Skocz do zawartości
IGNOROWANY

drgania napinacza nie pomogla jego wymiana i sprzegielka alternatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wlasnie juz kupilem wymienie i sie zobaczy :) jak nie pomoze to juz tylko klima :)

---------- Post dopisany at 12:05 ---------- Poprzedni post napisany at 12:02 ----------

Soul87 a za co odpowiada ten zawor kombinowany?i czy ma jakas inna nazwe?

Opublikowano

Mam u siebie identyczny dźwięk. Do tej pory wymieniłem pasek, napinacz, sprzęgło alternatora i sprężarkę klimatyzacji. Została pompa wspomagania, rolka prowadząca i koło na wale. Po zdjęciu paska cisza. Poza gulgotaniem jak u ciebie u mnie słychać jeszcze jakby świszczenie suchego łożyska podobne do padającego sprzęgiełka alternatora. Według mnie przyczyną jest najprawdopodobniej właśnie koło na wale bo też mam u siebie minimalne drgania napinacza.

Zawór kombinowany kieruje powietrze z pompy powietrza wtórnego do kolektora wydechowego. Pompa pracuje przez kilkadziesiąt sekund zaraz po rozruchu i podczas pracy słychać dudnienie w okolicy filtra powietrza.

Opublikowano

A minimalne to z 3 mm?? Patrzac na przegubie napinacza?? :)

Opublikowano

Wymieniłeś to koło na wale ???bo jestem ciekaw czy to było to.

Opublikowano

Wymienilem i pomoglo duzo ale nie bylem na maxa zadowolony :) cwierkanie zlikwidowalem poprzez przedmuchanie kompresorem alternatora i mysle ze tez reszta drgan pochodzi od niego bo po wylaczeniu wszystkich odbiornikow napinacz ladnie stoi i teraz pytanie czy na obciazonym kompresorze dochodzi do takiego drgania??czy moze lozyska do wymiany albo szczotki?klime jak wlacze to tez sie pojawiaja drgania ale wydaje mi sie ze tez ona potrzebuje pradu do wiatraka wiec stawiam na alternator sprzegielko juz dawno wymienilem wiec co??chyba lozyska :)

Opublikowano

Hmm to da się wymienić samo koło pasowe na wale napędowym? U mnie wygląda jakby to koło nierówno pracowało..

Opublikowano

Nie ma problemu od spodu jak ktos nie zajechal śrub :)

Opublikowano

ktos juz zna przyczyne tego?


U mnie po czesci wibrowalo kolo pasowe na wale, okazalo sie ze mechanik od rozrzadu nie dokrecil go i jedna sruba sie wykrecila calkiem

a druga do polowy i stad wibracje. tak czy siak wymienione sprzegielko alternatora, napinacz i tak skacze pare milimetrow

Opublikowano

Pany i rozwiązał ktoś problem z tym drganiem napinacza ?

U siebie mam podobny problem z tym że dużo bardziej drga napinacz

Opublikowano (edytowane)

Jeśli drga napinacz prawdopodobnie kończy się amortyzator/tłumik drgań paska.

tlumik-drgan-paska-wieloklinowego-swag.j

Polecam sprawdzić,

W v6 jest przyczyną zsuwania się paska z rolek

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Opublikowano

Przecież w 1,8T nie ma takiego napinacza

Opublikowano

No to nie było tematu.

Myślałem że i tutaj jest tak samo.

Sorry za wprowadzenie e błąd

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Tak myślę sobie czy poduchy silnika i dwumasa mogą wpływać na pracę napinacza....?

Teoretycznie miałoby to sens natomiast nie wiem jak w praktyce

Opublikowano

Pasek nowy, na altku sprzęgła nie ma a zwykła rolka, wygląda na prostą, tak pracuje na wolnych obrotach. https://www.youtube.com/watch?v=r60Owilx_5w&feature=youtu.be

Natomiast tak sie dzieje gdy np podjeżdżam pod skrzyżowanie które jest pod górką ( duże obciążenie silnika, małe obroty)

https://www.youtube.com/watch?v=xe7_DaUubSo&feature=youtu.be

W tym przypadku na postoju wbiłem bieg i próbowałem zasprzęglić, ale identycznie dzieje sie w czasie jazdy.

Z powyższego wątku wynika że jest to uszkodzone koło pasowe, i faktycznie ma spore bicie.

Pasek oczywiście nowy ten "krótszy" niby taki powinien być.

Opublikowano

ODGRZEWAM! I jak panowie? Ktoś uporał się z problemem? Ja po wymianie paska zacząłem mieć takie właśnie objawy :( pasek CONTI, przed wymianą była cisza...

Opublikowano

Witam pisze tutaj bo moze ktos podpowie, jak to jest z tymi długosciami paska do b7 1.8t bfb pasek 1570 czy o dł 1590 szukam i do tego silnika wyskakuje raz ten raz tamten ? Pzdr

Opublikowano
Witam pisze tutaj bo moze ktos podpowie, jak to jest z tymi długosciami paska do b7 1.8t bfb pasek 1570 czy o dł 1590 szukam i do tego silnika wyskakuje raz ten raz tamten ? Pzdr
1590 jest do kompresora klimatyzacji ż większym kołem ale wydaję mi się że te kompresory były w b6 w b7 już małe

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 17.01.2018 o 12:26, AdamWilk napisał:

Witam pisze tutaj bo moze ktos podpowie, jak to jest z tymi długosciami paska do b7 1.8t bfb pasek 1570 czy o dł 1590 szukam i do tego silnika wyskakuje raz ten raz tamten ? Pzdr

Oki dzięki, w w aso powiedzieli 1570. Jest ktos kto miał podobne problemy z telepaniem napinacza jak w tym temacie bo ja ciągle walcze 

Opublikowano
Oki dzięki, w w aso powiedzieli 1570. Jest ktos kto miał podobne problemy z telepaniem napinacza jak w tym temacie bo ja ciągle walcze 
Koło pasowe na wale jest oki ??

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wymienione poprzednie leciutko falowało po wymianie idzie równo a napinacz dalej sie telepie. Wczesniej wymieniony napinacz i pasek zadnej poprawy za to slychac teraz co kilka obrotow taki dziwny dzwięk "ko ko cos takiego ja słysze heh

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...