tomlic Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam a ja mam pytanie trochę z innej beczki wiecie może gdzie pod maska można znaleźć jakiś przewód z 12V po przekręceniu stacyjki. Podłączyłem ten regulator bezpośrednio pod akumulator ale po zgaszeniu silnika światła się jeszcze świecą jakiś czas alternator podaje cały czas napięcie i dopiero po odłączeniu kabelka z akumulatora regulator gasi światła.
HiRide Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Opublikowano 16 Listopada 2009 Witam a ja mam pytanie trochę z innej beczki wiecie może gdzie pod maska można znaleźć jakiś przewód z 12V po przekręceniu stacyjki. Podłączyłem ten regulator bezpośrednio pod akumulator ale po zgaszeniu silnika światła się jeszcze świecą jakiś czas alternator podaje cały czas napięcie i dopiero po odłączeniu kabelka z akumulatora regulator gasi światła. jak to w koncu jest ? swiatla swieca sie jakis czas po zgaszeniu silnika czy swieca sie tak dlugo dokad nie odlaczysz przewodu od aku ? sprecyzuj to
tomlic Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Światła świecą się jeszcze chwile po wyłączeniu sinika (długą chwile), sprawdzałem próbówka i po wyłączeniu silnika na alternatorze jest jeszcze jakiś czas napięcie. Po odłączeniu regulatora od akumulatora (na wyłączonym silniku) światła gasną. Stąd moje pytanie czy jest gdzieś pod maską +12V po przekręceniu stacyjki to by rozwiązało mój problem.
HiRide Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 Światła świecą się jeszcze chwile po wyłączeniu sinika (długą chwile), sprawdzałem próbówka i po wyłączeniu silnika na alternatorze jest jeszcze jakiś czas napięcie. Po odłączeniu regulatora od akumulatora (na wyłączonym silniku) światła gasną. Stąd moje pytanie czy jest gdzieś pod maską +12V po przekręceniu stacyjki to by rozwiązało mój problem. jesli wszystko jest prawdilowo podlaczone to napiecie na swiatla dorgowe jest jeszcze podawane przezkolo 5 sekund po zgaszeniu silnika pod warunkiem ze wylaczysz swiatla mijania lub postojowe(zalezy od podlaczenia)Jesli po zgaszeniu silnika masz wlaczone swiatla mijania lub pozycyjne i zgasisz je po tych ok 5 sekundach to dzienne nie powinny juz sie zapalic a jesli zgasisz swiatla wczesniej to dzienne migna na moment-tak to wyglada jesli wszystko jest prawidlowo podlaczone.Przedewszystkim msui byc podlaczony przed wzbudzenia do + na wtyczce do alternatora.Jesli nie masz tak tego podlaczonego to nie ma co dalej sie rozpisywac.
tomlic Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Ja podłączyłem przewód wzbudzenia bezpośrednio do alternatora do takiego grubego czarnego kabla na oczko. Ale widziałem obok do alternatora wchodzi kostka z dwoma niebieskimi przewodami lepiej tam się podpiąć??
HiRide Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 Ja podłączyłem przewód wzbudzenia bezpośrednio do alternatora do takiego grubego czarnego kabla na oczko. Ale widziałem obok do alternatora wchodzi kostka z dwoma niebieskimi przewodami lepiej tam się podpiąć?? podpiales przewod wzbudzenia pod mase alternatora-to tak jakbys podpial ten przewod do jakiejs sruby w silniku i dodal druga mase. Jak to ma poprawnie dzialac? Przewod wzbudzenia ma byc podlaczony do + na wtyczce do alternatora(jeden z niebieskich przewodow) Twoje urzadzenie moze miec juz uszkodzony jakis element ale podlacz to tak jak pisze...moze bedzie jeszcze sprawne
tomlic Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Wszystko gra i buczy :>.. Kabel wzbudzenia podłączyłem do jednego z niebieskich kabli do kostki wchodzącej do alternatora a zasilanie bezpośrednio do akumulatora (+ bezpiecznik oczywiście) i teraz jest ok. Dzięki za pomoc.
HiRide Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 Wszystko gra i buczy :>.. Kabel wzbudzenia podłączyłem do jednego z niebieskich kabli do kostki wchodzącej do alternatora a zasilanie bezpośrednio do akumulatora (+ bezpiecznik oczywiście) i teraz jest ok. Dzięki za pomoc. no i o to chodzilo
GRazny Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 działa Wam to cały czas ?? podłączył ktoś to przy bezpiecznikach?
blur123 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Brakuje mi w tym urządzeniu zabezpieczenia przed załączeniem długich świateł (mrugnięcie). Powoduje to "cofnięcie" pełnego napięcia na tranzystor urządzenia. Może to jest przyczyna psucia się - pisaliście o tym. A może ja czegoś nie wiem? Jest tam jakieś uzależnienie od świateł długich?
HiRide Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 Brakuje mi w tym urządzeniu zabezpieczenia przed załączeniem długich świateł (mrugnięcie). Powoduje to "cofnięcie" pełnego napięcia na tranzystor urządzenia. Może to jest przyczyna psucia się - pisaliście o tym. A może ja czegoś nie wiem? Jest tam jakieś uzależnienie od świateł długich? nie wiem jakie ty masz urzadzenie ale jesli to samo ktore ja mam to raczej masz cos zle podlaczone lub popsute,moje od dnia montazu do teraz chodzi bez zastrzezen
_Bartek_ Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 GRazny no w kabinie i mnie wpienia, że buczy... Daję głośniej muzykę Pisał mi sprzedający te urządzenia, że coś jest nie tak... Ale światła świecą elegancko. Ciut za mocno ale co tam
skulcz Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam. Ja mam założone i nic nie buczy. Tylko elektromagnesy w lampach. Generalnie rewelacja , w połączeniu z przełącznikiem auto. Choć drażni mnie ta żółtawa barwa żarówek.
GRazny Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 no nad przełącznikiem AUTO też się zastanawiałem bo połaczony z tym by się przydał... ale podobno jak nie miałem to lepiej nie kupować bo nie będzie śmigać... dzięki za info... pewnie się skuszę [br]Dopisany: 26 Luty 2010, 22:01_________________________________________________ma ktoś link bo nie mogę znaleźć na allegro...
_Bartek_ Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 W tej chwili ten gostek nie ma wystawionych przedmiotów. Nick z Allegro: KOGIEL_
GRazny Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 cytat z Kogiel: "Witam Obecnie zajmuje sie innym projektem ale jak tylko bede miał chwilke to pomysle jeszcze nad tym Pozdrawiam"
HiRide Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 cytat z Kogiel: "Witam Obecnie zajmuje sie innym projektem ale jak tylko bede miał chwilke to pomysle jeszcze nad tym Pozdrawiam" szkoda szkoda ale mozliwe ze ten inny projeskt bedzie rownie ciekawy co pierwszy albo nawet i lepszy. Pozatym mozna rozebrac obecny modul i go skopiowac-jest to do zrobienia.
blur123 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Powoli przygotowuję się do zamontowania takiego modułu u siebie. Bardziej mi pasuje żeby był zamontowany gdzieś w środku koło bezpieczników. Mam prośbę to tych co już mają tak u siebie. 1. Czy moglibyście podpowiedzieć gdzie się podpiąć? 2. Czy trzeba 'ciągnąć' jakieś kable do żarówek czy wszystko podpięte macie w okolicy bezpieczników. 3. Jaka jest faktycznie skala tych dźwięków wydawanych przez wasze układy - silnik tego nie zagłuszy? (mój układ własnej produkcji faktycznie lekko bzyczy ale jest to naprawdę cicho) I jeszcze jedno. Niektórym nie podoba się żółta barwa świateł. Być może, że mi też się nie spodoba . A jak się sprawy mają w połączeniu z żarówkami typu np: Philips BlueVision albo OSRAM COOL BLUE, testował ktoś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się