Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 1.8T Quattro AVANT


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

Czy Ty czasami nie parkujesz fury na ul. Łangowskiego ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, to często widuje Twoja fure, mówiłem wlasnie kolegom z pracy, ze ktoś ogarnięty musi to auto mieć bo dobrze wygląda. Jedynie te klapki od spryskow :P

I jeżeli pracujesz w GEA to pewnie mamy wspólnych znajomych :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, to często widuje Twoja fure, mówiłem wlasnie kolegom z pracy, ze ktoś ogarnięty musi to auto mieć bo dobrze wygląda. Jedynie te klapki od spryskow :P

I jeżeli pracujesz w GEA to pewnie mamy wspólnych znajomych :P

O prosze a Ty z kad jestes ze widujesz moje auto ??

No dokladnie tam pracuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, to powinienes też widzieć czasami moją czerowną sukę na parkingu :D

A za kilka dni korekta... zobaczymy co to będzie co to bedzie...

Poprzedni wykres (hamowanie) było zrobiony na Pb100 bo po zmianie turbo, zaczeło dmuchać mocniej i CF się pojawił, a nie chciałem jechać na korektę.

Teraz jest plan stroić i hamować tylko na Pb98..... pewnie szału nie będzie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robisz w gea ?

---------- Post dopisany at 13:54 ---------- Poprzedni post napisany at 13:53 ----------

To Ty masz klape w US-ie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robie i mam nadzieje, ze nie bede musiał :D

Małżonka moja ma tą niebywałą przyjemność.

Tak to AMB czyli amerykaniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robie i mam nadzieje, ze nie bede musiał :D

Małżonka moja ma tą niebywałą przyjemność.

Tak to AMB czyli amerykaniec.

Ha Ha wiem juz o kim mowa tak znam żonke\,to tys maniak audi :) oczko w glowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadamy na pomiarze mocy :)

---------- Post dopisany 23-07-2014 at 08:31 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2014 at 19:47 ----------

Wczoraj o 21:00 "Eagle has landed" :D :D :D

Gregor10 dotarł i bez marnowania czasu wyciągamy ECU.

k2_zps2dff7785.jpg

Potem pierwsze rozpoznanie co tam w sofcie nagmerane

k3_zpsdeda9002.jpg

Przykra niespodzianka! Przy próbie modyfikacji problem z CHECKSUM!!!

To co dla niektórych tunerów jest nie do przejścia zajęło "kufel czasu" :)

Rano pobudka i podłączenie kompa.

k4_zpsf8fac564.jpg

Stay tuned!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze że też miałeś "anty tuning boxa" juz rozpiety był czy przecinaliście sruby ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTO mi rozciał jak robiłem u niego soft 1.5roku temu.

Już jesteśmy po pierwszym przejeździe testowym..... poki co średnio to wygląda :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie sa problem ? cofa zapłon / jak turbo ?

..zeby nie bylo.. nie pytam o mape paliwa.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już prawie skonczylismy... Nie wiem czy jutro jeszcze cos będziemy robić. Chyba tak zostawię.

Wyszedł mega bezpieczny soft na pb98. Zero cofania do odcinki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, już wrzucam. Padam po dzisiejszym dniu...

wykres_amb_2korekta_zps5e499891.png

Generalnie moje założenia zostały w 100% wykonane:

1. Mniejsze doładowanie z dołu aby turbo było bezpieczne bo dotychczasowe 1.35 bara to jednak bardzo męsko. Teraz z dołu jest 1.25bara i 0,9 u góry.

2. Poprawienie mocy u góry bo na starym wykresie widać, że moc była osiągana nisko przy 4800obr i potem spadała. Teraz odczucia za kierownicą są bardzo przyjemne. Czuć, że jedzie do odcinki!

3. Zredukować cofanie zapłonu ponieważ w pierwszy logowaniu wczoraj wieczorem dobiło do CF 6.8 na PB98. Wcześniej musiałem jeździć na pb100 i na nim robiłem stary wykres. Udało się zredukować cofanie absolutnie do ZERA!!! BTDC osiąga jak dla mnie kosmiczne wartości dla Pb98 osiągane przeważnie na LPG. Widać, że silnik jest zdrowy.

4. Przekalibrować wtryski aby na kanale 032 nie było widać bzdur.

5. Przekalibrować na FIS spalanie aby pokazywał rzeczywiste wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wtryski większe, fmica, dp i tip .. turbo więcej nie chciało dmuchnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest k03s. Dmucha "bezpieczne" 0,9bara przy 6000obr.

Twoje k03s ile dmucha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...