Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 1.8T Quattro AVANT


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

no a masz skorzane, grzane i elektryczne stołki? Ja nie wiem co u mnie tyle może wazyc ?:(

---------- Post dopisany 12-10-2013 at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany 08-10-2013 at 12:28 ----------

Dzisiaj na szybko podmieniłem MAF i zrobiłm logi, ale G z nich wyszło, część się nie zapisało tak jakby mi się laptop przywiesił i są dziury w logowaniu...

Z tego co się "nagrało" naniosłem na stare wykresy. Czasami wartości obrotów nie odpowiadają sobie dokładnie..

Tak jak na legendzie widać całą historię:

- pierwsza na liście to mechanicznie seria z softem, który miał zrobiony poprzedni właściciel auta.

- kolejna pozycja to zmienione turbo, FMIC, wtryski TIP i DP oraz korekta softu przy ok 0C

- awaria na wakacjach

- logi z nową turbiną i moją starą przepływką przy ok 8C

- logi z nową turbiną i nową przepływką ale robione przy temperaturze ok 18C

logi_nowe_tubo_nowy_MAF_zps6da94b5b.png

Także moc wróciła, teraz tylko strojenie żeby obniżyć doładowanie z dołu bo 1.3bara, które dmucha nowe turbo to przegięcie i cieszyc się jazda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wampir wykresiki nas nie bawią, poka filmik albo logi :) jak ta lafirynda teraz jezdzi :D

Nie czepiaj sie chłopaka, bo może też kalkulatorem musi nagrywać a to nie so proste rzeczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurde, ja wczoraj w jednej rece trzymałem mojego noje smartfona (PS: stary wildfire S jest na sprzedaż jakby ktoś chciał:)

i reka mi drzala tak ze średnio widać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurde, ja wczoraj w jednej rece trzymałem mojego noje smartfona (PS: stary wildfire S jest na sprzedaż jakby ktoś chciał:)

i reka mi drzala tak ze średnio widać :/

poka poka ja tak zawsze robie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co pokazywać. Ciężkie auto i to widać. Trzeba pomyśleć nad zmianą auta na A3.

---------- Post dopisany at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany at 19:29 ----------

Z tego co rzuciło mi się w oczy to na 2ce zapinam 110km/h, a skrzynie 6tki to nie wiem czy setke robią jak oglądałem filmiki.

Może dla testu zmienie koła z 215/50/R17 na 205/55/R16, które są 18mm mniejsze i wyrzucę zapasówkę, ale to już sztuka dla sztuki. Z tego co mam się nie da wycisnąć więcej. Może jeszcze pare poprawek mechanicznych i korekta odrobine pomoże bo poprzednia turbina dmuchała 179g/s, a ta ma teoretycznie większy potencał, ale to za jakiś czas. Poki co chce się nacieszyć tym co mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam trochę delegacji, więc kilka dni straconych. Jak wroce to robie zmiane kol na zimowe 16tki i kolejny filmik.

Może nawet pomiar mocy bo mam obiecane w Opolu 2 pomiary gratis.

Następnie wycieczka na korektę do GTO. Myślałem też o małej zmianie w wydechu wcześniej, ale nie wiem czy jest sens...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja dodam cos od siebie jakies dziwne te twoje k03s ja mam orginalna nowa i wygda inaczej te twoje to jakies skladaki nawet wirniki inne ja przeplyw mam po 2 korekcie w tune up i to nie oestatki w piatek jade na ostatnie co do przeplywu to mam taki doladowanie 1.05 bara na koncu 0.85 przeplyw roznie od 180 do 186 g/s przy odcicnce a i ten twoj program to grube przegiecie po co ci takie wartosci jak turbina nie osiaga tego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt sie nie bulwersuje. Czekamy na zdjecia i logi, które ma kolega wodi87

---------- Post dopisany 10-11-2013 at 12:18 ---------- Poprzedni post napisany 07-11-2013 at 09:03 ----------

Moje pierwsze k03s było regenerowane niepoprawnie bo ktoś wstawił niewłaściwy wirnik z 12 łopatkami zamiast 8. Już go dawno nie mam.

Aktualne k03s (k03-073) ma 8 łopatek i numery zgodne z tymi które mają k03s znalezione na necie na wielu stronach wiec nie rozumiem o co kaman co niektórym.

Program jest jaki jest, był pisany pod ta pierwsza turbine żeby wycisnąć z niej maksa. Teraz jest inne turbo i wiadomo, że trzeba to dostroić. Za tydzień, dwa jak dostane urlop żeby podjechać do Digitun. Potem będzie pomiar mocy, ale na drodze. Bez sciemy, że w serii wyszło 15KM ponad norme, achy i ochy :)

Wiele osob pisze do mnie ile aktualnie auto ma mocy i generalnie nie interesowalo mnie to, bo jeździ się nim bardzo przyjemnie, ale że trafila sie okazja to podjechałem do chłopaków z K-sport w Opolu, którzy maja hamownie drogową.

Zrobiliśmy kilka przejazdów, które wg operatora wyszły prawie identycznie. Wrzucam taki wynik i już się nie mogę doczekać negatywnych komentarzy, ze to zle.. tamto zle :)

Wykres_A4_18TQ_AMB_zps52d11bc1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie a po co ci tyle niuta i kuniów jak i tak nie ma gdzie tym jeździć :decayed: teraz to ja wiem czemu mój nie jedzie :) bo ma ze 90Nm mniej :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niutka masz jak w dislu hehe, sprzeglo to jeszcze trzyma ? W sumie to masz nowe wiec pewnie troche pojezdzi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt sie nie bulwersuje. Czekamy na zdjecia i logi, które ma kolega wodi87

---------- Post dopisany 10-11-2013 at 12:18 ---------- Poprzedni post napisany 07-11-2013 at 09:03 ----------

Moje pierwsze k03s było regenerowane niepoprawnie bo ktoś wstawił niewłaściwy wirnik z 12 łopatkami zamiast 8. Już go dawno nie mam.

Aktualne k03s (k03-073) ma 8 łopatek i numery zgodne z tymi które mają k03s znalezione na necie na wielu stronach wiec nie rozumiem o co kaman co niektórym.

Program jest jaki jest, był pisany pod ta pierwsza turbine żeby wycisnąć z niej maksa. Teraz jest inne turbo i wiadomo, że trzeba to dostroić. Za tydzień, dwa jak dostane urlop żeby podjechać do Digitun. Potem będzie pomiar mocy, ale na drodze. Bez sciemy, że w serii wyszło 15KM ponad norme, achy i ochy :)

Wiele osob pisze do mnie ile aktualnie auto ma mocy i generalnie nie interesowalo mnie to, bo jeździ się nim bardzo przyjemnie, ale że trafila sie okazja to podjechałem do chłopaków z K-sport w Opolu, którzy maja hamownie drogową.

Zrobiliśmy kilka przejazdów, które wg operatora wyszły prawie identycznie. Wrzucam taki wynik i już się nie mogę doczekać negatywnych komentarzy, ze to zle.. tamto zle :)

http://img.photobucket.com/albums/v358/lwampir/a4%20b6/Wykres_A4_18TQ_AMB_zps52d11bc1.jpg

oczywiscie chodzilo mi o twoje pierwsze turbo drugie jest zupelnie jak moje tylko z tym ze twoje jest regenerowane a ja mam fabryczne nowe i tyle w temacie... xD PS fajny wynik, fajny niutek :) wstaw aktualne logi to zrobie swoje po korekcie i ci przesle co do mocy to powinienes miec przeplyw ponad 180g/s a nie 171 hmmm ps pomysl nad lepszymi hebalmi przynajmniej jak u mnie 345/288

---------- Post dopisany at 01:51 ---------- Poprzedni post napisany at 00:42 ----------

a co do zdjecia to prosze bardzo moja turbina prosto z niemiec za ktora zaplacilem 1800zl z groszami :)

393114_471501662911366_1913926901_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...