bongod Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Opublikowano 27 Maja 2013 Wlasnie juz kupilem wymienie i sie zobaczy jak nie pomoze to juz tylko klima ---------- Post dopisany at 12:05 ---------- Poprzedni post napisany at 12:02 ---------- Soul87 a za co odpowiada ten zawor kombinowany?i czy ma jakas inna nazwe?
maf Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Mam u siebie identyczny dźwięk. Do tej pory wymieniłem pasek, napinacz, sprzęgło alternatora i sprężarkę klimatyzacji. Została pompa wspomagania, rolka prowadząca i koło na wale. Po zdjęciu paska cisza. Poza gulgotaniem jak u ciebie u mnie słychać jeszcze jakby świszczenie suchego łożyska podobne do padającego sprzęgiełka alternatora. Według mnie przyczyną jest najprawdopodobniej właśnie koło na wale bo też mam u siebie minimalne drgania napinacza. Zawór kombinowany kieruje powietrze z pompy powietrza wtórnego do kolektora wydechowego. Pompa pracuje przez kilkadziesiąt sekund zaraz po rozruchu i podczas pracy słychać dudnienie w okolicy filtra powietrza.
bongod Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 A minimalne to z 3 mm?? Patrzac na przegubie napinacza??
Łukasz 23 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Wymieniłeś to koło na wale ???bo jestem ciekaw czy to było to.
bongod Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2013 Wymienilem i pomoglo duzo ale nie bylem na maxa zadowolony cwierkanie zlikwidowalem poprzez przedmuchanie kompresorem alternatora i mysle ze tez reszta drgan pochodzi od niego bo po wylaczeniu wszystkich odbiornikow napinacz ladnie stoi i teraz pytanie czy na obciazonym kompresorze dochodzi do takiego drgania??czy moze lozyska do wymiany albo szczotki?klime jak wlacze to tez sie pojawiaja drgania ale wydaje mi sie ze tez ona potrzebuje pradu do wiatraka wiec stawiam na alternator sprzegielko juz dawno wymienilem wiec co??chyba lozyska
Fr0styyy. Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Hmm to da się wymienić samo koło pasowe na wale napędowym? U mnie wygląda jakby to koło nierówno pracowało..
bongod Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 Nie ma problemu od spodu jak ktos nie zajechal śrub
roman_tyk Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 ktos juz zna przyczyne tego? U mnie po czesci wibrowalo kolo pasowe na wale, okazalo sie ze mechanik od rozrzadu nie dokrecil go i jedna sruba sie wykrecila calkiem a druga do polowy i stad wibracje. tak czy siak wymienione sprzegielko alternatora, napinacz i tak skacze pare milimetrow
Mateuszek1001 Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Pany i rozwiązał ktoś problem z tym drganiem napinacza ? U siebie mam podobny problem z tym że dużo bardziej drga napinacz
GreGoriO Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 (edytowane) Jeśli drga napinacz prawdopodobnie kończy się amortyzator/tłumik drgań paska. Polecam sprawdzić, W v6 jest przyczyną zsuwania się paska z rolek Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 20 Lipca 2016 przez GreGoriO
kawowy19 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Przecież w 1,8T nie ma takiego napinacza
GreGoriO Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 No to nie było tematu. Myślałem że i tutaj jest tak samo. Sorry za wprowadzenie e błąd Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kawowy19 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Tak myślę sobie czy poduchy silnika i dwumasa mogą wpływać na pracę napinacza....? Teoretycznie miałoby to sens natomiast nie wiem jak w praktyce
Mateuszek1001 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Pasek nowy, na altku sprzęgła nie ma a zwykła rolka, wygląda na prostą, tak pracuje na wolnych obrotach. https://www.youtube.com/watch?v=r60Owilx_5w&feature=youtu.be Natomiast tak sie dzieje gdy np podjeżdżam pod skrzyżowanie które jest pod górką ( duże obciążenie silnika, małe obroty) https://www.youtube.com/watch?v=xe7_DaUubSo&feature=youtu.be W tym przypadku na postoju wbiłem bieg i próbowałem zasprzęglić, ale identycznie dzieje sie w czasie jazdy. Z powyższego wątku wynika że jest to uszkodzone koło pasowe, i faktycznie ma spore bicie. Pasek oczywiście nowy ten "krótszy" niby taki powinien być.
Smokie899 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 ODGRZEWAM! I jak panowie? Ktoś uporał się z problemem? Ja po wymianie paska zacząłem mieć takie właśnie objawy pasek CONTI, przed wymianą była cisza...
AdamWilk Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Witam pisze tutaj bo moze ktos podpowie, jak to jest z tymi długosciami paska do b7 1.8t bfb pasek 1570 czy o dł 1590 szukam i do tego silnika wyskakuje raz ten raz tamten ? Pzdr
siwak Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Witam pisze tutaj bo moze ktos podpowie, jak to jest z tymi długosciami paska do b7 1.8t bfb pasek 1570 czy o dł 1590 szukam i do tego silnika wyskakuje raz ten raz tamten ? Pzdr1590 jest do kompresora klimatyzacji ż większym kołem ale wydaję mi się że te kompresory były w b6 w b7 już małe Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
AdamWilk Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 W dniu 17.01.2018 o 12:26, AdamWilk napisał: Witam pisze tutaj bo moze ktos podpowie, jak to jest z tymi długosciami paska do b7 1.8t bfb pasek 1570 czy o dł 1590 szukam i do tego silnika wyskakuje raz ten raz tamten ? Pzdr Oki dzięki, w w aso powiedzieli 1570. Jest ktos kto miał podobne problemy z telepaniem napinacza jak w tym temacie bo ja ciągle walcze
siwak Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Oki dzięki, w w aso powiedzieli 1570. Jest ktos kto miał podobne problemy z telepaniem napinacza jak w tym temacie bo ja ciągle walcze Koło pasowe na wale jest oki ??Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
AdamWilk Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Wymienione poprzednie leciutko falowało po wymianie idzie równo a napinacz dalej sie telepie. Wczesniej wymieniony napinacz i pasek zadnej poprawy za to slychac teraz co kilka obrotow taki dziwny dzwięk "ko ko cos takiego ja słysze heh
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się