Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] sedan pospolity antygolas, mój "Dragon" ZDJĘCIA


seves

Rekomendowane odpowiedzi

to jest na serii pompek i turbo , tyle tylko ze wal napierdziela a program nie jest jakos mega wysilony

snajper1998_interia_pl_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle 650 niuta chyba przy strzałach ze sprzęgła napędy zabija :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zabija nawet bez strzalow dlatego do takich mocy nalezy wymienic sprzeglo chociazby na te ktore dalem w linku wyzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tgkone- Snajper gdyby czegos nie byl pewien to by bajek tu nie pisal;) on zna lepiej ten samochod niz ja;)

Co do zawiasu - nie mam pojecia, prawdopodobnie s-line 1be - jest troche za wysoko jak dla mnie ale poki co najpierw musze wyciagnac max blotniki zanim pojdzie w dol no i nie wiem jeszcze czy zmienie sprezyny czy wpadnie gwint...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym się w fedry nie bawił tylko gwint zakładał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak myślę, tym bardziej że dokładka z cupry bardzo mi się podoba i nie chciałbym jej zimą gdzieś zgubić więc przed zimą gwint w górę i gotowe.. A sprężyn na lato i zimę chyba nikt nie zmienia :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dokładke z cupry można na zime zdjąć:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Bartek :hi:

ale dokładke z cupry można na zime zdjąć:wink:

Laki ale mi dokładka się podoba i latem i zimą :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uderz do UM w Rybniku może zapłacą przy okazji za odsnieżanie to wtedy nawet jak ja połamiesz to będziesz miał na nową :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisał ktoś wcześniej, info o rozrządzie na forum A6. ja jestem po wymianie całego kompletnego rozrządu, po weekendzie będzie silnik montowany.

seves, możesz coś więcej powiedzieć o wydechu, kto go robił lub jakiego producenta? ja u siebie mam Millteka i też nieziemsko gada :P

heble seria czy tez coś modzone?

Farmer sorry zapomniałem odpowiedzieć na Twojego posta :embarrassed:

To Twoja furka?:shock3:

Jarałem się tym dźwiękiem - kilka dni przed zakupem auta przeglądałem youtuba i filmiki z 3.0tdi :slina: nieźle nieźle, jak na diesla dosłownie wymiata :wink: szacun :hi:

Nie mam pojęcia co dokładnie siedzi u mnie - spróbuję też nagrać jakiś filmik i wrzucę dla porównania ale dźwięk na pewno mam bardziej "cywilny" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moja, tylko aktualnie stoi u blacharza bo było małe bum :( a juz nie moge się doczekać znowu tego dźwięku :P kiedyś w końcu może się zbiorę w sobie i tez założę temat :P nie wiem dokładnie o co chodziło z wersjami Millteka Cat Back, ale ja nie ma fabrycznie DPF-a i jak oglądałem auto z kanału to są tylko tłumiki końcowe, po drodze do samego kata nic nie ma, przelot. nie wiem w sumie czy jest kat, czy pusto w środku :P czasem ciężko stwierdzić, czy delektować się muzyką z audio Bose, czy dźwiękiem Millteka :P no i gratki fury oczywiście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przeliczyłem spalanie u siebie i nie jest jednak tak różowo jak mi się wydawało bo FIS mi sporo przekłamuje - ponad 1L/100km a to jednak bardzo dużo :grin: i póki co średnio furka pali mi 10,5L/100km ale żeby nie było że narzekam- 10-11L/100km to idealne spalanie:slina: tym bardziej że ciągle cięszę się jazdą, przyspieszeniem a jak delikatnie na 2biegu zaczynam przyspieszać i ok 1,5-2tys obr. słyszę ten dźwięk to ciągle korci żeby pociągnąć do 3,5tys:doh: moja psychika jest jednak słaba :facepalm:

tylko zastanawia mnie dlaczego jest taka duża duża różnica pomiezy FISem a faktycznym spalaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś było na forum że fis może przekłamywac i niby da sie to skalibrować vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seves, ja na FIS-ie najniżej zszedłem do 4,6l :P ale tez nie chciało mi się wierzyć żeby aż tak mało palił

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie wiem dokładnie o co chodziło z wersjami Millteka Cat Back, ale ja nie ma fabrycznie DPF-a i jak oglądałem auto z kanału to są tylko tłumiki końcowe, po drodze do samego kata nic nie ma, przelot. nie wiem w sumie czy jest kat, czy pusto w środku :P czasem ciężko stwierdzić, czy delektować się muzyką z audio Bose, czy dźwiękiem Millteka :P no i gratki fury oczywiście :)

Ja mam millteka z przerobionym dpfem na 2,75" i dźwięk taki sam jak słucham Twój na słuchawkach.

seves, gratki furki, fajna sztuka :naughty: i znana :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko zastanawia mnie dlaczego jest taka duża duża różnica pomiezy FISem a faktycznym spalaniem?

gdzieś było na forum że fis może przekłamywac i niby da sie to skalibrować vagiem

Korekta wyświetlanego spalania pokazywanego na FISie ( by było takie jakie wychodzi realnie przy dystrybutorze )

Podłączasz VCDS-a :

[17-Instruments] >>> [Adaptation] >>> [kanał 03] i zmieniasz w zakresie 85-115 (domyślna wartość ustawiona to 100, tyle też powinno tam być teraz ustawione jeżeli nikt wcześniej tam nie grzebał)

Dla przykładu, jeśli dotychczasowe realne spalanie = 7L/100km a wg. FIS'a = 6.5L/100km

to dzielisz (7/6.5) x (domyślna wartość, czyli powinno być 100) = 107.69, co po koniecznym zaokrągleniu daje 108 i taką wartość ustawiasz w polu [New value] , klikasz [save] i od teraz cieszysz się znacznie bardziej dokładnym wskazywaniem spalania Twojego traktora :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie wiem dokładnie o co chodziło z wersjami Millteka Cat Back, ale ja nie ma fabrycznie DPF-a i jak oglądałem auto z kanału to są tylko tłumiki końcowe, po drodze do samego kata nic nie ma, przelot. nie wiem w sumie czy jest kat, czy pusto w środku :P czasem ciężko stwierdzić, czy delektować się muzyką z audio Bose, czy dźwiękiem Millteka :P no i gratki fury oczywiście :)

Ja mam millteka z przerobionym dpfem na 2,75" i dźwięk taki sam jak słucham Twój na słuchawkach.

seves, gratki furki, fajna sztuka :naughty: i znana :kox:

dzięki :hi:

Mystic Twoja też jest fajna, ba fajna to mało powiedziane :kox:

tylko zastanawia mnie dlaczego jest taka duża duża różnica pomiezy FISem a faktycznym spalaniem?

gdzieś było na forum że fis może przekłamywac i niby da sie to skalibrować vagiem

Korekta wyświetlanego spalania pokazywanego na FISie ( by było takie jakie wychodzi realnie przy dystrybutorze )

Podłączasz VCDS-a :

[17-Instruments] >>> [Adaptation] >>> [kanał 03] i zmieniasz w zakresie 85-115 (domyślna wartość ustawiona to 100, tyle też powinno tam być teraz ustawione jeżeli nikt wcześniej tam nie grzebał)

Dla przykładu, jeśli dotychczasowe realne spalanie = 7L/100km a wg. FIS'a = 6.5L/100km

to dzielisz (7/6.5) x (domyślna wartość, czyli powinno być 100) = 107.69, co po koniecznym zaokrągleniu daje 108 i taką wartość ustawiasz w polu [New value] , klikasz [save] i od teraz cieszysz się znacznie bardziej dokładnym wskazywaniem spalania Twojego traktora :wink:

Dzięki wielkie Robert dokłądnie to chciałem zmienić u siebie - przy grzebaniu i szukaniu różnych funkcji to znalazłem :wink: wpisałem 110 bo mniej więcej włąśnie o 10% spalanie się u mnie różni ale nie przyjął mi tego :kwasny: nie pamiętam czy save w ogóle nie dało się wybrać czy automatycznie zmieniało się na 100 - sprawdzę jeszcze raz na spokojnie bo wcześniej tylko kilka razy spróbowałem a nie miałem w ogóle pewności że to jest to :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie da 110 to spróbuj 109 lub 111 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...