mjw83 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Koledzy gdzie moge kupic kratki nawiewu centralnego do A4 B5 z miejscem na wskaznik boost z góry dzieki szukam szukam i nie mogę znalesc
pioteros Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 a jest cos takiego w ogole? kazdy sam sobie przerabia
elpiotrek Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 na ebayu byly ale do passata b5 fl, podobno prawie pasuja....
PiterA4 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 tnij i po sprawie chcesz miec lepiej to wlokno i szpachla i po sprawie
pioteros Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Z środkowej kratki wywal całkiem środkowe okienko, dotnij na wymiar prostokąt z jakiegoś kawałka plastiku, pomaluj na czarno a w środku zrób otwór na wskaznik
mjw83 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 ok dzięki za podpowiedzi bedę cos kombinował
Kowi87 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 na warsztacie jest tutorial montazu wskaznika w kratce, jak chcesz by ąłdnie wygladało to tnij w kratce otwór, nie rób go na pełny prostokat bo nie wygląda to ładnie
Lo-buz Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Polecam wziasc otwornice na 51mm z tego co pamietam a nawet na 50mm. pozniej pilnikiem mozna podocierac, ja osobiscie robilem otwornica i oby tylko zaczac, i pozniej male obroty i powoli idzie. Poszukajcie gdzies u stolarzy, pozycza wam na pol godziny. Najlepiej/najwygodniej robic to w dwie osoby, jedna trzyma kratke a druga od gory wierci, tutaj przyda sie rowniez w miare dobra wiertarka/wkretarka, ktora bedzie miala dosc sporo sily na wolnych obrotach i nie koniecznie z wysprzeglikiem.
elpiotrek Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 ja szczypcami podcinałem, tylko musza byc ostre, takie do przewodów elektrycznych moga byc:)
kaczmar13 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 jak na powyższym foto...wytnij kratki na wymiar daszka, który jest w zestawie ze wskaźnikiem wklej w pozostałości kratki i zaszpachluj na gładko. Na to podkład, czarny mat i po temacie. Przy piwku godzina roboty...
elpiotrek Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 sluchajcie, jezeli wskaźnik mi na zapłonie nie pokazuje równo zera tylko jest tak na okolo -0.1 da sie to jakoś wykalibrowac? czy trzeba wymieniać na nowy?
pioteros Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 ja probowalem ale nic nie dalo, u mnei bylo nawet na -0.2 , autogauge smoke mechaniczny, ale jak pisalem o tym do sprzedajacego o nazwie chyba Tomas, to powiedzial ze nie uwzglednia tego reklamacja.... i sie wypial, rok pojezdzilem i kupilem inny, sprawniejszy w skali PSI
elpiotrek Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 Piotrek, mozesz pokazac jaki masz teraz?
pioteros Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Z biała tarczą w skali PSi, mam jeszcze jeden taki, fote potem wkleje ---------- Post dopisany 14-05-2013 at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2013 at 10:47 ---------- zapomnialem o fotce
duffy Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 zależy tez gdzie podepniesz wężyk od cisnienia, przed przepustnicą będzie pokazywał wartości ujemne i u mnie tez tak pokazuje
kaczmar13 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 pokazuje ujemnie ze względu na podciśnienie przy zamkniętej przepustnicy. Zatomiast co do regulacji i wskazań mechanicznych zegarów to niestety ciężko to zniwelować. Tego typu manometry działają na zasadzie odkształcenia materiału pod wpływem ciśnienia co przy tak małej średnicy i jakości wykonania jest mało precyzyjne. Ale to że wskazuje przy zgaszonym silniku +/- 0,1 bara odchylenia od zera to nie ma znaczenia. Jeśli wskazania w zakresie 0,5-1 bar są właściwe to nie ma co tego ruszać.
elpiotrek Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 ale skoro mi zle pokazuje doladowanie to nie wiem, czy w zakresie od 0.5bara - 1bara mam wlasciwe wskazania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się