Chadury89 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Witam. Tak jak w tytule:) Czy amortyzatory z aukcji podejda do A4 B5 99r z zawiasem 1BE? Amortyzatory sportowe Audi A4 B5 kompl MTS-technik (3104902942) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Audi A4 typ B5 amortyzatory sportowe komplet (3137163197) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
..::KoNik::.. Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 tak podejdą... Ale ty chcesz dać sportowy amor do seryjnych sprezyn 1be..? Zwykle wszyscy robią odwrotnie
Chadury89 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Przeciez sprezyny 1 BE sa usportowione i 20mm nizej stoja czyz nie? Wiec zwykle amorki nie moga byc, musza byc o skroconym skoku jezeli dobrze wyczytalem w googlach:D
..::KoNik::.. Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 no dokładnie... mi chodzi o to ze wiekszość ludzi daje spręzyny np. -40 do 1be... np ja Tutaj tak jak tu dasz te sporty mts to bedzie twardziej niz na amorach 1be... przydały by sie jeszcze sport springi... na bank by sie poprawiło prowadzenie
Chadury89 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Od jakiegos czasu borykam sie z dziwnym odglosem na niewielkich nierownosciach i podejrzewalem amory, ale wlasnie wrocilem od diagnosty. Sprawdzil sprawnosc moich czerwonych amorow i wyszlo ze przod L 77% P 79% tyl L 63% P 59% (ten byl wymieniany prawie dwa lata temu z innego auta). Diagnosta powiedzial ze amorki sa ok i posprawdzal tez zawias(tez ok), pozniej wzial sie za kola i lozyska, tez ok. Powiedzial ze moga byc poduszki silnika i skrzyni co sam podejrzewalem i napewno luzy sa na tych gumach co wisi tlumik ( jak to sie nazywa?) i takie blaszki kolo kola co sa przewody hamulcowe stukaly. No i oslona silnika jest mocno zniszczona i lata luzno, wiec moze to tak mnei draznilo;)
karol24 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Badanie sprawności amorów a ich faktyczny stan to 2 różne sprawy mi na tylnych amorach, które były w stanie agonii wyszło 67% i 64% różne czynniki wpływają na wskazania; wielkość kół, opona itd nie sugerował bym się tymi %
Chadury89 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Wiem o tym:) ale auto stoi dobrze i po wjezdzie na policjanta wraca odrazu do swojej wysokosci, a na zuzytym amorku auto buja i kola kilkakrotnie podskakuja czyz nie?
tomaszstn Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Wiem o tym:) ale auto stoi dobrze i po wjezdzie na policjanta wraca odrazu do swojej wysokosci, a na zuzytym amorku auto buja i kola kilkakrotnie podskakuja czyz nie? Wtedy już nie masz amorków, jak auto w zakrętach źle się prowadzi to już możesz szukać amorków. Po drugie nie warto oszczędzać bo wiele się wtedy nie zyska Najlepiej jak jest nierówna droga w zakręcie, wtedy najlepiej się sprawdza amorki
Chadury89 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Jak wymienie poduszki to sprawdze tak amorki;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się