Skocz do zawartości
IGNOROWANY

drgania napinacza nie pomogla jego wymiana i sprzegielka alternatora


bongod

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!!

Jak w temacie wymienilem napinacz i sprzegielko a nadal trzesie napinacz i silnik glosniej pracuje :/

Moze byc pasek wielorowkowy do wymiany? brak mi pomyslow bo objaw jak przy walnietym sprzegielku ale nic wymiana nie pomogla :(

1.8 t BFB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacze ten pasek na poczatek bo doczytalem ze w bfb byly 2 rodzaje roznica 2cm wiec moze napiete za bardzo :)

Jak popuscilem odrobine napinacz to sie uspokaja no zobaczymy zamowilem po vinie pasek

---------- Post dopisany at 10:21 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ----------

Jak patrze na oski to nie widze na nich bicia nic a nic a napinacz skacze ze 2mm wiec takie bicie bylo by widoczne dam znac jak pasek zmienie :)

---------- Post dopisany at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:21 ----------

ehhh to nie pasek :/ co proponujecie w następnej kolejności??i powiedzcie czy naprawde napinacz nie powinien wogóle drgać??mój ma ruchu z 2mm :/ i do tego dziwny dzwięk słychać pusacyjnie takie jakby trzeszczenie wspomaganie nie ma wpływu na napinacz i ten dzwięk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też napinacz pracuje i są drgania na kierownicy, ale jak zdejmę całkiem pasek to dalej czuć drgania.

Poduszka pod silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś miałem poduche trafioną to przy wyłączeniu silnika trzęsło całą budą teraz nie ma tego efektu ale to w b5 miałem :) może i poducha bo mam też opcje z twardą dwujką a jak doczytałem to może być przez poduchę .

Tylko czy przez poduchę mogą się wydobywać dziwne dzwięki??

---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 05:35 ----------

wydaje mi się że alternator jest przekrzywiony trochę przez co na napinaczu pasek jest na skraju rolki ale nie wystaje ale może mi się wydawać :/ może tak być? jest jakaś regulacja??można żle założyć alternator?? hehehe chyba nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjolem pasek i sie uciszylo ale zlokalizowalem ten dzwiek i wydaje mi sie ze dochodzi z tylu silnika i znow zaczol lancuch chrobotac na zimnym to bardzo glosno :/ wiec pytanie brzmi czy moze byc to padajaca pompa oleju??bo napinacz i lancuch wymienialem ostatnio przy rozrzadzie :/ tylko dziwne ze jak zdejmyje pasek to tego dzwieku nie ma ta pompa ma naped z tego paska tez?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety taka choroba :/ noi na komorce nie mam polskich znakow sorki wielkie :) wczoraj wstawilem furacza do lekarza ma sprawdzic cisnienie pompy i turbawki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego napinacza to umnie lekko drga już e lata i nic się nie dzieje. Co do łańcucha to pewnie smok zarośnięty syfem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie mam taka nadzieje ze pompka jeszcze zdrowa bo droga :)

---------- Post dopisany at 15:47 ---------- Poprzedni post napisany at 13:20 ----------

Pompa sprawdzona podaje dobre cisnienie . Mechanior mowi ze nie slyszy nic zeby lancuch chrobotal ale za to mowi ze ciiezko pali i trzesie silnikiem na zimnym i wogole nie rowno pracuje. Dziwna opcja bo ja ewidentnie slyszalem chyba lancuch przez pare dziesiat sekund potem bylo pykniecie i juz cisza . Moze tak silnikiem szarpalo ze taki dzwiek jest :/ mowi gostek ze mozna sprobowac swiece wymienic :/ no ciekawe

---------- Post dopisany 25-04-2013 at 16:48 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2013 at 15:47 ----------

swiece to chyba od nowości nie były wymieniane taki syf :) ogólnie silnik dużo równiej pracuje zobaczę jak będzie po nocce .Zostanie to ćwierkanie do ogarnięcia i ciekawe co z tym chrobotaniem czy ustało jutro się okaże .

---------- Post dopisany 30-04-2013 at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany 25-04-2013 at 16:48 ----------

Nadal potrafi chodzic jak diesel przez 10-15sek potem juz normalnie jak to na ssaniu :/ cisnienie pompy podobno normalne :/ mysle nad zmiana oleju na inny po uprzednim plukaniu i uszczelnieniu co myslicie na ten temat??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---------- Post dopisany 30-04-2013 at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany 25-04-2013 at 16:48 ----------

Nadal potrafi chodzic jak diesel przez 10-15sek potem juz normalnie jak to na ssaniu :/ cisnienie pompy podobno normalne :/ mysle nad zmiana oleju na inny po uprzednim plukaniu i uszczelnieniu co myslicie na ten temat??

Jeśli już to po płukaniu i spuszczeniu starego oleju zaglądnij pod miskę i do pompy oleju i wtedy dobry olej 5w40 (nie castrol)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze po plukaniu dojsc do jakichs nieszczelnosci ??cos czytalem ze sa jakies uszczelniacze jeszcze

---------- Post dopisany 01-05-2013 at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2013 at 13:17 ----------

a odnośnie dźwięku który mnie dobija to tu postarałem się nagrać jakby jakieś łożysko czy cholera wie co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować poszukać ze stetoskopem źródła dźwięku, jak nie masz stetoskopu wystarczy dłuższy śrubokręt, który przystawiasz w pobliże podejrzanego miejsca i do ucha - tylko uważaj na ruchome elementy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe dobre :)

---------- Post dopisany 10-05-2013 at 12:03 ---------- Poprzedni post napisany 09-05-2013 at 11:10 ----------

Dzis robie plukanke potem motul 5w40 wczesniej castrol magnatek okaze sie czy to prawda z ta zauwazalna roznica pracy silnika :)

---------- Post dopisany 11-05-2013 at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany 10-05-2013 at 12:03 ----------

Po plukaniu i zalaniu motulem nie odczulem i nie zauwazylem zadnej roznicy :) wiec stwierdzam ze mit obalony :D

---------- Post dopisany 12-05-2013 at 17:55 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2013 at 10:46 ----------

mam nową myśl odnośnie tego piszczenia :D mogą to być łożyska pompy powietrza a ta na pewno siada bo buczy na maxa z rana na ssaniu :) szukam używki zamontuje i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ten dzwiek z przodu uciszyl sie po zdjeciu paska? jezeli tak to chyba sprawa jasna ze halasuje osprzet. a Rano pompa SAI normalne ze bedzie buczec.

Co do grzechotania z rana z tylu silnika to w taki sposob halasuje zawor kombinowany, taki srebrny miedzy silnikiem a grodzia, jak tylko pompa sai przestaje dzialac jakos 30s po uruchomieniu silnika to dzwiek sie ucisza calkowicie, to jest normalne . moze mylisz ten dzwiek z lancuszkiem wlasnie, bo jest on podobny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lancuszek wymieniony wraz z napinaczem byl nie tak dawno temu a ta suszara mysle ze az tak glosno nie powinna chodzic :) kiedys jej wogole nie slyszalem w srodku samochodu :) no zobaczymy jak kanal znajde to podmienie .Jeszcze kwestia tego jakby lozyska pod samochodem nawet ciezko to namiezyc ale raczej z tylu ehh te dzwieki tak sie moga rozchodzic ze masakra wymienie plyn we wspomaganiu zobacze moze to pompa od kiery

---------- Post dopisany 22-05-2013 at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2013 at 09:21 ----------

Znalazlem taki filmik :)

Moj napinacz zachowuje sie identycznie . Moze mi ktos linka dac z takim tlumikiem drgan?bo nie moge wygoglowac :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może koło na wale powoduje te drgania???ja u siebie wymieniałem bo się tłukło strasznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...