sasza Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 :facepalm: Nie no kurcze, dzieki za tak przydatne info, wszyscy wiemy o co Ci chodzi. Pamiętajmy, ze wina moze być takze po stronie gruszki. U kolegi w gruszce byla woda i w zimie auto nie jechało bo zamarzała.
Maras Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 u mojego ojca w A6 idzie palcami ja ruszyc a znowu u mnie ani drgnie
sasza Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 U mnie da rade podnieść, ale nie wraca do końca, muszę ją dopchnąć. Czyszczenie już niebawem
Maras Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 u mnie jest nowa grucha wiec to wykluczam takze pewnie geometria stoi
cysiu100 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Jeśli nie daje się sprawdzić VAG to możesz odpalić silnik, ściągnąć ten wężyk podciśnienia ze zdjęcia. Po przyłożeniu palca powinien zasysać powietrze. Jeśli nie zasysa może być problem z pompą podciśnienia vacum - ale wtedy miałbyś też twardniejący pedał hamulca. Jeśli hamulce ok a nie ma podciśnienia na wężyku to należy posprawdzać (powymieniać) wężyki podciśnienia. Ostatecznie może być uszkodzony zawór N75. Jeśli natomiast podciśnienie jest to przykładaj wężyk do gruchy powinno wtedy sztangę zaciągnąć ok. 2 cm. Jak wyjmiesz wężyk sztanga powinna opaść. U mnie geometria sprawna, czysta, a ręką też trudno ruszyć sztangę, sprężyna jest tam dość mocna.
scot Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2013 polecam ten filmik ;] jak znajdę czas to zrobię takie szybkie czyszczenie - bo wszystko wskazuje na to. ---------- Post dopisany 18-04-2013 at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2013 at 14:47 ---------- Witam ponownie ;] turbina wyczyszczona ale napotkałem jeden błąd po drodze, mianowicie ukręcił mi się krociec od rurki olejowej. czy ktoś wie jaki to jest gwint - żeby go lekko przegwintować ? Ewentualnie czy ktoś ma na sprzedaż coś takiego ...
OLIVER Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 ukręcił mi się krociec od rurki olejowej. czy ktoś wie jaki to jest gwint - żeby go lekko przegwintować ? Ewentualnie czy ktoś ma na sprzedaż coś takiego ... Tu masz a cena ori około 120zł
scot Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udało się bez kupowania kupiłem Narzynkę i zrobione jakby co to z jednej strony (od turbiny) jest m10x1 a z drugiej M14x1.5 Po wszystkim napotkałem Jeszcze jeden błąd związany z n75 - mianowicie mechanik który mi go wymieniał wężyki pomylił ich przyłącza i dlatego był brak ssania przy gruszcze od turbiny. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
OLIVER Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udało się bez kupowania kupiłem Narzynkę i zrobione jakby co to z jednej strony (od turbiny) jest m10x1 a z drugiej M14x1. A napewno z drugiej jest M14x1??a nie czasem M14x1,5 bo to różnica ..popatrz na fotkę wyżej do Etki:wink:
scot Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Rzeczywiście ;] na fotkę nie patrzyłem, przepraszam za pomyłkę ;] już poprawione.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się