienić na taki sam szkoda mi forsy wolę dołożyć z tysiaka do tych czterech albo dobrze szukać silnika co nie jest łatwe bo każdy mówi że jego jest najleprzy:facepalm: A może wiesz gdzie szukać pewnego silnika jakaś giełda czy szrot czy co? Nic tylko się zastrzelić
benyA4 Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Ja zaopatrzylem sie w kamere wziernikowa by zajrzec gdzie tylko sie da. Mialem troche szczescia bo znalazlem silnik w mojej okolicy oczywiscie sprzedawca zachwalal i dawal gwarancje itd. Przede wszystkim patrzylem na roznice z moim silnikiem u mnie zawory po stronie ssacej pokryte byly nagarem bo uszczelniacze zaworow puszczaly, do tego powierzchnia tłokow pokryta byla nagarem , sporo nagaru bylo tez pod pokrywa zaworow. W silniku ktory upowalem problemu tego nie bylo. Dodatkowo zwracalem uwage na uklad chlodzenia czy czasem silnik na wodzie nie jezdzil no i w jakim stanie sa elementy gumowe silnika . Ich znaczne zuzycie moze swiadczyc o duzym przebiegu. Niestety nie jestes w stanie ocenic wszystkiego czy bedzie dzialac. U mnie okazalo sie ze wariator jest uszkodzony mimo zapewnien sprzedawcy o jego prawidlowym dzialaniu . Tak wiec przy takich zakupach trzeba miec duzo szczescia i nie wazne czy to bedzie 2.0 czy 1.8T . ---------- Post dopisany at 06:58 ---------- Poprzedni post napisany at 06:56 ---------- Najlepej bylo by kupowac z dzialajacego samochodu ale taka opcja to zadkosc.
maxus24 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 czy nikt z forum nierobil swapa z 2.0 alt na jakis inny silnik ? , moze 3,0 by bylo latwiej i taniej wsadzic niz 1,8 T ?
pioteros Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 na pewno nie ze względu na mocowania, u podstawy 2.0 i 1.8t to z grubsza to samo
maxus24 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 na pewno nie ze względu na mocowania, u podstawy 2.0 i 1.8t to z grubsza to samoczyli łatwiej zrobic swapa z 2,0 na 1,8 T ?
benyA4 Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 2.0 i 1.8 T nawet wygladaja podobnie, skrzynia biegow i mocowanie podobno pasuja. Wiec to wiele ulatwia .
maxus24 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 jaki to moze byc mniej wiecej koszt takiego swapa z 2,0 na 1,8 T i ktory 1,8 T jest najlepszy ?
benyA4 Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 Ciezko ocenic koszta. Bo to zalezy: -czy bedziesz robil to sam -czy kupisz cale auto czy tylko silnik z osprzetem -czy do zakupionego silnika bedziesz chcial nowy rozrzad uszczelki moze sprzeglo -czy nie pojawia sie wieksze problemy, bo male zawsze sie pojawiaja Wiem po sobie myslalem ze zmieszcze sie w 3 tysiacach a juz wydalem 4 i jeszcze troszke mi potrzeba.
maxus24 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Ciezko ocenic koszta. Bo to zalezy:-czy bedziesz robil to sam -czy kupisz cale auto czy tylko silnik z osprzetem -czy do zakupionego silnika bedziesz chcial nowy rozrzad uszczelki moze sprzeglo -czy nie pojawia sie wieksze problemy, bo male zawsze sie pojawiaja Wiem po sobie myslalem ze zmieszcze sie w 3 tysiacach a juz wydalem 4 i jeszcze troszke mi potrzeba. a mniej wiecej jak myslisz ile jeszcze cie to wyjdzie ?
benyA4 Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 mysle ze 4,5 tysiaca wyjdzie wszystko. Moze uda mi sie opchnac stary silnik komus kto bedzie chcial go wyremontowac, to troszke sie zwroci. Napewno mozna by zrobic to taniej ale ja samochod robie dla siebie i chce byc pewien ze jak bede jechal 200km/h to mnie silnik nie zawiedzie.
rafalss Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Witam ponownie. Pytanie mam kto w warszawie podejmie się takiego przeszczepu bo udało się znależć dawce silnik na aucie:wink: Bardzo proszę o porady z góry dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się