bania_85 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Potrzebuje pilnie waszej pomocy. Jeździłem w nocy, rano samochód odpalił bez problemu, zrobiłem ok 30 kilometrów gdzie przynajmniej raz go odpalałem. Wstawiłem samochód do garażu, po 2h musiałem znowu gdzieś pojechać i d*pa. Samochód nie odpalił. Nawet nie zakręcił rozrusznikiem - nawet nie słychać pyknięcia rozrusznika - po prostu po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje. Napięcie jest, bo działa radio, działa fis, klima, a rozrusznik nawet nie drgnie. W samochodzie na 99% na te 2h nic nie zostało włączone, bo bym widział jak wychodziłem Możliwe że jak się przedzierałem przez śnieg na ulicy, to urwał się jakiś przewód? Gdzie szukać rozrusznika w tym modelu? Jeszcze nie podłączałem go do kompa, bo nie miałem czasu, ale na fisie nie wyświetlają się żadne błedy. Macie może jakieś pomysły co się mogło stać? Będę bardzo wdzięczny za pomoc i wszystkie możliwe pomysły. ---------- Post dopisany at 16:20 ---------- Poprzedni post napisany at 15:31 ---------- dodaje logi: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4910 Coding: 00002 Shop #: WSC 00012 WAUZZZ8E44A024929 AUZ6Z0C0123944 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 04255 Shop #: WSC 00012 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AB Component: A4 Klimaautomat 1219 Coding: 00000 Shop #: WSC 63251 1 Fault Found: 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00011 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 655 B Component: Airbag 8.4EP 3000 Coding: 0010602 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00042 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 930 R Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36 Coding: 00000 Shop #: WSC 76112 24929 AUZ6Z0C0123944 No fault code found. Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 919 887 E Component: BNS 4.2 H05 BNO 0040 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AS Component: Komfortgerát T01 1210 Coding: 06736 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D09 Coding: 00060 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 J Component: concert II GRO 0008 Coding: 01001 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Address 76 ------------------------------------------------------- Controller: 8Z0 919 283 A Component: Parkingsyst. A4 RDW D09 Coding: 01114 Shop #: WSC 63251 No fault code found. End ------------------------------------------------------- ---------- Post dopisany at 18:36 ---------- Poprzedni post napisany at 16:20 ---------- Dodam że kiedyś był multitronik, teraz jest manual
kris-07 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 a kontrolki ci sei wszystkie pala na liczniku ? w tym modelu rozrusznik powinien krecic bo steruje nim kostka pod stacyjka
bania_85 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Moim zdaniem wszystkie, ciężko powiedzieć czy któraś się nie pali chyba ESP nie gaśnie, a wcześniej chyba gasło ---------- Post dopisany 08-04-2013 at 08:28 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2013 at 19:28 ---------- Przyszło mi jeszcze do głowy że może ten błąd ma jakieś znaczenie: 01315 - Transmission Control Module: Check DTC Memory Był ale po skasowaniu nie powrócił ---------- Post dopisany 09-04-2013 at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2013 at 08:28 ---------- Dobra Panowie w związku z tym ze nikt nie był w stanie mi pomóc planuje sprawdzić następujące rzeczy w kolejności jakiej je wymienię Kostka od stacyjki Przekaźniki - doczytałem się że są gdzieś na podszybiu w okolicach akumulatora - tylko który jest od rozrusznika? Rozrusznika - o ile da radę to zrobić bez kanału Dodatkowy objaw jaki zauważyłem to przy próbie zapłonu, że nie gaśnie radio, a wcześniej gasło, dlatego obstawiam te pierwsze 2 rzeczy, a na końcu rozrusznik. Liczę na waszą podpowiedź odnośnie tego przekaźnika ---------- Post dopisany 11-04-2013 at 08:44 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2013 at 08:30 ---------- a kontrolki ci sei wszystkie pala na liczniku ? w tym modelu rozrusznik powinien krecic bo steruje nim kostka pod stacyjka Możesz mi powiedzieć dokładnie która? Bo nie namierzyłem tam żadnego przekaźnika od rozrusznika:(
bystry_p Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 jak dostaniesz sie do rozrusznika to mozesz sprawdzic na cienkim kablu czy dochodzi prad w momencie przekrecenia kluczyka na rozruch, jesli nie dochodzi to kostak stacyjki a jesli dochodzi a rozrusznik nie kreci to wlacznik rozrusznika, to cos gdzie przykreca sie kable do rozrusznika. mozesz tez wziasc kabelek dotknac go do rozrusznika tam gdzie jest cienki i do plusa na akumulatorze, dasz impuls i zobaczysz czy kreci. ja obstawiam ze uszkodzila sie kostka stacyjki pod kierownica. niestety zeby do niej sie dostac trzeba bedzie sciagnac kiere by sciagnac plastik wokol kierownicy i dopiero ja wykrecic.
bania_85 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 To pytanie z tych łatwiejszych - da rade sprawdzić stacyjkę, żebym nie musiał grzebać się przy tym rozruszniku? Które przewody na niej sprawdzić? Któryś powinien od niej iść do rozrusznika, więc na nim po przekręceniu powinno pokazać się napięcie. Tylko które przewody w stacyjce sprawdzić? Masz jakiś pomysł? Bo to będzie na pewno łatwiejsze, niż dogrzebanie się do rozrusznika bez kanału. Jeżeli w stacyjce wszystko będzie dobrze, to fura idzie jutro do mechanika, bo nie wiem czy po tygodniu walki z samochodem mam jeszcze siłę walczyć z dostaniem się do rozrusznika:kwasny:
kkam Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 nie masz przypadkiem odcięcia rozrusznika w alarmie?
bania_85 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 nie masz przypadkiem odcięcia rozrusznika w alarmie? Nie mam alarmu - profilaktycznie szukałem też jakiegoś przełącznika po stronie kierowcy, ale nic nie znalazłem
kkam Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Jeżeli masz możliwość dostania się pod samochód, to sprawdź czy po przekreceniu kluczyka dochodzi napięcie do elektromagnesu przy rozruszniku. Rozrusznik jest po lewej stronie, patrząc od przodu. trzeba zdjąć osłonę silnika, aby się do niego dobrać.
bystry_p Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 ze stacyjki wychodzi na rozrusznik kabel koloru czerwono czarny. mozesz go szukac odkrecajac dolna obudowe deski od strony kierowcy, na schemacie jest zaznaczony ze ten kabel przechodzi dochodzi na 4 pin 10 pinowej brazowej kostkia prawdopodobnie w skrzynce z komputerem silnika ale nie dam sobie reki uciac. do rozrusznika dochodzi kabel koloru czarnego. wszytskie kable sa przekroju 2,5. napewno znajdziesz pod kolumna kierownicy, najwyzej rozetnij jakas wiazke ktore jest obwinieta bawelniana izolacja
kkam Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Tutaj masz schemat. Na czerwono zaznaczyłem rozrusznik i kabel odpowiedzialny za start
bania_85 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Dzięki Panowie za pomoc. Niestety nawet nie dobierałem się do rozrusznika, bo już mi zbrakło sił. Dzisiaj samochód trafił do warsztatu i już działa. Do wymiany poszła kostka rozrusznika i coś tam jeszcze
gietas124 Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 u mnie byly identyczne objawy jak sie okazało po zdjęciu pokrywy pod silnikiem nie stykał kabelek czerwono-czarny ,który dochodzi do rozrusznika poniewaz byl zasniedziały i bardzo luźny.Wyczysciłem styk i troszke zwezilem gniazdo kombinerkami zeby wszysto ciasniej pasowalo i teraz pali na dotkniecie:naughty:
bania_85 Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 No ciężko powiedzieć co było naprawdę, a co zrobili mechanicy. Nie byłem w stanie tego sprawdzić, bo nie miałem jak się dostać do rozrusznika. Miejmy nadzieje że faktycznie było to o czym mówili, a nie to co było u ciebie, bo za wszystko policzyli sobie 450 zł
bobikos Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 nieźle skasowali... Chyba Ci rozrusznik cały powinni zregenerować za taką cenę.
bania_85 Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 No właśnie wiem że nieźle, ale co ja mogłem na to poradzić. Wymienili jakąś kostkę przy rozruszniku, na fakturze jest jeszcze naprawa instalacji elektrycznej i coś tam jeszcze i tyle wyszło łącznie. Jak bym miał kanał, to może udało by się to ogarnąć samemu, a tak to nie było jak:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się