..::KoNik::.. Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Jak w temacie... Wszystko działało cacy... dzisiaj rano wsiadam do audi, manetka na dół i nic, do siebie - spryskiwacz działa i nic po za tym.. pierwszy bieg do góry - nic, drugi bieg do góry - nic, dopiero na 3 biegu wycieraczki zaczeły zasówać... Jakieś pomysły...? ---------- Post dopisany 13-04-2013 at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2013 at 15:21 ---------- nikt nie ma pomysłu..? dzisiaj wyciągnąłem przekaźnik 377 docisnąłem ale nic do nie dało.... szukać na podmiankę..? dodam tez za na tym 1 i 2 biegu nie słychać żadnej pracy...
z.i.o.m. Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Podepnę się do tematu, choć problem u mnie wygląda trochę inaczej. Otóż po wciśnięciu manetki w dół wycieraczki ruszają, ale zatrzymują się w momencie puszczenia manetki. Podobnie jest przy użyciu spryskiwacza - wycieraczki ruszają, ale zatrzymują sie gdzie popadnie. Na pierwszym biegu(czasówka) i na wyższych działają już normalnie.
bystry_p Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 sa mozliwe 3 rozwiazania, do sprawdzenia manetka, przekaznik i silniiczek wycieraczki a dokladnie w nim styki i kregi metalowe z pinami ktore odpowiadaja za poczatek i zatrzymywanie sie wycieraczek. w pierwszym poscie proponuje sprawdzic przekaznik a w drugim poscie silniczek.
z.i.o.m. Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Tuż po napisaniu powyższego swojego posta postanowiłem coś podłubać. Wyciągnąłem cały mechanizm, przy okazji wyczyściłem i przesmarowałem jeden trzpień bo się zacierał, przez co wycieraczki trochę "zamulały". Po ściągnięciu pokrywy z przekładni, jej wnętrze wyglądało tak: więc wszystko raczej wporządku, styki ładnie przylegają. Zastanowiło mnie jednak dlaczego zewnętrzna część pierścienia nie jest uzywana(w pokrywce nie ma w ogóle styku/ślizgu, a w gnieździe kostki brak pinu - kostka ma natomiast wszystkie.) I tu pytanie: Czy możliwe jest, że mam założoną jakąs ubogą wersję mechanizmu? Czy może mechanizm jest spoko, a problem leży gdzie indziej? Po złożeniu nic sie nie zmieniło, wycieraczki tylko żwawiej sie ruszały bo zniknął problem zapieczonej ośki. Oznaczenia silnika: ---------- Post dopisany 13-12-2013 at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2013 at 16:19 ---------- odświeżam temat. Ktokolwiek...? Wie kto co?
rico37p Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Sprawdż czy pokazuje się napięcie na pinie w kostce w czasie przełączania manetką . Jaki kolor przewodu jest wolny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się